7.rész

110 10 0
                                    

Mikor ki szálltunk a kabinbol egyből egy törölközőért nyúltam és tekertem rá a derekamra mert még mindig kínosnak találom.. Jungkook ujjai valami csodálatosak, megint mosolygok mint egy idióta de szerencsére ő nem látja mert már ki ment innen, gondolom már az ágyban van, minnél hamarabb fel kapok valamit majd rohanok is be mellé a kényelmes ágyba, hogy a karjaiban aludjak el, ez a első együtt alvásunk amit már alig vártam, mikor mellé feküdtem már húzott is magához közelebb - Hogy vagy Tete? Ne már! Nem akarok erről beszélni mert zavarba jövök.
- A lehető legjobban, főleg hogy te itt vagy velem, majd adok egy puszit az arcára. - Jó éjszakát Tete, majd add egy hosszú csókot az ajkaimra, amit rögtön visszonzok is.
-Jó éjszakát Kookie. Majd jobban hozzá bújtam és el nyomott az álom.

~2 héttel később~

Még mindig Hobinak a titkát akarom ki deriteni hogy mi volt az a múltkori esett az ebédlőben mivel nagyon kiváncsi vagyok, is irok neki hogy nem e akar esetleg össze futni valahol és meg beszélni ezt a egész dolgott.

-Szia Hoba<3 Esetleg nem akarunk össze futni valahol? Hiányzik a hülye fejed! ^^

Jungkook nincs itthon, most a saját lakásában van, mostanság elég jól ki jövünk aminek örülök, meg az a eset fürdőszobában még mindig nem léptem túl, még mindig bizsereg a testem ha erre gondolok, nem tudom mikor akarom be valani az érzéseimet amiket táplálok felé, félek hogy fog hozzám álni, félek attol hogy csak arra megy..Biznom kéne benne!! Lehet hogy ma át hivom és be valom érzéseimet..Rá pillantok a telefonomra hogy esetleg irt e Hobi, és igen irt.

-Szia^^ Ha ma neked jó akkor a városban találkozunk a kedvenc kávézomban 3-kor!

Klassz ennek örülök irnom kell Jungkooknak hogy ma találkozom Hobival, és hogyha tudd akkor jöjjön át mert beszélni akarok vele egy fontos dologról. Mivel van idő a találkozásig addig el megyek le fürdeni és ki választok valami ruhát.
Fél három van, el indulok igaz nem lakom messze de inkább én legyek ott előbb.

Jungkook szemszöge:

Mikor Tae le irta hogy megy Hobival találozni kiváncsi lettem mit akarnak beszélgetni, egyben idegess lettem mert beszélni akar velem egy fontos dologról. Remélem nem akar magátol el dobni, mivel már egy ideje azon vagyok hogy be valjam neki az érzéseimet de valami mindig vissza taszít és el megy bátorságom és olyankor tényleg egy kis nyuszinak érzem magam...

Taehyung szemszöge:

Ide értem, még van kb 10 perc hogy 3 óra legyen, Hobi még nincs itt így ki kértem a kedvenc kávéját, magamnak meg valami gyümölcs üdítőt. Nyílik az ajtó Hobi az, integettem neki hogy meg lásson mert az ajtótol messzebb ülök, mosolyogva jön felém majd fel állok hogy meg öleljem.
- Szia Hobi,  - Szia Tete. - Hogy vagy? Rég beszéltünk! El vagy tűnve már 2 hete...
- Hát tudod.. Nos.. Amióta kicsit össze kaptunk az ebédlőben azóta sok mindenen gondolkodtam..
- És min? Mi a baj? Tudod hogy mindent el mondhatsz nekem! Hiszen testvérek vagyunk.
- Nem, nem tudom mit érzek, egyszerűen össze vagyok zavarodva!
Még mindig nem tudom mit akar ezzel mondani, de van egy sejtésem hogy mit akar és remélem nem.. Igen Hobi jó képű srác, aranyos, kedves és még sorolhatnám de nem tudnám el képzelni barátnak..
- Hobi, remélem nem arra gondolsz amire én! - Nem tudom, nem érted?! Most meg miért kiabál?!
- Tudod Taehyung amióta Jungkook az életed része azóta én meg szüntem az életedben! Kibaszottul szarul esik, ki mondom mert nem leszek ennyire kis papucs de kurvára féltékeny vagyok. Eddig el tudtam viselni hogy mennyire álmodoztál róla mikor debütált a Bts-be, de azóta mióta ez van minden meg változott!!
-Mond már ki végre hogy mire gondolsz! Ne fogd már Jungkookra! Csapok az asztalra idegességemben.
- Kurvára kedvellek már egy ideje kibaszott Kim Taehyung!!! Most pedig megyek, majd fel ált az asztaltól és ki rohant a kávézoból, istenem! Segíts meg! Mióta gondolja ezt?? Mióta kedvelhet engem? Hiszen kis korunk óta ismerjük egymást semmi félre érthető lépést nem tett meg... Nem értem! Majd fel állok az asztaltól le dobva oda a pénzt majd el hagyom a kávézót és Jungkookhoz sietek, igen azt mondtam hogy ő jöjjön át de nem bírom mostmár magamban tartani hogy mit érzek iránta, egyszerűen muszáj vagyok mindent ki adni magamból neki, hogy mennyire szeretem őt, és még sorolhatnám, rohadtul kívánom ezt a embert.

Sziasztok :3 itt lennék a 7.részel nem lett valami hosszú, remélem tetszik!
És aztaaa nem hiszem el hogy már 128 meg tekintést értem el 😭❣️ És a ranglistán pedig 273.vagyok, köszönöm<33

Just One Day Where stories live. Discover now