...
Yazardan...Genç adam sigarasını dudaklarına götürüp son bir nefes çekti. Sonra izmariti küllüğe bastırıp söndürdü. Küllüğe bıraktığı sigaradan hala dumanlar çıkıyordu.
Nefesini üfleyip ellerini birbirine sürttü. Bu akşam eve gidecek, kardeşleriyle ve annesiyle zaman geçirecekti. Heyecanlı mıydı? Hayır. Onu heyecanlandıran tek şey Asude'ydi belki de.
Soğuk hava uzuvlarına işliyordu. Arkadaşı Cihan'ın sesiyle ellerini kabanının cebine sokup yavaşça ona döndü.
"Başkomiserim bir ihbar almıştık sabah. Suçlu yakalandı. İfadesi alındı." Başını salladı Dağhan.
"Cihan birazdan çıkacağım ben. Bir sıkıntı olursa ararsın." Cihan sıkıntıyla başını kaşıdı. "Abi ben de çıkacaktım ama.." Dağhan kaşlarını çattı. " Nereye lan?"
Cihan sırıttı. "Randevuya çıkıyorum." Dağhan da sırıtarak omzunu sıktı onun. " Tamam çık bakalım."
Sonra ikisi de Dağhan'ın arabasına binip yola çıktılar. "Kim bu şanssız kadın?" diye sordu Dağhan.
Cihan sessiz bir iç çekti. "Karışık abi." Dağhan ona göz ucuyla bakıp "Anlat." dedi.
Cihan da daha fazla içindekileri tutamadan anlatmaya başladı. "Abi görücü usulü."
Dağhan'ın kaşları yukarı kalktı. "Ha öyleli. Ee kimin zoruyla gidiyorsun?"
Cihan göz devirdi. "Annem işte. Geldin 27 yaşına artık evlen yuvanı kur falan da falan. Ayarladı bir arkadaşıyla görüşme. O da kızının numarasını vermiş. Kızın da haberi yokmuş. Kızla tamamen olmayacağını söylemek için görüşeceğim."
Dağhan başını salladı ve camı açtı. Kolunu camdan sarkıttı. Telefonuna gelen bildirim sesiyle kalbinin ritmi arttı. O muydu acaba diye düşünürken Cihan konuştu. "Abi yengeden galiba."Başını sallayıp yola bakmaya devam etti. Eve geçince bakacaktı mesajına sevdiğinin. Cihan'ın evine geldiklerinde Cihan arabadan inip " Görüşürüz abi." dedi. Cihan başını sallayıp cevap vermişti. Gözlerini tekrar yola çevirip gaza bastı.
✨️Evine geldiğinde eşyalarını yerleştirmeden önce Asude'nin mesajına baktı.
...
Asude: Dağhan BeyAsude: Ne yapıyorsunuz?
...
Okuduklarıyla yüzüne bir gülümseme yerleşmişti Dağhan'ın. Çok seviyordu onu.
Bey demesine bile artık kızamayacak kadar çok seviyordu....
Sapık: Eve geldim şimdi Güzelim
Sapık: Sen ne yapıyorsun bakalım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evlensek Mi?|Texting (ARA VERİLDİ)
Storie breviBilinmeyen numara: Annen bir yandan, mahalledeki teyzeler bir yandan devamlı evlenmen için baskı yapıyor Bilinmeyen Numara: E aynısı bana da yapılıyor tabii Bilinmeyen Numara: Yani demem o ki Asude: Dinliyorum Bilinmeyen Numara: Evlensek mi? ...