...
BESTE ve Onun Yandaşları
Beste: Arkadaşlar
Beste: Ben
Beste: Sanırım
Beste: Mutsuzum
Beste: Benimle ilgilenin
Rüya: O sırada benim mental sağlık
Asude: Ben mutluyum
Asude: Köşede ağlayın
Beste: Vayyy
Beste: Dökül
Rüya: Çekirdeğim hazır görüntülü konuşalım
Asude: Yoo
...
Gelen görüntülü aramayla göz devirip karşıma koydum telefonu. Bağdaş kurup "Hm?" dedim sanki az önce olanlar olmamış gibi.
Aynı anda bağırdılar. " Anlat!"
Sırıttım. Bir bir olanları anlattım.
Beste "Siz olmuşsunuz. Ben ağlamaya gidiyorum." dediğinde kahkaha attım.
"Hayır be."
Rüya gülerek " Yalnız alakasız yerlerde evlenme teklif etmesine çok güldüm. