32. Bölüm "Evlensek Mi?"

12.4K 695 64
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...

Beste ve Onun Yandaşları

Beste: Bu Asude'den hiç ses seda yok

Beste: Bunlar işi pişiriyor ben size söyleyeyim

Rüya: Valla bilmiyorum da

Rüya: Evlenmeleri lazım diye yorumladım

Meryem: Ben de öyle yorumladım

Meryem: Geçen gün ikisini gördüm okuldan çıkarken

Meryem: El elelerdi ve kimyaları o kadar uyumlu ki

Meryem: Aşık oldum ilişkilerine

Beste: Yaaaa

Beste: Aşkım ses ver nerdesin?

Beste: Abimle oynaşıyorsan 1 e tıkla

Asude: Ya kızım

Asude: Mal mısın yaa!

Asude: 1

Beste: SKEMSKEMDKDMDKEMDKEMKDEMKDMR

Beste: Çok ayıplinkk

...

" Ya Dağhan ama sen kandırdın beni ya! Ben çıkmak istiyordum oysaki!" dediğimde üzerindekini çıkarmış tişörtünü giymekte olan Dağhan bana bakıp " Ben mi kandırdım?" diye sorunca biraz ikilemde kalsam da başımı sallayıp onayladım.

Tişörtü kafasından geçirirken gözlerim bu şölenle bayram etmişti tabii. Yutkunup bana doğru yaklaşan Dağhan'a korku dolu gözlerle bakmaya başladım. "Sen değil misin kucağıma oturup bana sokulan?" dediğinde omuz silktim. "Senin suçun öpmeseydin!" dedim.

Sinirle sırıttı. "Yavrum zaten sinirliyim. Bırakma dedin sonra Dağhan yapma deyip kalktın gittin!" dediğinde yutkundum.

Yavrum demesiyle gözlerim açılmıştı resmen. "Yavrum?" dedim cilveli bir edayla. Dağhan dilini damağına şaklatıp "Hiç boşuna cilve yapma bana." dediğinde somurtarak ona doğru yaklaştım. "Ama sen hani bana ceza veriyordun?" dediğimde derin bir nefes alıp odadan çıktı. Arkasından bakakaldığımda kaşlarımı çatıp hızla peşine takıldım.

Salondaki tekli koltuğa oturduğunda dudağımı ısırıp yapsam mı yapmasam mı diye iç muhakememde tartıp kendimden emin bir şekilde yaklaştım ona. "Yaklaşma Asude." dediğinde sinirlenip daha çok yaklaştım ve bir şey demesine izin vermeden yan bir şekilde kucağına oturup kollarımı boynuna doladım.

"Özür dilerim." dediğimde yüzünü geriye atıp gülümsedi. "Korkuyorum tamam mı!" dediğimde kaşlarını çattı. Elimi alnıma vurup "Ne kadar cüretkar davransam da mesajlarda, senin yanındayken utanıyorum işte. Korkuyorum hazır hissetmiyorum." dedim. Avcunu yanağıma yaslayıp okşadı tenimi.

Evlensek Mi?|Texting (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin