...
Sapık: Profilime bakılmışSapık: Evet polisim
Sapık: Başkomiserim
Asude: Ve sapıksınız?
Sapık: Hayır ne sapıklığımı gördün Asude ya
Asude: Beni dikizliyordunuz?
Sapık: Şimdi o şöyle
Sapık: Özlediğim için izledim
Sapık: Normalde öyle bir patavatsızlık yapmam
Sapık: Özür dilerim
Asude: Anladım Dağhan Bey
Asude: Öyleyse hala sapıksınız
Sapık: Ne
Sapık: Hayır
Sapık: Her neyse ne desem aynı şeyi söyleyeceksin zaten
Asude: Evet aynen öyle yapacağım
Asude: Şimdi derse girmeliyim
Asude: Sürpriziniz umarım beni sevindirir
Sapık: Hiç şüphen olmasın güzelim
...
Akşama doğru derslerim bitmiş eşylarımı toparlıyordum. Kabanımı üzerime geçirip aynanın karşısında kısa saçlarımı düzelttim.Çantamı omzuma takıp arkamı döndüğümde sırıtarak beni izleyen Kenan hocayı görmemle korkuyla geriledim. "Hocam ödümü kopardınız." dedim gülerek.
Kenan hocs gülüşünü büyütüp "Korkutmak istememiştim Asude hocam. Sadece gözüme çok tatlı geldiniz." diyerek yaslandığı yerden bana doğru bir adım attı. Kaşlarımı çattım ve "Pardon?" diyerek biraz daha geriledim. Yaklaşıp tam karşıma geçtiğinde artık kaçacak yerim kalmamıştı. Elini önüme gelen saçıma götürdüğünde ani bir hareketle başımı çevirdim.
"Ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz!" diye bağırdım. Kolunu hemen arkamdaki duvara doğru uzatıp elini orsya yerleştirdi. Duvarla arasında kalmıştım.
"Sence de zoru oynamayı bırakmanın vakti gelmedi mi?"
Yüzümü buruşturup kolunun altından çıkacakken diğer eliyle sıkıca belimden tuttu.Kendimi kurtarmaya çalışırken bir yandan bağırmaya başlamıştım. "Yardım edin!"
Duvara yasladığı elini dudaklarımın üstüne sıkıca kapattı. Damağını şaklatarak "Öyle bağırmak yok." dedi ve iğrenç bir şekilde sırıttı. Yüzümü yukarı kaldırıp boyun girintime yaklaştığı sırada kapı açılmıştı. Kapıyı kilitlememiş olduğuna şükür ederken başımı hemen kapıya döndürdüm. Müdür yardımcımız Çiğdem Hanım benim halimi görünce " Ne yapıyorsunuz Kenan hocam?" diye bağırıp yanıma geldi ve beni arkasına aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evlensek Mi?|Texting (ARA VERİLDİ)
Short StoryBilinmeyen numara: Annen bir yandan, mahalledeki teyzeler bir yandan devamlı evlenmen için baskı yapıyor Bilinmeyen Numara: E aynısı bana da yapılıyor tabii Bilinmeyen Numara: Yani demem o ki Asude: Dinliyorum Bilinmeyen Numara: Evlensek mi? ...