6.rész +18

161 10 2
                                    

Tartalmazz +18 részt^^

Taehyung szemszöge:

Egész utat végig beszélgetük aminek örülök. Ki szálva a kocsiból meg pillantom a napsugaramat aki felém tart, majd a nyakamba ugrik örömében,  - Jó reggelt Tete!!!! És neked is Jungkook. - Szia Hoba.
El indultunk be felé a suliba, ahogyan végig mentem Jungkookal a folyosón és az udvaron minden szempár minket figyelt, ami nem tölt el idegességel inkább büszkén ki húzom magam.

Mivel egy osztályba járunk így mindennap együtt vagyunk, együtt ebédelünk, - Hé Hobi. Szól oda neki Jungkook miközben az ebédlőben vagyunk, - Mit szólnál ha keresnék neked egy csajt? - Köszi de nem kell, nem ezen jár a fejem, inkább a tanuláson hogy meg legyen az érettségim.
-Hmm.. Szóval nem érdekelnek a lányok, szóval buzi vagy te is? - Hé Jungkook! Csapok a vállára, majd kuncogni kezd, de várjunk csak! Jung Hoseok miért lett zavarba? És miért lett egy finomra érett piros paradicsom??!!! - Várjunk csak! Szólok oda neki. - Hobi? Ügye nem?
-Mi.. Én.. Nem..!  - De nagyon úgy látszik Hoseok!!! - Nem, és kész! További jó ebédet, Sziasztok.
Nem értem őt hiszen amióta ismerem heteró! - Jungkook, szerinted? - Hmm..tutti hogy be melegedett, megint kuncog ezen.
-Oké nincs semmi baj vele, de miért nem mondja el nekem? Hiszen a testvére vagyok már.. -Nem tudom.. Na de egyél.
Egész órákon Hobin gondolkodtam, ebéd óta nem beszélgetett velem, még rám se nézett ami aggaszt..

Vége a mai napnak is ami azt jelenti hogy mehetek haza végre, bár jobban örülnék ha Jungkookal lehetnék, lehet meg kérdezem tőle hogy nem e jön át.  - Gyere Tete haza viszlek, majd a kezemet meg fogja és össze kulcsolja az övével, istenem ezek az ujjak és a puha bőre, meg azok az ajkak amikkel meg csókolt, újra érezni akarom..
Be ülve az autóba rá emelem a tekintetem amit követ ő is, ha így fog bámulni meg se merem tőle kérdezni.. - Jungkook.. A szeme az ajkam között cikázik, gyorsan kell meg kérdeznem hogy van a kedve akkor át jönni.
-Van kedved át jönni?  - Már vártam ezt a kérdésed! Persze! Majd közelebb hajol hozzám és csókba invitál, ezaz, ezt vártam a puha ajkai, imádom!  Majd el válik tőlem, egymás szemébe nézünk majd vissza hajol az ajkaimra és egy hosszú csókot add.
- Akkor menjünk Tete. Az egész utat végig mosolyogtam ki felé bámulva az ablakon, mint egy kis gyerek aki meg kapta a kedvenc játékát.
Haza érve ki kutattam a lakás kulcsomat a táskámból amit nagy nehezen de meg találtam, amúgy teljesen hülye vagyok, oké hogy át hívtam őt de nincs itthon semmi.. Ajh én csak rendelt kaját eszek, hogyha így folytatom még meg is fog rajtam látszodni aztán majd Jungkook el hagy engem mert teltebb fiú leszek, és nem szeretném ajh!
-Öhm.. gyere beljebb, de van egy rossz hírem.. Mivel én csak rendelt kaját eszek így nincs itthon semmi, vakarom a tarkom zavartan. - Nem baj Tete! Menjünk el a boltba és főzzünk valami finomat! Aztán nézünk meg valami filmet!
Meg akarom tőle kérdezni hogy itt e alszik nálam, - Jungkook.. Nem alszol ma nálam?
-De. Menjünk a boltba gyere!  - Jó! Menjünk!! Majd mint egy kis gyerek a nyakába ugrok, majd mikor észhez térek és rá jöttem mit csinálok rá nézzek zavartan, azt se tudom mit kéne ilyenkor tennem!
- Oh.. ne..ne haragudj! Majd hirtelen meg fogja a derekam és nem enged a karjaibol, majd a keze a fenekemre téved és úgy tart meg miközben én a nyakába kapaszkodok, mikor bele markolt a fenekembe egy igen kényes de mégis mély sóhaj hagyta el az ajkaimat, amit Jungkook a nyuszis mosolyával jutalmazott, ez olyan önelégült mosoly. Majd nem gondolkodtam hanem az ajkaira hajoltam, amit rögtön viszonzott, bele mosolyogtam a csókba és ezáltal bejutást érte, a nyelvemet táncra hívta, majd levegő hiánya miatt el váltunk.
-Taehyung.. az.. ajkad a kedvencem.
- Nekem pedig a tiéd.
-Gyalog menjünk? Kérdezi Jungkook.
- Igeen! Sétálni akarok vele kézen fogva, ha ő nem teszi ezt hogy meg fogja a kezem akkor majd én, meg akarom mutatni az embereknek hogy ő foglalt.
Nincs messze a bolt tőlünk, de a rajongók be találtak minket ami zavart, oké hogy támogatják őt és a karrierjét meg minden, de elnézést foglalt!! Nem szeretem ha valamelyik rajongó estleg hozzá ér ami az enyém. Oda érve a bolthoz egy kosarat fogtam meg és be mentünk, - Tete, mit akarunk enni? Mit kívánsz?
Oh, bárcsak tudná hogy mit kívánok...
- Hmmm, szerintem legyen Tteokbokki!!
- Oké legyen, esetleg valami édeset?
Szerintem elég édes vagy te hozzám, örülök hogy nem tudja hogy miket gondolok róla.
-Azt most inkább nem ennék, maradjunk a főt kajánál. - Oké legyen.
Be vásároltunk mindent a vacsorához majd el indultunk haza. Amióta Jungkook itt van nekem azóta nem vagyok se magányos és nem vagyok magam alatt.
Haza érve le pakoltuk minden a konyhába és neki álltunk főzni majd vacsorázni.

