10.rész

86 9 0
                                    

Taehyung szemszöge:

Ahogyan telnek a napok Jungkookal egyre jobban szerlemes vagyok belé, lassan 1 hónapja vagyunk együtt, valamit adnom kéne neki de nincs ötletem hogy mit, Hobival se beszéltem azóta, hiányzik nagyon, de neki kéne írni ő futott el a kávézoból még az nap, olyan ön fejű mint én, lehet várok még egy pár napig hátha írni fog.. Ha nem akkor meg teszem én a lépést, mostmár tényleg muszáj vagyok vele beszélni, vajon mi lehet vele? A legnagyobb kérdés a fejemben az hogy él e még.. Azóta meg az utcákon se láttam.

Szerintem ma vásárolni megyek el, meg próbálok valamit össze hozni, de lehet inkább főznőm kéne neki, de főzni se tudok hiszen eddig mindig rendelt kaját ettem, miért ilyen nehéz ez? Jungkook nincs itthon, azt mondta valami dolga van, igen el adtam a házat amit a szüleim hagytak rám,  két legjobb barát vette meg, de nem hiszem hogy csak barátok.. pontosan nem emlékszem a nevükre, jó fejnek tűntek lehet még össze barátkozom velük, jól jönnének a barátok.
Mivel hétvége van, és szünet lesz jövőhétöl meg a 1 hónapos forduló így csak kettesben leszünk.
Busszra ülve, elöl veszem a füllhalgatót és egyértelműen Bts fogok hallgatni, Jungkook szóló zenéit szeretem a legjobban, most a My You-t hallgatom, egyik kedvencem.
Jungkook nagyon félt engem, mindig azt mondja olyan vagyok mint egy törékeny porcelán baba, nem nagyon enged emberek közé, de most nem fogok neki írni hogy el jöttem otthonról, vásárolnom kell!!
Nem volt még köztünk semmi olyan komoly.. Pedig már azon voltam hogy rá mászok, lehet veszek egy inget, meg egy fekete bő nadrágot. Milyen színű legyen az ing???
Ide érve a boltba, az első utam az ahol ilyen bőr cuccokat lehet venni, nem jut eszembe a bolt neve! Be érve, nézelődök, és a szemem meg akadt egy fekete bőr felsőn, hozzá egy ezüst nagyobb csillogós nyaklánc jár, ez gyönyörű.. Najo ez lesz, nem lesz itt semilyen ing, meg ehez keresek egy szintén fekete bőr nadrágot, majd egy cipőt is, ja meg egy fekete övet mert úgy jobban mutat. Be megyek az öltözbe és fel veszem ezeket, hát rohadt jól áll, ki emeli a kerek fenekemet ami Jungkook annyira szeret. Jó nem válogatok tovább ez lesz, kicsit drága de mivel most adtam el a házamat így van pénzem.

Szüleimnek még nem mondtam el hogy mi ez a pénz ami jött a számlámra de így jobb is, ők külföldön élnek én meg itt, és Jungkookal

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Szüleimnek még nem mondtam el hogy mi ez a pénz ami jött a számlámra de így jobb is, ők külföldön élnek én meg itt, és Jungkookal.
Most azt kell ki találnom hogy mit fogunk enni, igaz még odébb van mert jövöhéten lesz, de lehet inkább el megyünk vacsorázni, igen az sokkal jobb.
El indultam kifelé a áruházból, sietek mert a bussz mindjárt jön.
Fel ültem a buszra, szerencsére csak kettő megállot kell menni.
Rezeg a telefonom, Jungkook hív mit mondjak neki? Jó lehet az igazat kéne mondjam, mert meg haragszik ha hazudom neki.. Zöld gombra nyomva fel veszem.
-Szia baby, hol vagy? Kérdezi Jungkook.
-Szia, el jöttem egy kicsit vásárolni..
-Miért nem mondtad?! Tudod hogy féltelek!
-Mert tudtam hogyha szólok nem engedsz el, így nem szóltam de most fogok le szállni a buszról mindjárt otthon vagyok.
-Jó gyere várlak. Majd le rakja a telefont.
Eddig sosem volt ennyire féltő típus, bár meg értem miért..
Le szállok a busszrol és egyenest haza felé veszem az irányt, bár ezeket a szatyrokat úgy kéne be vinnem hogy ő ne lássa.

Oké itthon, már csak be kéne nyitnom félek hogy Jungkook kiabálni fog, be nyitok, konyhában ég a villany gondolom főz, be csukom az ajtót magam után majd cipőmet le veszem meg a kabátom.
Nem a konyhába megyek egyből, de szerintem meg se hallotta hogy meg jöttem ami nem is baj mert addig el tudom dugni a ruhámat valahova...
Szerintem el dugom az ágynemű tartóba, vicces de meg teszi jövőhét keddig.
-Szia Baby meg jöttem! Ugrok egyből a nyakába.
-Szia kicsim. Merre voltál vásárolni?
- Nem mondhatom meg! Majd meg láttod kedden!
Majd közelebb húz magához és csókba hív.
-Mi jót főzöl? Kérdezem a téglalap alapú mosolyommal, igen ezt is Jungkook-tol kaptam meg, de amúgy tényleg olyan.
-Rament csinálok. - Hmmm nyami.
-Na és te merre voltál?
- Ja csak egy, két dolgott kellet el intéznem a stúdióban a többiekkel. Mintha szemrebenés nélkül hazudna, nem hiszem hogy ott volt mert hétvégente nem jár be... Ez érdekes lesz.
-Valamit nem csinálunk kaja után?
- De csinálhatunk. Most meg miért mosolyog rám ilyen perverzen?! Én is akarom őt, de majd csak kedden!!

Vajon Jungkook hazudik? Vagy tervez valamit?
Remélem tetszik ez a rész<3

Just One Day Where stories live. Discover now