-16-

407 33 97
                                    

Almanya deliler gibi çalınan kapısı yüzünden uyandı. Her ne kadar yatağından kalkamayacak kadar üşengeç olsa da zorunda olduğu için doğruldu ve kapıya doğru ilerlemeye başladı.

Gecenin bu saatinde kim gelmiş olabilirdi ki...

Kapıyı açtı ve açar açmaz karşısında gördüğü görüntü rüyada olduğu çıkarımını yaptı.

"Amerika, Rusya- sizi yan yana görmek beni şaşırttı o ayrı bir gerçek- Azerbaycan, NATO, BM, Avrupa Birliği, Ermenistan ve Yunanistan. Bu kadar alakasız kişi niye gecenin bu saatinde benim evimin önünde?"
"Biliyor musun hava buz gibi bence bizi içeri almalısın."
"Amann be..."

Almanya geriye çekildi ve hepsinin içeri girişini izledi.
"Ne halt için-"
"Türkiye'yi seviyor muydun sevmiyor muydun?"
"Eee şey ben elbette o benim dost-"
"Peki. Onun intikamı için kendi hayatını riske atar mıydın?"
"Şey ben... Noluyo lan Rusya bu ne sorgulama?"

Birleşmiş Milletler göz devirdi ve Rusya'yı itekleyip Almanya'nın karşısına geçti.
"Bizim bir planımız var. O da Çağla'yı öldürmek."

Almanya gülmeye başladı. "Imkansız biz sadece bir avuç ülkeyiz o ise bir diktatör."
"Hitler de bir diktatördü Almanya."
"Alınma ama Rusya Stalin de bir diktatördü."
"... Alındım."

Yunanistan araya girdi. "Zaten dünya savaşı yakın. Her an bana Türkiye savaş açabilir sınırda asker sayısını arttırdılar. O zaman onu yenmek zorunda için bir fırsat olur. Eğer tüm dünya aynı anda ona saldırırsa o zaman birşey yapamazlar."
"Evet çok mantıklı..."
"Harbi..."
"Içim rahatladı doğrusu. Tek yapmamız gereken Rusya'nın da Amerika'nın da Yunanistan'ı desteklemesi."

Rusya derin bir nefes alıp verdi. "Putin de o kadından nefret ediyor. Büyük ihtimalle Yunanistan tarafında oluruz."
"Olamayacak."
"Ne?"

Amerika gözlerini yere dikmiş düşünüyordu. "Başkanlar bizim gibi düşünmüyor. Eğer Biden Rusya'nın Yunanistan desteklediğini görürse..."

Amerika yutkundu. "....O lanet karıyı destekleyecektir.... Lanet olsun..."
"..."
"....a...."
"Bu.... kötü...."

NATO başını salladı. "Eğer ABD savaşa Türk taraflı girerse diğer NATO devletleri de Türkiye taraflı olur. Bilirsiniz ya..."
"Ve Rusya ile Çin hepsini halledemez."
"Savaşı kaybederiz."
"..."

Almanya Amerika'nın sırtını sıvazladı. "Buna ne sen ne ben karşı çıkabiliriz. Biz kimiz ki..."

Amerika gözlerinin tekrar dolduğunu hissetti. Şimdi de o lanet kadın ile aynı tarafta ile mi savaşacaktı? Sevgilisinin katili...

"Birşeyler yapmalıyız! Türk halkının da birşeylerden haberi yok sosyal medya kısıtlaması var."
"Türkiye'nin bile o kadın yüzünden öldüğünü bilmiyorlar."

BM sertçe Avrupa'yı dürttü ve Amerika'yı gösterdi. Avrupa Birliği sustu.

"Nefret ediyorum."

"Herşeyden..."

-~-

Çağla koridorlarda koşuyordu. Istediği yere ulaştığında nefes nefese kalmış olsa da kapıyı açtı.
"Ne oldu?"
"E-Efendim. Biri toplama kamplarından kaçmış ve halk arasına karışmış. Adı Vahap Süleyman Ebrahım. Suriyeli ve 25 yaşında erkek. Büyük ihtimalle halk yavaş yavaş farkına varıyor."
"Lanet olsun! Ne demek biri kaçtı? Böyle bir izniniz mi var sizin?!"

Çağla silahını çıkardı. "Kim nöbetçiydi?"
"..."
"SIZE KIM NÖBETÇIYDI DEDIM?!"
".... Zeynep hanım...."
"...lanet **** bul bana onu! Hemen!"
"Yurt dışına kaçmış efendim neresi bilmiyoruz."
".......seni kötü haber müneccini..."

Önümüzdeki günler- CountryHumans Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin