Ebédelés közben azon gondolkodtam hogy meg e kérdezem hogy hazudik e, de nem volt hozzá merszem.. - Finom lett ez a Ramen Kookike, szakítom meg a kínos csendett. - Olyan finom mint te bebi.. Megint csak bokol.. Be fejezem az ebédet, fell álok és a mosogatóhoz veszem az irányt majd bele is rakom a tányérom, vissza megyek Kookhoz és a ölébe ülök, imádom zaklatni a hülyeségemmel.
- Mit kapok az 1hónapos fordulóra hmmm? Puszilok az arcára. - Az titok édesem. És én?
- Az is titok, azért voltam ma vásárolni hogy meg vegyem, remélem tetszeni fog!
Majd fel állok az öléböl meg sem várva a válaszát és a szobába veszem az irányt, meg fogom Kook egyik nagyobb polóját és a fürdőbe megyek, engedek vizet, sőt még egy fürdőbombát is rakok bele és nem is akár milyet, lila színűt! Le vetkőzöm és a kádba bele ülök. - Tete, merre vagy? Hallom meg Kook hangját.
- Fürdőben. Majd be nyit. - Miért nem szóltál hogy mész fürdeni?
- Azóta nem is fürödtünk együtt Kook!
- Nem baj, itt az ideje! Majd be csukja az ajtót és vetkőzni kezd, nem hiszem el.. Polójával kezdi, halványan de mégis látszanak a kockái, izmos vállak...Majd az ővével folytatja, ki gombolja és le húzza magáról a nadrágot, alsója következik, anyám!! Nem szabadna meg látnia a kis Taet aki jelenleg fel ébredt...- Csúsz előre! Meg teszem amit kér és be ül a hátam mögé, majd közelebb húz magához..
- Kookh... Érzem a hátsomnál a férfiasságát amit már oly régóta annyira kívánok, lehet nem várok keddig.... - Várj add ide a túsfürdött meg mosom a hátad! Oda adom neki majd egy kisebb adagot nyom a kezébe és el kezdi dörzsölni a börömbe. Isteni ujjai vannak.
- Remélem tetszeni fog majd az ajándékom amit adni fogok neked bebi. Nem tudok mit mondani erre csak mosolygok mint egy kis fiú.Jungkook szemszöge:
Nem akartam hazudni Taenak de muszáj voltam, nem a stúdióban voltam hanem egy ékszer üzletben, tudom hogy nagyon szeret engem és a többi Bangtan fiút, ezért csináltattam neki egy nyakláncot amin az egyik felén én vagyok a másikon pedig a többiek, egy kis szív alakú ami lila természetesen. Nem tudom hogy ő mit fog adni, de tudom hogy én mit akarok neki, nem várom el tőle hogy adjon valamit elég ha ő van nekem.
Most itt ülök a fürdő kádban a háta mögött, hogy lehet valakinek ilyen szép háta?! Azóta semmi aktus nem volt köztünk, de láttam hogy a kis Tae fel ébredt csak nem tettem neki szóvá, már nagyon kívánom őt de nem szeretném le támadni ezért várok hogy ő kezdeményezen. - Tudod Tae, mikor elsőnek mentem az új osztályba nem gondoltam volna hogy idáig el jutunk, de nagyon boldog vagyok melletted! Szeretlek! Majd mindkettő kezemmel át karolom és a hasát kezdem el simogatni. - Énh... Én is szeretlek Jungkook! Hujujhhh gyorsan veszi a levegőt gondolom élvezi amit csinálok, de ha így folytatja itt a fürdő kádban meg dugom!!! - Szálljunk ki mert már hideg ez a víz! - Oké.
Most melyikünk fog ki szálni előbb? Én? vagy ő? Ha ő akkor rá fogok teljesen látni a kerek bomba fenekére amit oly annyira kívánok már!! - Szálj ki te előbb Kook!
- Nem! Szálj ki te! - De Kook! Ne már! Ez olyan ciki!
- De hiszen már láttam! Fogom meg az említett részt, ami jóleső sohajokkal fogad, mondom meg fogom dugni...
-Jó szállok én előbb. Ezaz! Meg támasztja magát és fel áll, anyám azok a kerek holdak!! Egyszerűen tökéletes!! Majd gyorsan fel állok én is, háturol át ölelem és nem engedem el, majd a férfiasságom oda nyomom a fenekéhez amitől nyögök egyett ahogyan ő is.
Majd el engedem de előtte a nyakára hintek egy puszit. Ahogyan kiszált egyből egy törölközőért nyúlt, tudom hogy miért de nem tudja hogy igyis látszik, majd felém fordul de én még mindig meztelen vagyok, végig vezeti rajtam a tekintetét amibe ő bele is pirul, nem nekem kéne?
Közelebb húzom magamhoz és adok egy puszit az arcára, majd a szájára.
- Meg nézünk valami filmet? Kérdezem tőle még mindig át karolva, - Nézhetünk.
El engedem és egy törölközőért nyúlok, nem hoztam magammal váltó ruhát így megyek be a szobába, csak egy alsót húzok magamra és patanok már is be az ágyba, meg ütőgettem melletem a helyet hogy végre feküdjön be mellém és át tudjam ölelni. Be állítok egy filmet, valami víg játék.. Közelebb bújik hozzám, egy csepp hely se maradjon köztünk szeretem amikor ilyen kis bújós.
Film vége felé járunk amikor meg hallom hogy szuszog, el aludt pedig csak fél három van.. Ki kapcsolom a tvt és csatlakozom én is a álomvilághoz, de előtte adok a hajába egy puszit. - Szép álmokat Tete baba.Hahó itt is volnék a 11.résszel Remélem tetszik💜
YOU ARE READING
Just One Day
RomanceKim Taehyungnak van egy legjobb barátja J-hope, minden tudnak egymásról és így szeretik egymást kis koruk óta, Taehyung szülei nem vele élnek hanem külföldön így nem tudnak róla semmit, havonta küldenek neki pénzt hogy el tudja magát tartani. Nagy...