"Neden bana öyle bakıyorsunuz Bay Amerika?"
TSK meraklı gözlerle kendisine dünyanın en acı gözleri ile bakan Amerika'ya bakıyordu. (Cümleye bak)
"Eğer bilmiyorsa-"
"TSK.... değil mi?"
"Evet."Amerika'nın tüyleri ürperdi, daha yeni çıktığı komadan kendini kurtaramamıştı.
Türkiye ölmüştü. Ölüydü.
Ve asla ona tekrar deliler gibi aşık olduğunu söyleyemeyecekti...
Bir daha beline sarılıp kokusunu içine çekmeyecekti...
Bir daha....
Amerika TSK'ya sıkıca sarıldı. "B-Bak evlat. Öncelikle bunu benim sana söylemem-"
"Bay Amerika. Babam nerde?"TSK'nın gözleri yavaşça endişeli hale bürünürken arkada onları izleyen FBI neler olup bittiğine anlam vermeye çalışıyordu.
"...baban..."
"..."Amerika'nın gözünden bir yaş süzüldüğü an TSK'nın içine doğdu bir anda herşey.
"Baban a-artık aramızda değil TSK."
TSK kendini kocaman bir boşlukta buldu. Sessiz, yapayanlız...
Tek başına.
Babasız.
Gözünden birkaç damla yaş süzüldü. Ela gözleri, kocaman açılmış ve dehşet içinde Amerika'ya bakıyordu.
FBI duydukları üzerine elini ağzına götürmüştü.
"HAYIR! Y-YALAN! BANA SÖZ VERMIŞTI BEN GELDIĞIMDE BANA SARILACAĞINA DAIR SÖZ VERMIŞTI!"
"...."Amerika'nın boğazı düğümlendi. Konuşmak istemedi.
Konuşacak ne cesareti ne de haddi vardı.
"BANA HOŞGELDIN KIZIM DIYECEKTI! HAYIR!"
"TSK..."FBI Amerika'nın yanından geçti ve sıkıca TSK'ya sarıldı. "Geçti... geçti..."
"HIÇBIR ŞEYIN GEÇTIĞI YOK!"
"BABAMI ISTIYORUM BEN!"
"ONUNLA BALIĞA GITMEK ISTIYORUM!"
"BEN NE IÇIN ÖĞRENEMEDIM BU YAŞIMA KADAR YÜZMEYI!"
"çünkü o bana sana ben öğreteceğim demişti...."
"Mektubunda..."
"Mektubunda öyle yazıyordu FBI...."
"YALANCISINIZ BENIM BABAM ÖLMEZ!"
"...kahraman o...."
"...beni taciz etmek üzere olan Yunan askerlerinden o kurtarmadı mı?"
"Kahramanlar ölmez ki..."
"....babalar ölmez ki..."
-~-
"Buradan nasıl çıkmayı düşünüyoruz?"
"Bildiğimiz şeyler hakkında soru sorun lütfen."MIT elindeki zıp zıp topunu yukarı atıp tutuyordu. Çin onun her hareketini izleyip yüzünü daha da fazla yandere anime kızına çeviriyordu.
Almanya'nın dizinde yatan Rusya, etrafından geçen askerleri görmezden gelmeye çalışıyordu. Hepsinin aynı üniforması vardı, hepsi de aynı neden için oradaydı. Ona Kızıl Orduyu hatırlatıyordu.
Tabii ya, babasının kendi elleriyle yok ettiği ordu...
Hepsi yine bir odada oturmuş ve yapacaklarını düşünüyordu. Hala kafasında soru işaretleri olan Rusya, MIT'in umursamazlığına çok gıcık olmuş gibi görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Önümüzdeki günler- CountryHumans
FanfictionTürkiye Cumhuriyeti'nin 2023 seçimlerine aniden giren bir politikacının seçimi kazanması dünyayı şoke eder. Bu kişi belki de 21. yüzyılın en iyi politikacısıydı ve kimse bu kadının dünyayı değiştiriceğinden haberi yoktu. CH world AU~~~~ (Düzenleniy...