5.rész

111 12 0
                                    

Ez a nagy ház olyan üres és unalmas, fel megyek a szobámba és elől kutatok valamit amiben tudjak aludni, majd a fürdő szoba felé veszem az irányt jól fog esni a zuhanyzás.
Le veszem a pulcsit magamról majd a többi ruhát amit a szennyesbe dobok, ha így folytatom nem lesznek tiszta ruháim egyszerűen nem értek a mosógéphez ha ciki ha nem, nem foglalkozom vele tovább így inkább a zuhany alá lépek és meg is engedem a vizet amit hagyok hagy folyon végig a testemen és a hajam hagy legyen vizes, meg ragadom a sampont és a tenyerembe nyomok egy adagot majd a másik kezemmel össze dörzsölöm a tenyeremmet és bele turok a hajamba vele, olyan jól esik hogy sohajtanom kell bár ha Jungkook csinálná ezt velem azt még jobban élvezném miközben a nyakamat csókolja, vagy amikor csókoloztunk az autóban.. Igen tudok én is perverz lenni de nagyon, csak ezt a felemet nem mutatom senkinek még Hobinak sem, le mosom magamról a sampont majd a túsfürdöért nyúlok és egy adagot a kezemre nyomok és fel kenem a testemre, szerintem ez az illat tetszene Jungkooknak.
Ki szállok a zuhany alól majd egy törölközőért nyúlok, meg törlöm a hajam majd a testem, a hajamat be kell szárítani szerintem meg csinálom hullámosra.

Az ágyban fekszem és szokásosan a kedvenc Animét nézem, közben Hobival beszélgetek, el meséltem neki hogy mi történt velem a mai nap és hogy holnap értem jön reggel így ne várjon rám, nem látom, nem halom, de itt van előttem hogy örül hogy mi történt ma velem, úgy imádom ezt a fiút. Ki kapcsolom a Tv-t és le hunyom a szemem hogy el nyomjon végre az álom és hogy minnél előbb reggel legyen.

Reggel komásan de igen mosolyogva keltett az ébresztőm amit rögtön ki is nyomok majd rá pillanatok az órára, fél óra múlva itt lesz Jungkook addigra össze kell szednem magam, de elsőnek is a hajam! Meg kell nézném hogyan aludtam szét remélem nem ment szét a hullám mert akkor idegess leszek és nem fogok suliba menni, be sétálok a fürdőbe és a tükörbe pillanatok, jó nem jött szét ennek örülök huh. Ma szép, jó vágású srác leszek de csak Jungkooknak! Fel kapok magamra egy sima de mégis elegáns barna pulcsit, hozzá egy karamell színű nadrágot, majd egy sima fehér cipőt, indulásra készen állok de olyan mintha valami hiányozna rólam, áhh igen tudom a parfüm jó illatúnak kell hogy legyek mikor be ülök Jungkook mellé. Amilyen gyorsan csak tudok be megyek a fürdő szobába majd a kedvenc parfümöt magamra fújom és csengetnek gondolom Jungkook jött meg.

Jungkook szemszöge:

El indultam Taehyung elé, a ruhám kivételesen nem fekete, inkább fehér, fel vettem egy fehér "halász" sapkát, fehér pulcsit, egy vajszinű nadrágot ami oldalt zsebes és bő, meg egy szürke és fehér színű cipőt. Majd egy kis parfümöt fujok magamra, táskám, kocsi kulcs és indulás az én kis Tetémhez.
Nem lakom tőle messze ami tök jó igazából, mert tudunk majd gyalog is menni majd a suliba mert a suli nincs tőle messze, igen előre tervezek mindent tudom hogy Taehyung kedvel engem és én is őt egyre jobban, bár ezt még egy ideig titokban tartom....
Ide érve a háza elé ki szállok a kocsiból és be csengetek, majd nyílik az ajtó.
-Szia Tete.
- Szia Kookie.
-Oh, már Kookie vagyok?  - Tetszik?
-Igen kicsi Tete, majd rántom hozzám közelebb - Finom illatod van, sugom a nyakára hajolva, majd adok oda egy puszit.
-Kookh.. - Hmm? - Ne, ne csináld, ne hergelj..
-És ha igen? Mit csinálsz?
-Csak ne! Ehez lesz még idő, induljunk el a suliba.
- Ahogyan akarod Tete, majd adok egy puszit az arcára.

Itt is lenne az 5rész, kicsit rövid lett 😅 remélem tetszik<33

Just One Day Where stories live. Discover now