Taehyung szemszöge:
Idegesítenek a rajongók Kook körében, ez nem féltékenység hanem egyszerűen tényleg idegesít, de el kell viselnem nem? De.
Mikor Amerikába megyünk ott mi lesz? Hiszen tudják hogy Kook velem van együtt, nem nagyon szeretnék az Army-k közé ülni..Most itt ülünk a stúdióban és az egyik zenéjüket veszik fel még én se tudom mi lesz a címe, Kook nem mondja el nekem hiába könyörgöm neki bárhogyan.
-Szóval Taehyungie, szólít meg Jimin.- Jössz te is velünk Amerikába?
Ennek meg most mi a baja? Tudom Jimin kicsit ragaszkodó fajta aki szeret gondoskodni a tagokról de velem nem akarom hogy nyálas legyen soha senki nem beszélt így velem mint ő most.
-Igen megyek. Miért?
Szeretem őt nagyon is de ne..-Hát gondoltam mellém ülhetnél a repülőn.
-Ki akar melléd ülni kicsim? Jön ide Kook.
-Csak Jimin meg kérdezte hogy mellé e ülök a repülőn mikor megyünk Amerikába.
-Nem, nem, Ő mellém fog ülni Ő az én bébim nem a tiéd, a tiéd ott van a kanapén alszik éppen menj oda és kelsdt fel mert az ő része jön, kis Yoonmin páros.
-Jó megyek...
Szegény Jimin, tudom Kook nagyon birtokló fajta de nem vagyok egy tárgy amit csak úgy birtokában tarthat.
Szegény Hobi barátom is ezért nem keres engem, valószínűleg fél Jungkooktól bár nem csodálom.. Őt is fel kéne hívjam hogy mizu van vele és el akarom neki mondani hogy hova utazom, emlékszem mikor kisebbek voltunk akkor erről álmodoztunk hogy együtt megyünk el egy Bangtan koncertre akár hol legyen a világon, de ahogyan észre vettem Európai országokba nem mennek pedig biztosan vannak ott is Armyk.
Most ki fog derülni hogy milyen Amerika.Jungkook szemszöge:
-Namjoon Hyung beszélhetnénk? Kérni akarok tőled tanácsokat!
-Mond Kook.
- Szóval ugye a suliban vannak szintén rajongók akik rám vannak álva, de ugye nekem itt van Tae és nem nagyon nézik jól szemmel hogy meleg vagyok, hogyan utasítsam el őket szépen mikor Tae velem van?
-Mond nekik szépen hogy ne haragudjatok de ne, én is egy civil ember szerepként szeretnék itt lenni a suliban és nem úgy mint egy idol.
De én úgy tudom hogy ezt meg beszélted az igazgatóságal?!-Igen, de a rajongók azok rajongók nem tudok velük mit kezdeni, főleg mikor jönnek sikítva a folyosón hogy ők képet akarnak és aláírást aztán ott is hagynak... De köszönöm Hyung a tanácsot, most pedig megyek mert Jimin mindjárt fel falja Taet.
Telnek a hetek, napok, kettő nap múlva indulunk Amerikába már nagyon izgulok, Tae már esténként se tud aludni nagyon pörög, most én se aludtam egész éjjel most is fent vagyok reggel hat óra van, Taet ölelgetem és puszilgatom, hogy a fenébe tudtam én eddig egyedül aludni? Egy ilyen gyönyörűség mellet aludni bárki tudna, de hehe ő az enyém, emlékszem mikor be léptem az osztályterembe fel sikitot, olyan édes és aranyos volt.
Minden össze van pakolva már véletlen se hadjuk itthon semmit, mivel már nem nagyon megyünk sehova.-Tae baba meg van mindened? Indulni kéne!
-Igen igen megyek.
Remélem abba a böröndbe nincs több mint 15kg mert akkor itt kell hagynia, tudom milyen ő az egész lakást el akarta hozni.
Ahogyan meg érkezünk a magán repülőhőz már mindenki ránk várt, gondoltam. Be pakolunk és le ülünk.-Miért hittem azt hogy többi emberrel fogunk utazni? Súgja a fülembe Tae.
-Ezt a cég ajándéka nekünk, ez az első olyan nagyobb repűlésünk így ezzel megyünk kb 12 órát. Pihenj baba addig beszélgettek a többiekkel. Adok egy puszit a homlokára.
-Oké, siess vissza.
ÚRISTEN nagyon rég volt rész . _. Sorry😭 De itt a nyári szünet hehe mostmár van időm írni, és be fejezni ezt a könyvet.
Fejleszteni akarom magam, akarok több Taekook könyvet írni, csak ehez ötletek kellenek 😭✨
YOU ARE READING
Just One Day
RomanceKim Taehyungnak van egy legjobb barátja J-hope, minden tudnak egymásról és így szeretik egymást kis koruk óta, Taehyung szülei nem vele élnek hanem külföldön így nem tudnak róla semmit, havonta küldenek neki pénzt hogy el tudja magát tartani. Nagy...