"Ott állt előttem"

296 29 2
                                    

Jimin szemszöge:

-Hé, te meg mit keresel itt? -ragadta meg a karomat egy idegen fiatal férfi, miután már vagy egy órája csak bóklásztam a kihalt folyosókon.

-Elvileg mostantól itt lakok. -vontam semlegesen vállat.

-Mi van? -ráncolta össze a homlokát, majd elengedett.

-A családomat ezen a napon nyírták ki, aztán idehoztak engem. Valami nem világos? -mordultam rá idegesen.

-Oh, sajnálom. -hajtotta le a fejét.

-Sajnálhatod is, én aztán pont leszarom. Nincs kedvem most beszélgetni. -fordítottam hátat neki.

-Megértem, de várj... -futott utánam. -Most lesz a vacsora. Muszáj lesz neked is megjelenned ott, ha már ide kerültél. Tudod, itt ez a szabály. -figyelmeztetett.

-Nem érdekelnek az itteni hülye szabályok. Nem vagyok éhes. -sétáltam a 'szobám' ajtajához.

-De tényleg jönnöd kéne. Én csak a te érdekedben mondom. Itt nem csak gonosz emberek vannak ám. -mosolyodott el, mire nekem vennem kellett egy nagy levegőt, hogy ne most robbanjak fel.

-Ezen a napon megtanultam, hogy sohase bízzak meg másban, csak magamban, szóval kösz meg minden, de hagyjál békén. -csaptam be magam után a jelenlegi szobám ajtaját.

Talán ez a családom elvesztése miatt van... azért viselkedtem így az előbb.
Ez egy feldolgozhatatlan traumaként ért engem. Csak így az egyik napról a másikra... tegnap még volt olyan, hogy szülők és testvér... ma már ilyen nem létezik számomra.

Sosem gondoltam volna, hogy ilyen megtörténhet velem. Nem is értem ezt az egészet. Egyszerűen nem találok értelmes választ a miértekre.

Bár az is tény, hogy apa az utóbbi időben alig volt otthon.
Szerintem a haláluk és apa 'eltűnése' összefügghet. Lehet, hogy volt valami piszkos munkája... Ah, nem tudom. Ez olyan bonyolult. De apa tisztességes ember volt. Ő sosem folyt volna bele mocskos dolgokba.

Na és akkor még ott van Kook hirtelen eltűnése is.
Viszont... apa eltűnését és a családom halálát nem tudom összefüggésbe hozni Jungkook esetével. Pedig apa és Kook is eltűnt, ráadásul közvetlen egymás után.
Ez nem fura?
Viszont mi köze lenne egy kosárlabda edzőnek egy kutató orvoshoz?
Hát nem sok minden, szóval ezért nem tudnám összekötni apa és Kook eltűnésének a szálait.

Ez már too much. Wow... tudok angolul.
Legalább ezt is megéltem.

Pár perc filozofálás után végül úgy döntöttem, hogy mégis le fogok menni vacsorázni, mert korogni kezdett a gyomrom.

A fejemet megrázva sétáltam az ajtóhoz, amit ki is nyitottam.

-Tudtam, hogy jönni fogsz. -mosolyodott el előttem az előbb megismert férfi.

-Megijesztettél. -kaptam a szívemhez.

-Bocsi, nem akartam. Na akkor jössz?

-Jövök, de csak azért mert éhes vagyok. -szögeztem le.

-Hát persze... Akkor gyere. -intett maga után.

-Mi is a neved? -kérdeztem rá.

-Juno. Vagyis mindenki csak így hív. És a tiéd?

-Jimin.

-Szép név. -terelt be egy liftbe.

-Nagyon... -morogtam. -Több nőt hívnak így, mint férfit.

-Illik... illik hozzád. -nyomta meg a 2. emelet gombját.

-Ezt hogy érted? -kuncogtam.

-Úgy, hogy neked is olyan szép vonásaid vannak, mint egy gyönyörű lánynak. -vont vállat.

𝐂𝐚𝐥𝐥 𝐌𝐞 𝐁𝐲 𝐌𝐲 𝐍𝐚𝐦𝐞 | 𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌 |⚣Where stories live. Discover now