25. Bölüm "Benim Güzelim"

13.1K 721 82
                                    

Beste

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beste...

...

Kuyruk: Beste( 00.28)

Kuyruk: Aşağı insene

Beste: Cihan

Beste: Manyak mısın bu saatte ne aşağısı?

Kuyruk: İn aşağı da

Kuyruk: Ne olur azıcık sadece çok azıcık

Beste: Babam seni tüfekle kovalar

Beste: Ben karışmam

Beste: Asudelerdeyim geliyorum bekle
...

Hırkayı üstüme geçirip saçlarımı düzelttim aynada. Asude uyuyordu. Onu uyandırmak istemezdim ama birinin aşağıda olduğumu bilmesi gerekiyordu.

"Asude?" dedim sesimi hafif yükselterek Asude hemen bana döndü. Uykusu hafifti zaten. "Nereye lan?" deyince kaşlarımı çattım. "Lan mı?" Asude de uyku mahmuru kaşlarını çattı. Sonra boşverip "Aşağı iniyorum Cihan çağırdı." dedim. O da "Bu saatte?" diye saşkınca sordu. Omuz silkip "İniyorum." dedim. Başını salladı ve arkasını dönüp uyumaya devam etti.
Hızla odadan çıktım. Sonra evden de çıkıp anahtarı aldım. Karşımda elleri ceplerinde yüzü yerde olan Cihan'ı görmemle gülümsedim.

Cihan hızla kafasını kaldırıp bana baktı. "Bestegül?" Göz devirdim. "Ya Beste benim adım Beste." dedim, güldü ve bana yaklaştı.

Ben de gülümsedim. Gözlerimiz birbirine kenetlenirken iç çektim ve "Neden çağırdın?" diye sordum.

"Hiç öyle geçiyordum buradan." dedi ve yaklaşıp "Yüzünü görmek istedim." diye fısıldadı. Gözlerimi kırpıştırıp "Gece gece?" dedim sorar gibi.

Gülüp "Aslında bir şey söylemem lazım ve içimde tutmak istemiyorum artık." dedi. Heyecanla "Ne?" dediğimde gülümsedi ve omuzlarıma ellerini yerleştirip "Beste?" dedi. Hülyalı hülyalı "Hı?" dedim.

Elini saçlarıma götürdü. Bir tutamı parmaklarının arasında sıkıştırıp oynamaya başladı. "Ben var ya ben." dedi ve gözlerime baktı. Dudaklarımı yaladım. "Sen ne?"

Gözleri dudaklarıma kaydı. Yutkunduğunu adem elmasının hareketinden anlamıştım. Öpmek istiyor düşüncesi benim de yutkunmama sebep oldu.

"Ben sana aşığım Beste." dediğinde kalbim hızla çarpmaya başladı. Gülümsedim ve "Valla mı?" dedim. Güldü. "Valla." Sonra aklıma gelen düşünceyle kaşlarımı çattım. Omzuna vurdum ve "Madem seviyordun niye getirdin o kızı bizim yanımıza aptal!" dedim sinirle. Bileğimden tutup kendine çekti. Bir elini belime yerleştirdi bir eli hala bileğimdeydi. Burun buruna gelmiştik.

Dudaklarıma bakarak konuşmaya başladı. "Kıskanırsın belki diye aptal." dediğinde "Neden daha önce söylemedin gerizekalı!" dedim.

O da cevabını verdi hemen. "Çünkü beni sevmiyordun!"

Evlensek Mi?|Texting (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin