24. Bölüm "Sapık Dağhan Beyciğim"

13.8K 848 85
                                    

Beste ve Onun Yandaşları

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beste ve Onun Yandaşları

Asude: Hazırlandım ben

Beste: Ben de hazırım

Rüya: Biz zaten hazırız

Asude: Beste Cihan da gelecek mi?

Beste: Hmmm gelecekmiş

Beste: Kerim abiyle geliyorsun değil mi  Rüya?

Rüya: Evet evet

Rüya: Sonrasında

Rüya: Bana geçeriz hep beraber

Beste: Yaaa

Beste: Abime üzülüyorum şu an

Beste: Bu ortamda olmalıydı

Asude: Dağhan geldiğinde yine yaparız

Asude: Zaten bu sefer bırakmayacağı için

Beste: Ooooooo

Beste: İddialııııı

Beste: Ay Cihan geldi

Beste: İn hadi aşağı

Beste: İddialı gelin seni

Asude: Sus be sus geldim

...

Beste, gülerek Cihan ile konuşurken inmiştim aşağıya. Hep birlikte yemek yemeye gidiyorduk. Biraz buruktum aslında.

Çok istiyordum şu an burada olmasını. Ama az kalmıştı zaten. Geldiğinde yinr yapacaktık bu buluşmayı. Ama tabii önce biraz özlem gidermeliydik değil mi?

Yani bir insan nasıl olur da yüz yüze oturup konuşmadığı bir insanı bu kadar çok özlerdi?

Özlüyordum. Hem de fazlasıyla.

"Çok pardon cilveleşmenizi bölüyorum ama geç kalıyoruz." dedim saatimi göstererek. Cihan boğazını temizleyip "Hadi geçin o zaman." dediğinde Beste bana bakıp dudaklarını oynatarak 'Sen bittin' dedi. Gıcık bir gülümseme yolladım ona ve arabaya bindim.

Vıcık vıcık ilişkilerden nefret ediyordum şu an. Çünkü benim  sapık Dağhan beyciğim burada yoktu. Etrafımda kimsenin ilişkisine katlanamayacak durumdaydım şu an. Sabredemiyordum artık. Uzak olmak istemiyordum.

O sırada çalan telefonumun sesini duydum. Dudaklarımı ısırıp kimin aradığına baktım. Dağhan arıyordu tabii.

Sapık arıyor...

Cevaplandırıp telefonu kulağıma götürdüm.

"Güzelim?" dedi yine sondaki i harfini uzatarak. Yine eridim bittim tabii. "Efendim?" dedim ben de aynı şekilde uzatarak. "Aha kesin abim." dedi Beste Cihan'a. İkisi de güldüğünde gözlerimi kısıp "Kendinize bakın dönün önünüze." dedim ve anında döndüler önlerine.

Evlensek Mi?|Texting (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin