Merhaba arkadaşlar yeni bölümü fazla bekletmek istemedim daha doğrusu zamanım varken yazıp yayınlamak istedim umarım beğenirsiniz yorum ve oy vermeyi unutmayın lütfen ♥️
Şanlıurfaya geleli bir saatten fazla olmuştu. Ama arabanın içinde elimde bir konum vardı beni bekleyen biri vardı. Nasıl gidecektim bilmiyorum ama cesaretim kaybolmuştu.
Yıllar sonra görmenin heycanı vardı ama yılların geçtiği bi gerçek vardı nasıldı yaşlanmış mıydı? Sağlıklı mıydı ? Bana ulaşabiliyorsa bu zamana kadar neden ulaşmamıştı.
Hiç mi özlememişti beni kafam allak bullak olmuştu. Kaçıncı sigaraydı yaktığım bilmiyorum ama toparlanmadan bu korkuyu içimden atmadan cesaretimi toplamadan çıkamazdım karşısına.
Beni güçlü yetiştiren düştüğümde kalkabileceğimi öğreten adam Baran Kan deliler gibi özlediğim babam beni böyle görmemeliydi
Hâla düştüğüm yerden kalktığımı bilmeli görmeliydi onun bana öğrettiklerini hiç unutmadığımı bilmeliydi.
İçimde yanan yangınları bilmemeliydi. Nasıl olacaktı bilmiyorum ama bilmemeliydi. Biliyor musunuz? Benim babam benim gülüşümden bile anlar herşeyi şimdi ki korkumda o ya benim herşeyimi unuttuysa ya da ne bileyim içimdeki öfkenin ateşini görürde üzülürse.
Telefonumun çalmasıyla düşüncelerimden sıyrılmıştım ama arayan numarayı bir yerden tanıyordum ama nerdendi bilmiyorum kayıtlı değildi .
"Efendim"
"EVİN...merhaba ben Berzan kusura bakma rahatsız ediyorum ama seninle konuşmam lazım. Müsait misin?"
Berzan Songül yengemin yeğeniydi tabi şuan bulunduğum toprakların sevilen ve saygı duyulan yakışıklı kızları kendine hasta eden ağasıydı Berzan.
"Müsaitim Berzan."
" Evîn Hasan Kan senin peşinde Mîrza ile boşandığınızı öğrendi. Dikkat etmen lazım Şanlıurfa'ya geldiğini biliyor adamlarını yolladı. Beni bilirsin sevmem eniştemi. Teyzemi sevdiğim de pek söylenemez istersen benim konağa geç ne için ordasın az çok tahmin ediyorum ama Evin bilmen gerek seni karşılayacak kişi eskisi gibi değil. Sen benim konağa geç oda oraya gelsin. Güvenliğiniz için..."
"Ne demek eskisi gibi değil ve sen nerden biliyorsun Berzan."
"Evîn kendin görünce anlayacaksın canının yanmasını tehlikeye girmeni istemiyorum benim konağın adresini atayım git oraya bende bi kaç saate orda olurum."
" Ben kendi başımın çaresine bakarım çok sağol."
"Küçük hanım size demedim başının çaresine bakamazsın bakarsınbiliyorum ama şuanda Şanlıurfa'da benim topraklarımdasın ve ben misafir ağırlamayı seven bir Ağayım. İtiraz kabul etmiyor bir Ağa olarak seni davet ediyorum kırmayacağını umuyorum."
Berzan'ı tanırdım bu zmna kadar çok yanımda olup beni korumuşluğu vardır ve neye yok desemde inada bindirir kendi dediğini yaptırırdı.
Babam için dedikleri aklımı çok karıştırmıştı nasıl eskisi gibi değildi hasta mıydı? Neyi vardı acaba. Ama Amcam olacak iblis durmazdı doğru babamın güvenliği için Berzanın ricasını geri çeviremezdim.
"Peki. Tamam konağın konumunu at bari gideyim yawaştan"
"Tamm orda görüşürüz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑴𝒊𝒓𝒛𝒂
De TodoAilesi yüzünden iki yaralı kalp birbirini sarmak yerine savaş başlattılar İhanetin 50 tonunu yaşayan Evîn sevdasını içine gömmüş Aşık olduğu adamın en büyük düşmanı olmuştu. " Benim içim soğuduğunda seninkine ateşler düşsün..."