4.rész

117 13 0
                                    

Jungkook szemszöge:

-Melyik kávézóba menjünk? Csak szólok előre én állok mindent!
-Nekem mindegy, válasz te!
- Jó akkor el megyünk az itteni legdrágább helyre.
- Ne! Nem akarom hogy rám kölsdt a pénzed..meg amúgy is a rajongóid nem fognak meg támadni? Igyuk meg inkább a kocsiban ne ott bent, nem akarom hogy le támadjanak téged!
- Oh. Féltesz? Ez tetszik.
-Mi? Én? Bologatok neki hogy igen te.

Taehyung szemszöge:

Olyan zavarba tud hozni Jungkook.. Miért mondtam neki hogy válaszon ő olyan hülye vagyok.. Ha ilyen csendben fog telni az út inkább ki ugrok az ablakon.. - Nos Tete mesélj magadról.
- Elsőnek is, nem vagyok Tete, kettő mit meséljek? Miről akarsz tudni?
- De nekem Tete vagy rohadt édes ez a bece név, és bármit, szüleid? Tesóid?
A keze miért közeledik annyira hozzám? Ez most mit akar?  Nem akarom el lökni a kezét mert jól esne ha hozzám érne, igen gondoltam hogy a combomat fogja meg, szerintem megint egy pirosra érett finom paradicsom lehetek.. Rá nézek az arcára és az útat nézve mosolyog.
- Nos hol is kezdjem, igazából nincsenek testvéreim egyke vagyok ami jobb is mert nem lenne kedvem a sok veszekedéshez, a szüleim rám hagytak egy nagy házat amibe most lakom, nem velem élnek a szüleim hanem külföldön, havonta küldenek nekem pénzt de nem tudok mit csinálni ennyi pénzel mivel csak rendelt kaját eszek, nem tudok főzni, amióta a szüleim nem élnek velem azóta kibaszottul magányosnak érzem magam és látszik is rajtam.. Szóval így ennyi tudok mondani nem olyan nagy durranás.. Ja igen! A legfontosabbat ki hagytam ha már ennyire tudni akarsz rólam mindet, meleg vagyok.
- Oh Tete.. Szorítja meg a combomon amire egy halk sóhaj el hadja a ajkaimat. - Most ebben amiben el meséltél nekem jó is van meg rossz is. De ne aggódj itt leszek neked, majd rám nézz és kacsint egyett.
-De hisz egy napja sem ismerjük egymást!
-Nem baj, bízz bennem kérlek.
- Kérdezthetek valamit Jungkook?
- Persze. - Meleg vagy?
- Azt hiszem igen..
Most meg miért lett ilyen vad és ingerült hirtelen? Nem értem..
- Meg jöttünk Tete, milyen kávét kérsz? Kérsz hozzá még valamit?
- Nem szeretem a kávét, így kérek valami csokis valamit, ja meg csokis fánkot.
Még ő rendel az autós pultnál addig elől veszem a telefonomat és írok a napsugaramnak hogy mizu velem..
- Kivel beszélsz? Oh annyira el merültem a telefonomban hogy közben Jungkook be is ált egy parkoloba, gondolom itt eszünk, iszunk. - Csak Hobinak.
Olyan jól el telik ez a kis kávézás Jungkookal, jól érzem magam vele remélem lesz még ilyenre lehetőségem.
Olyan szép látvány az autóban ülve és ki nézve a szélvédőn hogy megy le a nap, vörös és narancssárga színekben pompázik, olyan romantikus, mosolyra húzódik a szám ahogyan el képzelem hogy Jungkookal randizok majd meg csókolna.
-Mit gondolkodsz Tete?  Ez egész végig engem figyelt?! Majd oldalra fordítom a fejem felé fordulva, nagyon közel van az arca az én arcomhoz, zavarba hoz de nem akarom meg szakítani a szemkoktantust, olyan szép szemei vannak mint egy őzikének és olyan gyönyörűen ragyognak.
-Gyönyörű vagy Tete. Majd fel emeli a kezét és az arcomhoz teszi és simogatni kezdi, olyan jó érzés hogy valaki így ér hozzám utoljára anyukám ért így hozzám, de rég is volt már az.. A szemei az ajkaimat nézi tudom mit akar tenni ezért inkább várok hátha meg teszi, be hunyom a szemem hogy tudja hogy engedem majd hirtelen az ajkait az én ajkaimon érzem meg, elsőnek lassan csókol de mikor mozgatni kezdem én is kicsit gyorsabb ritmusra vált, levegő hiány miatt el kell válnunk de csak annyira hogy a szemébe tudjak nézni, még mindig gyönyörűen csillognak.
-Menjünk haza Tete.. - Rendben..
Egész haza fele úton erre a pillanatra gondoltam és a hasam pedig mintha pillangók repkednének benne ami jól esik, annyira el voltam gondolkodva hogy haza hozott pedig el se mondtam neki hogy hol is lakom pontosan bár ő Jeon Jungkook és tud mindent.
- Köszönöm hogy haza hoztál, és a mai napot is köszönöm, a következőt én állom! Persze ha lesz következő..
- Persze hogy lesz Taehyung!! Majd a kezemre fog és közel húz magához és egy csókra invitál.
- Reggel érted jövök Tete, jó éjszakát. Ez egy ilyen búcsú csók lett volna? - R-rendben.. Jó éjszakát.
Ki szállok a kocsiból majd be csukom az ajtót, majd végig nézzem ahogyan le fordul az egyik utcán. Imádtam a mai napot!

Sziasztok ez lett volna a 4.rész, remélem tetszett<33 Holnap meg próbálom hozni a kövi részt! ^^

Just One Day Where stories live. Discover now