"Düşün aptal beynim. Düşün... Düşün..."
"Şey... Bir şekilde Türkiye'de darbe olsa peki. Yani... Halk gerçeklerin farkında değil."
"Eğer onlara her şeyi gösterirsek, bunu kabullenmeyeceklerdir."
"E artık Türkiye'de yaşamadığına göre."NATO yine sertçe Avrupa'yı dürttü. Amerika artık olmadığına göre lafını duyunca üzülmüştü. Sonra kafasını iki yana salladı ve derin nefes aldı.
Halk öğrendi de, sonra teşkilat kurdu da, Çağla buna izin verdi de ohooooo o zamana kadar bırak Yunanistan'ı, orta doğuya girer.
"Bu bir..."
"Dünya savaşı demek."
"Putin kesin kullanır yani... Nükleer silah. Ben engel olamam."
"Merak etme Rusya benim ki de farklı değil."Amerika son lafını dedikten sonra ayağa kalktı.
"Keşke ülke olmasaydık. O zaman bu işler daha çabuk çözülebilirdi."
"..."Birleşmiş Milletler birden ortaya atıldı.
"YA DÜNYAYA ANIDEN ORTADAN KAYBOLMUŞ GIBI GÖZÜKÜRSEK?"
"Nasıl yani?"
"Demek istediğim... Dünya bizi yok sayar ve insan kılığında bir süre Türkiye'de kalırız. Sonra da herhangi bir miting gibi şeyde Çağla'yı öldürürüz."Ermenistan güldü. "Peki bunu nasıl yapacağız?"
"Benim bir tanıdığım v-"
"Hayır Amerika yok. O kadın FBI ve KGB ye virüs gibi işlemiş. Zaten eski KGB ajanı."Herkes şaşkınlık içinde Rusya'ya döndü. "R-RUS MU BU KADIN?!"
"Yok. Türk ajanlığı yapmış."Almanya şaşkınlıklar içinde kaşlarını kaldırdı. "Ulan... Bak KGB ye girmek zaten zor kadın ajan olarak girmiş."
"Türk ajanları çok kolay giriyor KGB ye. Önlem alamıyoruz artık..."
"Iyi de k-"Amerika herkesin lafını böldü. "Istediği kadar yetenekli, ajan, zengin veya güzel olsun o bunun ne kadar büyük bir ******** olduğu gerçeğini değiştirmez."
Bu lafın üzerine herkes sustu. "Ayrıca benim tanıdığım FBI değil. Özel bir ajan kendine özgü."
"Neeeeeeee."
"Önceden seri katil olduğu için fark edilirse tutuklanır."
"LAN AMERIKA BIZI SERI KATILLER ILE MI CALISTIRACAKSIN!"
"Türkiye için değer mi? Değer konu kapanmıştır ben Rusya ve Almanya bu işi halledeceğiz sonra ayın 20 sinde İstanbulda buluşalım. Evden çıkmadan önce insan gibi gözüktüğünüzden emin olun.""Neden siz üçünüz?"
"Anlarsın sonra."
"...tamam."-~-
"Ya şimdi ben anlamadım. Ne demeye çalışıyorsun Amerika?"
"Şimdi, ben burada bir İstanbul beyefendisi gibi oturup gazete okuyacağım."Amerika bir yandan da eliyle bankı gösteriyordu. "Tam karşımızda NATO Türkiye binası var gördünüz mü?"
"Evet."
"Kısa kes.""Siz genç aşıklar olacaksınız."
"..."
"..."Almanya Amerika'ya dünyanın en anlamsız bakışını attıktan sonra gülmeye başladı. Rusya ise daha çok ölümcül bakışlar atıyordu.
"Ulan niye biz ben hala anlamadım."
"Dinle bi dinle. Siz gay aşıklar olacaksınız işte dikkat çekeceksiniz. Bende bizim ajan ile gizli gizli konuşacağım. Siz dikkati çektiğinizde ajan, benim taklidimde içeri girecek ve kimse yanımda kim varmış, ne etmiş umursamayacak."Amerika saatine baktı. "Saat şuan,17:06. NATO binasında tam benim odamda bir bomba var. 17:30 da patlayacak."
"Ama ceset? Ayrıca binadaki insanlar?"
"Binada kimse yok merak etmeyin. Ayrıca sahte ceset koyulacak."
"......biz nasıl tüyücez?""Bomba patladıktan sonra koşuşturma olacaktır. O yüzden araya girin ve sağdaki yeşil binanın bodrumuna girin. Orada, kılık değiştitmek için kıyafetler olacak. Üstünüzü giyinin ve polis kılığında polis arabasına binip tüyün. Sonra halledeceğiz geri kalanı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Önümüzdeki günler- CountryHumans
FanfictionTürkiye Cumhuriyeti'nin 2023 seçimlerine aniden giren bir politikacının seçimi kazanması dünyayı şoke eder. Bu kişi belki de 21. yüzyılın en iyi politikacısıydı ve kimse bu kadının dünyayı değiştiriceğinden haberi yoktu. CH world AU~~~~ (Düzenleniy...