Jimin szemszöge:
Hallottam, hogy az edző belefújt a sípjába, így kezdetét vette a játszma.
Félre értés ne essék, ez csak egy edzés, semmi komoly.
-Gyorsabban már ti véntrottyok! Honnan jöttetek ti, a rehabilitációs központból? Már most úgy mozogtok, mint valami fogyatékosok, pedig még el sem kezdődött rendesen az óra! -állított le minket rögtön a tanár, és a pálya közepére sétált, míg kezével intett, hogy gyűljünk köré.
Mikor a csapat tagjai szépen odaértek, az edző már bele is kezdett a monológjába.
Szerettem, amikor így összehívott minket és megbeszéltük a problémákat, majd közös erővel megpróbáltuk kijavítani azokat.
Ennek köszönhetően már rengeteget fejlődtünk az évek során, ami egy sport gimnáziumban elvárt dolog.-Figyeljetek ide. Én értem, hogy előző héten is meccs volt és rengeteget gyakoroltunk rá, de a következő héten is lesz egy és nem szabad kiesni a kondiból, fogtátok? Végzősök vagytok, kosárlabdások akartok lenni és ráadásul egy kurva jó és összetartó csapatot alkottok. Azt szeretném, ha idén kijutnátok az országosra, világos? De ehez nem szabad leadni a szintet! -paskolta meg a csapatkapitányunk, Sojun vállait.
-Értettétek?! -emelte fel a hangját.-Igen, Tanár úr! -kiáltottuk egyszerre.
-Jól van. -azzal a pálya széléhez sétált és leült a padra, majd teáját kezdte el szürcsölgetni.
-Mivel ilyen degeneráltak vagytok még kora reggel, bemelegítünk egy kicsit. Mindenki álljon párba! -adta az utasítást.
Én egyből odaszaladtam Hyunjinhez, mivel ilyenkor mindig vele szoktam lenni, na meg ő az egyik legjobb barátom.
-Ki kezdi? -kérdeztem.
-Mondjuk én. -azzal a szertárba ment, hogy kihozza a kosárlabdákat.
-Jimin, azt hiszem Jungkook azt akarja, hogy menj oda. -súgta oda nekem Seugmin, aki a centerben játszik meccseken.
Odakaptam a kispadok felé a fejem, ahol egy elég dühös kinézetű edzőt láttam, aki engem méregetett.
Tudniillik, Jungkooknak hívják az edzőnket.Kissé befostam a tekintetétől, mivel alapból is van egy stílusa, de ha ideges akkor én képes lennék pókokat is enni, minthogy őt hallgassam.
Kissé bizonytalan léptekkel, de odasétáltam közvetlen elé, majd lehajtottam a fejemet.
Kevésszer kaptam tőle eddig szidást, de annyi szerintem pont elég is volt.
-Hívott, Tanár úr? -kérdeztem.
-Igen, ráadásul nem is egyszer. -paskolta meg maga mellett a helyet, így én óvatosan le is ültem mellé.
-Elnézést, nem hallottam. -motyogtam bűnbánóan, miközben azt néztem, hogy mit szerencsétlenkednek a csapattársaim a szertárban.
-Mindegy. Tulajdonképpen csak azt szeretném megkérdezni, hogy jobban van-e a lábad. -kérdezte rám sem nézve.
Hát, igen. Az előző meccsen egy nagydarab fiú eléggé fellökött, és én meg nagyon csúnyán rá is estem a lábamra, így azóta csak most álltam először pályára.
Mondjuk már úgyis kezdtek előjönni az elvonási tüneteim.
De azt a meccset így is mi nyertük.-Nem tudom. Azóta nem igazán futkároztam, mert ugye megzúzódott a térdem és a bokám. De majd most meglátjuk. -kezdtem el tanulmányozni a lábamat inkább, mikor az edző a tekintetemet kezdte el fürkészni.
YOU ARE READING
𝐂𝐚𝐥𝐥 𝐌𝐞 𝐁𝐲 𝐌𝐲 𝐍𝐚𝐦𝐞 | 𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌 |⚣
Fanfiction"Szeretni úgy is lehet, hogy nem mutatod meg. Szeretni úgy is lehet, hogy a lábad megremeg. Szeretni úgy is lehet, hogy csókolni nem mered. Viszont szeretni úgy is lehet, hogy a könnyed megered..." Ártatlannak tűnő ember, egy sötét családi háttérrel...