Nem tudok aludni így hogy nincs melletem Kook annyira hozzá vagyok már szokva, így fel kellek és valahol meg keresem, nem olyan nagy ez a repülő de én az egyik végében vagyok ő a másikban.
-Hahó Kook merre vagytok?
Miért nem válaszol senki nekem?! Be van húzva itt egy függöny amit nagy rendülettel el is húzok.
-Tae!!? Te jó isten a szívbajt hozod ránk!! Kiabál Namjoon.
-Bocsiiiii, de olyan halkan beszélgettek hogy nem tudok rólatok semmit!! Kook hol van??
-Mosdóban van ne aggódj, gyere ülj ide mellém.
Jajh Jimin Jimin... De oda ülök mellé. Miért nem törődik inkább Yoongival? Ő hova lett egyáltalán? Alszik?
Halgatom miről beszélgetnek de valamit a koncertről amibe nem tudok semmit se bele szólni.-Kicsim miért nem pihensz? Mondtam menni fogok melléd.
-Most mi bajod? Nem tudok nélküled már aludni, de ha ezt akarod akkor már megyek is! Nem kell jönnöd maradj itt.
Vissza megyek és le fekszem, ebbe meg mi ütött? Soha nem beszélt még így velem. Majd el húzza a függönyt és be bújik mellém. Pityeregni kezdek, nem tehetek róla érzékeny egy típus ember vagyok.
-Ne haragudj rám kicsim, nem akartam ilyen hangnemben mondani de idegess voltam mikor meg láttalak Jimin mellet, és az egész utazás idegesít. Ne sírj kérlek.
Majd meg fordulok és át ölelem és a mellkhasába bújok, ez egy menedék számomra.
-Kérlek maradj itt velem még nem alszom el.
-Maradok picim ne aggódj.Hobi szemszöge:
Tae hívott de nem vettem fel, most pedig ez a szar azt mondja hogy ez a Telefonszám nem elérhető..Nem tudom mivan vele de kurvára hiányzik nekem, ennek a nyári táncos táboromnak is vége, össze szedtem a nyára elegendő pénzt.
Most pedig fingom nincs mit kéne kezdjek magammal, nincsenek barátaim Tae volt a mindenem de úgy érzem őt is el vesztettem.
Tudok táncolni, énekelni, be kéne nekem is állni Idolnak? Mit szólnak majd hozzám? Hiszen elég sok idol lett már öngyilkos mert nem bírták el a csúnya szavakat a rajongóktól, vagy le szereltek, én sem úgy nézek ki mint Jungkook vagy Jimin, de én néha-néha merem mondani magamra hogy igen is jó képű srác vagyok. Vagy küldök egy videót a Hybe-nak. Igen csinálni fogok egy videót!!Jungkook szemszöge :
Bunkó voltam Taeval tudom, csak annyira feszült vagyok minden miatt, áhh olyan hülye vagyok!!
Szerintem már alszik, belém van gabalyodva hogy fogok innen ki jönni hogy ne keltsem fel?! Meg próbálok melőlle ki szálni nehéz sikerrel de ki jutottam, most pedig vissza megyek a többiekhez.-Itt vagyok fiúk csak meg vártam még Tae el alszik.
-Végre, azt, hittem már dugtok!!
-Jimin!!! De bunkó vagy!
Meg kellet beszélni a tervet hogy leszünk a színpadon, valószínűleg nagyobb lesz mint amin eddig fel léptünk. Köztünk Jin a legnyugottabb ő inkább azon aggódik hol fog nekünk főzni, nagyon szeretem az ő föztjeit!
Ahogyan be érünk a szállásra pakolunk le, addig Namjoon el intézi az itteni főnökkel hogy meg érkeztünk és a többit, ahogyan le szálltunk még a gépről és át kellet szálni a busszra rengetek Army-val találkoztunk, szokásosan sikitottak amit nem szeretek, szegény Tae pedig még aludt végig aludta az útat.
-Jungkookie, mit fogunk ma csinálni? Mikor fogtok próbálni? Melyik napokon is lesznek a fellépések?
-Ajhajh TaeTae mi ez a sok kérdés egyszerre? Puszilom arcon.
De szerintem ma semmit miénk az egész nap, holnap próba, szerdán lesz az egyik koncert, meg majd pénteken, utána hétvégén meg el mehetünk várost nézni ha szeretnél.-Igen baby igen!! Olyan gyönyörű Amerika! Szép a kilátás a teraszról!
-Igen szóval. Közelebb megyek hozzá és át ölelem a derekát majd a nyakát kezdem el puszilgatni amire rögtön reagál a teste.
-Ah Jungkookh.. Ha ezt tovább folytatott..
-Mhm? Akkor mi lesz? Puszilgatom továbbra is.
Magam felé fordítom majd az ajkait kezdem el csókolni, tényleg ezt nem a teraszon kéne.
Abba hagyom majd fel kapom menyasszonyi pózba és az ágyra rakom majd felé kerekedem.-Mi lenne ha fel avatnánk az ágyat hmm?
-Jungkook abba ne merd hagyni!!
Ezt már szeretem, ez az én Tae babám csak ne jöjjön be senki mert nem zártam be az ajtót.
Juhu van időm részeket írni, remélem tetszik! <3
YOU ARE READING
Just One Day
RomanceKim Taehyungnak van egy legjobb barátja J-hope, minden tudnak egymásról és így szeretik egymást kis koruk óta, Taehyung szülei nem vele élnek hanem külföldön így nem tudnak róla semmit, havonta küldenek neki pénzt hogy el tudja magát tartani. Nagy...