"Kezdjük szépen az oktatást" 16+

325 23 2
                                    

A levegő izzott köztünk.

A bőrünk felforrósodott.

Mindketten kapkodtuk a levegőt és már most folyt rólunk a verejték.

Jimint a párnák közé passzírozva csókoltam szenvedélyesen, míg ő alattam nyöszörögve és vergődve próbált ugyanolyan tempóban viszonozni.

A kezeivel hol a vállamat, hol a bicepszemet markolta, miközben a teste folyamatosan remegett alattam.
Éreztem, hogy a szíve is már rekord sebességgel dobogott, ezért próbáltam egy kicsit visszafogni az indulataimat és nem felfalni őt.

De akkor is... köztünk meg van az a bizonyos kémia, én legalábbis úgy érzem, éppen ezért annyira beindultam tőle és a cuppogós hangoktól, amit mi adtunk ki csókolózás közben.

Hosszú percek után elváltam tőle és ellenőriztem, hogy minden rendben van-e eddig.

-Megvagy, Jiminie? -suttogtam ajkaira.

-Mhm. -bólogatott párat, majd lassan összeérintette újra az ajkainkat egy pillanatra.

-Levehetem a pólódat? -kérdeztem halkan.

-Ha nagyon muszáj... -motyogta.

-Igen, nagyon muszáj. -válaszoltam, majd a segítségével lehúztam róla a felsőjét, ami után a sajátomat is levarázsoltam magamról.

És igen... itt jön az a pont, amikor Jimin majdnem elájult, ugyanis ő még sohasem látta a felsőtestemet. Mármint egyszer már láthatta, de akkor nagyon sötét volt a szobámban.

Nem akartam, hogy ez bekövetkezzen, ezért óvatosan Jimin nyakára hajoltam és gyengéd puszikkal kezdtem az behinteni, mit ő apró sóhajokkal díjazott és a nyakam köré fonta karjait.

Végig csókoltam nyaka mind a két oldalát, majd mikor már úgy ítéltem meg, hogy az alattam fekvő is megbarátkozott a helyzettel, lassan a lábai közé helyezkedtem.

-J..Jungkook? -ijedt meg a pózváltástól.

-Nyugi, nem teszek semmi rosszat. -simítottam az arcára. -De ez most egy kicsit kellemetlen lesz, viszont már csináltunk ilyet. -figyelmeztettem őt, mielőtt óvatosan szívni kezdtem a nyakát.

Az alattam levő csak belemarkolt a hajamba és próbálta visszafogni az enyhén fájdalmas nyögéseit.

Nem akartam átesni a ló túloldalára, viszont nem is akartam Jimint úgy kezelni, mint egy porcelán babát, ezért erősebben kezdtem el szívni a nyaka hófehér bőrét.

Jimin próbálta eltolni a fejemet, miközben arra kért, hogy hagyjam abba, amit először nem akartam teljesíteni, de aztán végül rávettem magamat és az enyhén könnyes szemeibe néztem.

-Nem tetszett? -simogattam meg az arcát újra.

-Cs..Csak fájt. -motyogta.

-Semmi baj. Most csak azt csináljuk, ami neked jól esik. -simítottam rá a mellbimbójára, mire neki nagyra nyíltak a szemei. -Szóval... ez volt a bevezetés. Most kezdjük szépen az oktatást. Jeon Jungkook vagyok, az új tanár ebben a szobában és én a szex elméletét fogom tanítani egy kis gyakorlati résszel megfűszerezve. -kezdtem bele a szerepembe, hátha így kellemesebben fogja érezni magát Jimin is, miközben felkészítem őt az első alkalmára.

Az alattam levő erre csak kuncogott egy sort, és láthatóan bejött ez a játék neki.

-Úgy látom, hogy ezen a szakon csak egy tanítványom lesz, de nem is bánom, hiszen ez az egy tanítvány a leggyönyörűbb teremtés ebben a világban. -bókoltam neki, mire ő csak zavarba jött ettől. -Nem is akarom húzni az időt. Kezdjük is az első ponttal. Először is mindenképpen fel kell izgatni a partnerünket, különben nem fog sikerülni az este folyamán semmi.

𝐂𝐚𝐥𝐥 𝐌𝐞 𝐁𝐲 𝐌𝐲 𝐍𝐚𝐦𝐞 | 𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌 |⚣Where stories live. Discover now