Taehyung szemszöge:
Valahogyan ez a pogácsa nem akar össze jönni! Most komolyan hogyan tudják meg csinálni az Európai emberek azt hogy fel kell futtatni az élesztőt!?! Mindegy le szarom! Nem fogom fel futtatni, pedig langyos vízben csináltam...
De az jobban az aggaszt hogy mit akar velem beszélni Kook, gondolom az hogy szakítani akar? Nem tudom! Mindegy nem gondolkodom ezen, inkább csinálom ezt a pogácsát ami remélem az lesz.
Be gyurtam a tésztát márcsak hagyom egy kicsit álni, melegen tartom, bár tudom úgyse fog meg dagadni a tészta mert az a élesztő nem futott fel, teljesen le szarom! Csak finom legyen a tésztája! Addig még áll meg keresem Kookiet és beszélek vele.
- Szerelmem? Merre vagy? Fel megyek a lépcsőn hátha a szobában találom.
-Fürdőben vagyok kicsim, gyere! Szólal meg Kook.
Oda sietek majd be is megyek.-Mostmár mond mi az a fontos! Végig mérem mert egy törölközőben áll előttem,
- Fürdeni akartál? Bár rám is rám férne...
-Igen szóval gyere!
-Várj Kook, mitcsi..
Le rántotta rólam a kötényt és a alsónadrágot, magáról pedig a törölközőt. Majd meg engedte a vizet, és még a hajam is tiszta víz lett, egy szó UTÁLOM!!! Csak akkor bírom el viselni hogyha hajat mosok.-Na mostmár mondott?
-Igen de fordulj meg! Meg mosom a hátad közben!
Teljesítettem amit kért, majd egy adag túsfördött nyomot a kezébe és mosni kezdte a hátam. - Mondtam már hogy milyen szép bőröd van? Ha nem akkor most mondom.-Kook! Most nem ez a fontos! De köszönöm. Mond mááár!!!
-Na kicsim annyi lenne hogy, lesz egy utazásunk Amerikába! Kettő felépés lenne abban az egy hétben.
-És most azt akarod mondani hogy szakítani akarsz?
-Mivan? De hogy is! Ilyenre ne is gondolj!! Hagy mondjam végig!
És azt akarom hogy te is gyere velünk! Fel akarlak vállalni az Army-k előtt!-Komolyan Kook?
-Igen teljesen komoly! Szóval el jönnél velünk?
-Igeen!!
Meg fordulok és meg ölelem, boldog vagyok, minden álmom egy Bangtan koncert, és mostmeg itt ölelkezem a zuhany alatt Jeon Jungkook-al, életem szerelmével.
Majd el engedem és az ajkaira hajolok.Remélem jó már a tészta! Rohadt éhes vagyok.
-Hát remek ugyan olyan kicsi maradt. Gondolkodom hangosan. Be gyujtom a sűtőt hagy melegedjen, addig is meg csinálom a pogácsa formákat meg reszelek sajtot.-Szóval Kookie mikor is mennénk Amerikába? Kérdezem tőle miközben esszük a pogácsákat, egész jó lett, többször csinálok majd ilyet.
-Majd a szünetben csak, kicsit odébb van de hamar el megy az idő. És rohadt finomak lettek ezek a pogácsák!
-Rendben bebi alig várom!
Na gyere te nagy nyuszi! Menjünk fel és együk meg fent a Tv előtt ezeket a Taehyung féle pogácsákat!Sorry guys nagyon el vagyok csúszva a részekkel, most nem ígérem meg hogy hozom a kövi részt holnap 😭 És úgy érzem hogy egyre kevesebbeket írok 😭😭 Majd hozom így a napokba ahogyan tudom:(💜
Hamarosan szóbeli érettségi, amitől nagyon is félek 🤣 Sok sikert annak aki esetleg szakmai vizsgája lesz, vagy valami más. <3
És már nem kell sok a 1000 megtekintéshez, köszönöm!! 💜
YOU ARE READING
Just One Day
RomanceKim Taehyungnak van egy legjobb barátja J-hope, minden tudnak egymásról és így szeretik egymást kis koruk óta, Taehyung szülei nem vele élnek hanem külföldön így nem tudnak róla semmit, havonta küldenek neki pénzt hogy el tudja magát tartani. Nagy...