Jungkook szemszöge:
Nagyon izgatott voltam a koncert miatt és hogy fogunk teljesíteni, meg az miatt is hogy akik még nem tudták hogy ki az a Taehyung, de mikor be mutattam az Armyk-nak nagyon jól fogadták aminek örülök.
Vissza felé megyünk a szállásunkra Taehyung-ba kapaszkodva, koncert után be ültünk meg ünnepelni hogy minden jól sikerült, szédülök igazából de azért tudok magamról még szerencse hogy holnap tudok piheni egész nap.
-Kicsim! Szólitom meg miközben megyünk fel a lépcsőn.
-Tudtad hogy nagyon szeretlek?Meg áll majd rám néz, el van pirulva, majd egy lépést tesz felém majd meg áll előttem.
-Tudom igen, én is szeretlek Kook!! De mostmár menjünk későre jár!
-Várj! Magamhoz húzom majd adok az ajkára egy puszit.
Másnap igen de fej fájásra keltem, kapok az említett részhez hogy valamenyire enyhítsem a fájdalmat, szédülök és hányingerem is van, többet nem iszok! De várjunk csak, hogyan kerültem én az ágyba? És miért nincs rajtam póló? Taehyungra pillanatok és rajta sincs póló, történt valami köztünk hajnalban és nem emlékszem rá?! Akarok rá emlékezni!
Meg próbálok fel kelni majd az ágy táblához dölök, kell nekem egy gyógyszer vagy nem is egy hanem kettő!
Ki kellek az ágyból és át megyek Jin hyunghoz nála biztosan van, bár remélem nem alszik vagy esetleg nem Namjoon-al van..
Kopogok az ajtón, mennyi lehet az idő amúgy?-Kiaz? Szólal meg Namjoon, tudtam hogy itt van vele..
-Én vagyok Hyung, Jungkook... Tudnátok adni valami gyógyszert?
-Persze gyere be!
Vissza megyek Tae-hoz hátha fent van már, és el tudunk menni együtt fürdeni az jól esne most.
Hobi szemszöge :
Jelentkeztem Idolnak, holnap megyek interjúra, nagyon izgulok! Nagyon sok banda debütált mostanában hátha lesz valami szerencsém ebben az évben.
Tae-vel azóta sem beszéltem, nagyon hiányzik az egész lénye, sok együtt töltött idő, tudom én basztam el és vállalom is de akkor sem kellene le szarni a másikat, azt se tudom merre lehet most, lehet nem is Koreában van hanem valahol külföldön.
Barátokat kéne szerezzek, nagyon rossz magányosnak lenni, gondolkoztam azon is de nem tehetem meg nem lennék rá képes.. Lehet ha Idol leszek a jövőben akkor lesz egy kis hírnevem és szeretni fognak az emberek vagyis remélem hogy az emberek nem viszik le nullára az életem és úgy mindenem, és lesz egy kis pénzem is mert úgy hallottam hogy az Idolok nagyon is jól keresnek, bár ez attól függ hogy mennyire vagy tehetséges, vagy inkább az számít hogy nézel ki, ha már nincs szép arcod vagy testalkadot akkor már azért is meg vagy szólva, nagyon sok mindenért ki tudják kritizálni az embert, ha nem jól csinál valamit az ember vagy éppen nem jól sikerül neki ahogyan ő ezt el tervezte akkor szusza az ember, nem mindenki egyforma, még az a szerencse hogy nem vagyunk egyformák milyen lenne a világ, el se merem képzelni, de mivel ilyen világot élünk bele kell törödni ami nehezen megy egyes embereknek mint például nekem...Most is a Tévé elött fekszem semmi dolgom sincsen, valamikor hajnalban el alszom másnap pedig délben kellek, valami ehető ételt össze dobok és máris zuzok vissza a szobámba a tévé elé nézni tovább a sorozatot, de ma hamar el kéne aludjak mivel reggel 10-re várnak engem.
Jungkook szemszöge:
Ahogyan vissza jöttem a szobába Tae már fent volt, ült az ágyon.
-Jó reggelt baba!
Be csukom az ajtót és közbe őt nézem.
Nem mond semmit csak a két kezét előre nyújtja, tudom mit akar ezért már rögtön bújók a két keze közé.-Jó reggelt nyuszikám. Puszil a hajamba.
-Gyere reggelizünk valamit, utána pedig veszünk egy forró fürdőt!
Ki szállok a karjai közül majd magamra veszek egy pólót, Tae is ugyan ezt teszi.
-Kicsim?
-Mhm?
-Volt valami köztünk az este hogy se rajtam se rajtad nem volt póló?
-Nyugalom nem volt semmi, csak nem akartam hogy le hányd magad! Aztán én is ki bújtam belőle.
-Jaa! Elég ciki lett volna ha nem emlékszem rá! Vakarom a tarkóm zavartan.
-Na de gyere menjünk enni farkas éhes vagyok!
Juhu itt egy újabb rész, kicsit unalmas. 😭
Szusza jelentése: ügyetlen, kétbalkezes.
Csak gondoltam le írom hátha valaki nem tudja<3
YOU ARE READING
Just One Day
RomanceKim Taehyungnak van egy legjobb barátja J-hope, minden tudnak egymásról és így szeretik egymást kis koruk óta, Taehyung szülei nem vele élnek hanem külföldön így nem tudnak róla semmit, havonta küldenek neki pénzt hogy el tudja magát tartani. Nagy...