A vacsora tök jól telt, majd filmezni akarok vele, és az ölelésébe bújni!
- Kookie, milyen filmet nézzünk meg? - Hmm.. Legyen valami vigjáték. - Oké, keresek.
A film amit választottam vicces, de ahogyan Jungkook ölel a karjaival az viszont romantikus és elég izgató főleg úgy hogy érzem a fériasságát nekem nyomodni, hát nem lehet kicsi az fix, még közelebb nyomom a fenekem a férfiasságához amire morog egyett.
-Akarsz velem fürdeni Tete? Kérdezi. Hogy mi?? Velem akar fürdeni? Most erre mit mondjak? Oké hogy most együtt filmeztünk meg össze bujtunk, de ez hogy vele fürödjek..de egyébként tetszik az ötlet. -Igen mehetünk, majd rám mosolyog perverzen ezt most miért?! Rá fog a kezemre és a fürdő szobába visz, majd maga után be csukja az ajtót. -Várj Kookie..De ugye nem akarsz velem csinálni semmit? Erre a kérdésemre csak egy szintén perverz mosolyt kaptam, majd az ajkaimra hajolt, majd lassan és kényelmesen csókolt meg, majd gyorsítani kezdett az ajkai tempoján, neki nyomott teljesen a mosdó kagylonak és érzetem a meredező tagját az enyémnek nyomodni. A keze be vándorolt a polóm alá és a hasamat kezdte el simogatni, fel sohajtottam az érzésre, el váltam tőle, de ő a nyakamat kezdte el csókokkal be hinteni.
-Ah...nyögtem fel halkan mikor meg szívta az érzékeny pontomat amire a kezemmel a hajába túrtam, mire ő egy sohaj hagyta el az ajkait. El kezdte fel húzni a polómat, majd le is vette azt. Majd én is a polójához nyúltam és le vettem róla, majd a nadrágomhoz nyúlt és le húzta rólam, végig simitott az egész lábamon, majd le vette a sajátját is, igy már mindkettőnkön csak egy boxer volt. -Azt le veszed, vagy vegyem le én? Kérdezi Jungkook. -Majd én le veszem magamnak, de kérlek fordulj meg! Tudom hogy úgyis látni fogja de akkor is kínos!!! El fordult mosolyogva, gyorsan ki bújtam az anyagból és be áltam a kabinba, Jungkook pár pillanat múlva követett. Háttal áltam neki igy hátulról meg ölelt, le vakartam magamról a kezét és a tusfördőhöz nyúltam. -Hagy fürödjek! Nyomtam egy keveset a kezembe majd el kezdtem végig kenni a testemen. Mikor már nem voltam habos neki nyomott a csempének majd meg csókolt, a kezei meg indultak a tagom irányába majd rá fogott és halkan nyögtem egyett. -Jungkook! Erről nem volt szó, ah... El kezdte mozgatni a kezét, el akartam  verni a kezét bár nem tudom miért.. -Ahh...Jungkookhh... Nem hiszem el hogy ezt csinálom és hogy vele, a csókjait egyre lejjebb viszi majd hirtelen rá csókol a makkomra és a szájába vette a tagomat és szopni kezdett, az érzésre hátra vetettem a fejem. -Ahh Jungkook! Hangosan nyögöm a nevét. Fejét ütemes tempóban mozgatta majd meg szivta a tagomat, a kezemet a hajába vezettem és belemarkoltam. -Ahh..jézus, rohadtul jól csinálod! Ha igy folytatja el fogok menni, majd fentebb kuszott és megcsókolt, de a kezével úgyanúgy csinálta tovább, ami miatt kénytelen voltam bele nyögni a csókba. Egyre gyorsabban mozgatta a kezét én pedig az orgazmus határán áltam. -Jungkook..én..Ah..el fogok menni! Mondtam neki de nem hagyta abba, - Akkor menj el Taehyung!!! -De.. AHH!! és Junkook kezébe élveztem el.

Itt lenne a 6.rész, kicsit hoszabb lett mint a többi, de remélem tetszik<3

Just One Day Where stories live. Discover now