Öfke 🥀

1.8K 60 4
                                    

     Mirza 30 yıl önce bugün dünya'ya gelmişti.
Mirza doğduğu gün annesi Dila Hanım'ın nefretini Babası Azad ağa'nın sevgisini kazanmıştı..
 
  Her sene olduğu gibi yine  Ezel ve Şiyar yakın dostları Mirza'yı  evinden çıkartmak için  kendilerini parçalıyorlardı ama her seferinde olduğu gibi yine Mirza içkili olup onları kırıp döküp evinden kovuyordu.
 
Ezel " Mirza artık yeter! Her sene olduğu gibi bugün de bizi bu evden kovuyorsun yeter!" dedi bir anlık sinirle ama onun siniri Mirzanın sinirinin yanında küçük bir kıvılcım gibiydi.

Şiyar Ezelî destekleyerek tam konuşacaktı ki
Mirza'nın gür sesi tüm evde yankılandı. "Defolun…! 5 dakika içinde bu evden çıkmazsanız yapacaklarımın sorumlusu siz olursunuz.!"

Ezel ve Şiyar  Mirza'nın hiç bir zaman tehtitilerinin boşa olmadığını biliyorlardı yaparım dediyse  yapardı. Şiyar Ezelin koluna girip " Hadi Ezel yine canın yansın istemiyorum. Gel gidelim yalnız kalsın biraz. Hadi Güzelim.."
 


Ezel Şiyar'ın sesindeki itiraz istemiyorum tınısını anlamıştı.
Ama en yakın dostunu bu şekilde yallnız burakmak istemiyordu belki Şiyar ile bir olur Mirza'yı zorlarlarsa gelirdi diye düşünüp bir umut Şiyar'a  dönmüştü.
   Şiyar Ezelin ne demek istediğini anlamış ve başını olumsuz anlamda sallayıp "Yalnız kalmalı." demişti.
   
     Ezel önüne döndüğünde Mirza'nın öfkeyle ona baktığını gördü biliyordu acısı hiçbir zaman geçmeyecekti öfkesi onu daha tehlikeli yapacaktı ama Ezel öfke yüzünden arkadaşını kaybetmek istemiyordu.
  Mirza elindeki bardağı masaya sert bir şekilde indirmesiyle Ezel yerinden sıçramış ve Mirza'nın gitmeleri için ufak bir uyarıda bulunduğunu anlamıştı son kez Mirza'ya dönüp " Seni seviyoruz Mirza. Yaşadıklarımız ağır gelir bazen bize ama yıkılmamalıyız yıkılmamalısın dik durmak zorundasın." MİRZA'YA  baktıkça göz yaşlarını tutamamış sıkı sıkı dostuna sarılıp "İyi ki doğmuşsun Mirzam"  deyip Mirzadan ayrılıp ağlayarak evden çıkmıştı.

  Şiyar ise dolu gözlerle Mirza sarılıp  bir an önce öfkesinin dinmesi için Allah'a içinden yalvarıyordu.

  Şiyar ve Ezel evden gitikten sonra Mirza yine kendisiyle baş başa kalmış  son viski kadehini de kafaya dikip sigarasını, telefonunu ve arabasının anahtarını alıp evden çıkmıştı.

𝑴𝒊𝒓𝒛𝒂 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin