9.rész

92 9 0
                                    

Jungkook szemszöge:

Azt hiszem mostmár tényleg szeretem Taehyungot, de Hobit még mindig nem értem... Hogy tetszhet neki az én Tetém? Nem fogom senkinek oda adni, vigyázni fogok rá amíg élek.
Most is fekszik melletem, alszik, olyan kis aranyos majd közelebb hajolok hozzá majd adok egy puszit az arcára majd a szájára és mindenhova ahova tudok. - Hmm? Dünyög. - Kelj fel baba, menjünk fel a szobámba, vagyis elsőnek fürdeni, itt alszol?
Baba bece név hallatán el pirult imádom.
- Na gyere. Majd fel emelem menyasszonyi pozba és a fürdő felé veszem az irányt.
-Fürödj le te elsőnek, utána én.
El motyogot valamit az orra alatt, de gondolom még mindig zavarban van.
- Kookike! - Hmm? - Tudsz adni egy alsó nadrágot? Bologatva jeleztem hogy igen.
Olyan édes ez a fiú, egy valamiben biztos vagyok hogy ő lesz a jövendő párom is, nem fogom senkinek oda adni, szeretem őt.
-Kész vagyok! Ezt meg hogyan? Ennyire el gondolkodtam volna?
- Oké megyek.
Oda lépve hozzá, át karoltam a derekát és közelebb húztam magamhoz, - Hmm.. Jó illatod van Tete. Majd adtam egy puszit a nyakára és a szájára is, - Addig keress valami filmet. - Oké.
Be lépve a fürdő szobába, le veszem magamról a pólót és a többi zavaró anyagot, zuhany alá lépve meg engedem a vizet, ahogyan rám folyik a meleg víz úgy sohajtok és gondolkodom, eszembe jut a múltkori esett Tetével, ahogyan nyögte a nevem..Kellemes zene a füleimnek, úgy érzem hogy gondjaim akadtak oda lent, nem mehetek ki álló farokkal!!
El zárom a zuhanyt, ki lépek és egy törölközőért nyúlok, - Bassza meg, nem hoztam váltó alsó nadrágot, olyan hülye vagyok!!
- Hé Kookike valami baj van?
- Oh, nincs csak nem hoztam alsó nadrágot, mosolygok és a tarkomat piszkálom.
-Várj hozok. Ohh hát nem kéne meg látnia a kicsi Jungkookot, ezért magamra tekerem a törölközőtt.
-Tessék. Most komolyan csak ennyi? El veszem tőle, és a kezért nyúlok ezért be rántom magamhoz, és a törölköző meg le esik rólam. - Jung... -Már láttad! Közelebb húzom magamhoz és az ágyékom a combjának ütközik amitől fel nyögök.
-Ah..Tae.. Miért ő pirul el mikor nekem kéne? - Ki megyek, az ágyon várlak.  - Várj! Rántom vissza magamhoz, majd egy puszit nyomok az ajkára, de nem telt be ennyivel, a karjai át karolták a tarkomat majd el mélyitette a csókot.
- Na menj, fel öltözők.
Ki rohant, én pedig fel öltöztem.
Ahogyan látom fel fedezte a konyhámat, hiszen be hozott egy csomó édességet és sóssat.
- Na találtál filmet?
-Aham. - Milyet?
-Marvel!!! Majd a nyuszis mosolyommal rá mosolyogtam. Közelebb mentem hozzá.
- Szeretlek Taehyung.
- Én is téged Jungkook.
Be bújtam az ágyba mellé, majd ő pedig rám.
Filmet nézve csókcsatát játszottunk. 
-Imádom ezeket a cseresznye színű ajkaidat. Közelebb hajol hozzám és egy puszit nyom az említett helyre.
És Taehyung el aludt, szuszog, hát nem aranyos?!?! DE AZ!! Ki kapcsolom a tvt majd  le hunyom én is a pilláimat.  - Jó éjszakát baby. És bele puszilok a hajába.

Sziasztok ^^ Nem tudom hogy fogom hozni a részeket mert beteg vagyok.. :/ De próbálok sietni velük<3 Nem lett hosszú pedig azt ígértem, hogyha jobban leszek többet fogok írni!

Just One Day Where stories live. Discover now