13.rész +18

119 7 0
                                    

Taehyung szemszöge:

Nem tudom mit tervez Kook de izgulok, gyönyörű ez a nyaklánc amit adott nekem, mérges vagyok magamra amiért én nem adtam nem semmi ilyesmi ajándékot, de már nagyon kívánom őt így úgy gondoltam hogy itt az ideje hogy meg történjen már! Csak azt nem tudom hogy kezdjek bele? Nem tudom! Sose voltam az a domináns ember! De Kook biztos tudja.
-Meg jöttünk  - Hol vagyunk? Nem mond semmit.. Csak követni kezdem.
- Gyere! Mi ez a nagy épület? HYBE?? MIT KERESEK ÉN ITT? Majd be szállunk egy liftbe és a 3.ra megyünk, de még mindig nem mond semmit... Ki lépve a liftből jobbra megyünk, az ajtóra az van írva hogy BTS?!?! Majd be megyünk.. - Kook? - Gyere!
- Sziasztok fiúk! Köszön nekik Kook.
- Aha, szóval NAMJOON? JIN HYUNG!!?! JIMIN?! ÉS SUGA?! Majd rá nézek Kookra aki csak mosolyog.
- Ez volt a másik ajándékom számodra hogy találkoz a többi taggal! Közelebb megyek Kookhoz és egy nagy ölelésbe részesítem, és adok egy puszit a szájára. - Köszönöm! Majd rá nézek a fiúkra és közelebb megyek hozzájuk, - Sziasztok! Köszönök zavartan, - Szia Tae! Jungkook nagyon sokat mesélt rólad! Közli a híreket Namjoon, imádom ezt a embert! Legjobb vezető az egész Kpop iparban!!! De úgy érzem mindjárt sírva fakadok ami meg is történik. - Ne sírj bebi, jön oda hozzám a szerelmem és át ölel hátulról. -Jungkook légyszíves ülj le te is közéjük, mondani akarok nektek valamit! - Oké.. Meg ijesztesz baba!
-Tudjátok mielőtt Jungkook és ti nem léptettek be az élembe azon gondolkodtam hogy öngyilkos leszek "just one day" vagy azon katogtam nagyon sokáig hogy lehet valaki egyszerűen csak a hálálomat kívánja, nagyon sok éjszakát végig sírtam, nem ettem, nem ittam és igen ez még mindig látszik rajtam... Nagyon utáltam magam! Még most is mert nem érzem magam "jó képűnek" Most nektek köszönhetek mindent! Köszönöm hogy az életembe vagytok, és Kooknak külön köszönök mindent! Hogy mellettem vagy, támogatsz, ha te nem lennél nem tudom hogy hol járnék most.. És megint sírok...
- Taehyung ne sírj! Jön oda hozzám Namjoon majd utána a többi tag. Jungkook ül és néz, sír ő is.. - Baba.. Megyek oda hozzá, nem akartalak meg siratni így az 1 hónapos fordulón!!  Na gyere! fel kapartam a kanapéról és csókba hívtam, amit rögtön viszonzott is. - Egy képet csinálhatok veletek? - Persze! szólal meg a kis Jimin, őt nagyon bírom! Kicsi Mochi.
-Menjünk baba mert foglaltam asztalt!
- Jojo menjünk! - Sziasztok! - Sziaa Tae!

-Mit eszel baby? Kérdezi Kook.  - Nem tudom! De valami finomat az biztos.
Olyan jól telik a vacsora, én még mindig ebbe a bőr szetben vagyok igazából már le akarom venni, nem a legjobb egésznap ebben lenni..
-Mit fogunk csinálni vacsora után Tete?
-Nem tudom. Bár tudná hogy nem fogunk ma aludni, de bírok magammal!  Úgy terveztem hogy be megyünk le veszük a cipőt és le támadom a csókjaimmal, igen igy jó lesz!

Haza felé az úton zenét hallgatunk Kook énekelt nekem, meg kértem hogy énekelje el nekem az egyik szóló zenéjét az My You-t.
-Nos meg jöttünk, menjünk be.
- Ühüm.
Félek hogy mi lesz a reakciója de mostmár a kicsi Tae se bírja már.. Szokásosan előre enged így van több esélyem. Fel kapcsolom a lámpákat, meg fordulok és őt nézem ahogyan le veszi magáról a kabátot és a cipőt.
- Mi az? Miért nézzél így?
Szerintem csilloghatnak a szemeim a vágytól.. Közelebb megyek hozzá majd neki nyomom a falnak, majd csókjaimmal árasztom el, a nyakára hintek egy puszit és közelebb hajolok a füléhez, - Ezt terveztem estére, majd fordít egyett rajtam és én leszek a falnak neki nyomva ezaz!  -Oh szóval ez volt a nagy titkod. Majd az egyik kezével meg támasztja magát a másikkal pedig útnak indul lefelé ajhhh a farkam ébredezni kezd.. Majd a tagomra fog amitől nyögök egyett.  Át tér a nyakamra és csókolgatni kezdi, néhol meg is szívja amitől muszáj vagyok nyőgni, rá fogok a kezére amitől az arca meg változik,
- Gyere menjünk fel! Fel kap menyasszonyi pózba és úgy megyünk fel a lépcsőn, de közben a nyakát puszilgatom én is hagyok rajta szívás nyomott hagy tudják hogy foglalt!
Ovatosan le rak az ágyra és végig néz rajtam, ajkait meg nyalja. Erre a cselekedetére ki pirosodik az arcom, majd lassan meg szabadít minden ruhámtól, miközben ezt teszi mindenhova csókokat ad. Férfiasságom a hasfalamnak csapódik amikor az utolsó anyagot is le húzza rólam.
Mellbimbóimat kezdi ingerelni elsőnek is csak morzsolgatni kezdi, az ajkaimat be harapom és ki nyomom a mellkhasamat, nemsokára a nyelvét is meg érzem, majd pedig az egy kezét a tagomon ami miatt kisebb nyögés hagyja el az ajkaimat.
Mozgolodni kezdtek el alatta kezemet pedig a fekete hajába vezetem.

-Olyan gyönyörű vagy, sutogja a fülembe.

El hiszem neki és jól esnek a szavai.
Vágyitassan nézek rá, közben a kezemet meg emelem és a polójához vezetem, mikor ez meg van a mellkhasára rakom a kezem és végig húzom azt rajta, csillogó szemekkel nézem őt. Feljebb ülök és csókba hívom őt. Az egyik kezét a combomra rakja és bele is markol. Levegő hiány miatt el válunk. Ő fel kell és meg szabadul a többi ruhájától is. Nem olyan kicsi a Jeon, de ő már teljesen készen áll, de így közelebbről látva, hogy fog ez belém férni?!  A fiókból gyorsan ki veszi a gumit majd magára is húzza. Meg támaszkodik a fejem mellett, de az egyik kezével összekulcsolja az enyémet.
A bejáratomra simit ami már valószínűleg nedves.
-Nagyon nedves vagy már bebi. És mosolyogni kezd. Az egyik ujját a bejáratomhoz vezeti amitől hirtelen meg ilyedek, de biztató mosolyt küldök felé hogy csinálja már! Majd meg is érzem magamban, ami nem fáj, majd a másodikat is ami egy kicsit feszít de nem vészes, majd óllozni kezd, harmadik következik amitől már kicsit félek, belém helyezi amitől fel sziszenek, de kellemes érzés járja át az egész testem, bizseregni kezdek..
Majd mikor elég tágasnak érez a férfiasságát oda helyezi a bejáratomhoz,
- Készen állsz kicsim? - Igen!  Majd belém helyezi de lassan mert feszít, majd mindkettőnk ajkait egy jól eső nyögés hagyja el, végén szét szakadok! Mikor el merül bennem teljesen akkor nem kezd el egyből mozogni hagyja hagy szokjam meg a méretét. Mikor meg szokom akkor jelezem neki csípő mozgással hogy mozoghat bennem, a lábaimat össze kulcsolom a dereka körül és élvezem ahogyan ki tölt belülről. A fejemet hátra vettem és élvezem mindegy egyes pillanatott, csodálatossak ezek a percek.

Egyszerűen mindegy egyes lökése pontos, el engedi az kezeimet és ez által hátra rakom őket és még jobban magamba tudjam engedni. A csipőmet ellentétes irányba mozgatni kezdem amire ő morgással díjazz. Ez a hang ami ki jön belőle.. Örülök hogy ezt a hangot csak én tapasztalhatom meg, szerencsés vagyok.
Egyre mélyebbeket lök és gyorsabban mozog. Egyre jobban érzem a hasamban a kívánkozó csomót régen voltam bárkivel is, lány megszégyenitő hangon nyőgök ami tetszik neki, de ő sem tartja vissza a nyőgéseit és morgássait ami annyira tetszik, de neki se kell sok a végéig.

-Jungkookh.. Feszül ivbe a hátam és élvezek kettőnk közé.
A testem remeg, szaggatotan veszem a levegőt. Gyorsabb tempóra vált és a nevemet nyövge élvez el. Levezető lökéseket tesz meg, és az egész testemet átkarolja és egymáshoz bújunk.
Soha nem gondoltam volna hogy ilyen lesz első, több ilyet akarok vele!
-Köszönöm ezt a szép ajándékot bebi.
- Én is köszönöm neked szerelmem.
Majd még jobban hozzá bújtam és el aludtam, amit követett ő is, holnapra mindenem fájni fog!

Soha nem írtam még ilyet! Ez a első olyan könyvem amibe ilyet írok, remélem tetszik!
Nem tudom mikor hozom a 14.részt, de meg próbálom minnél hamarabb! 🤌🏽💜

Just One Day Where stories live. Discover now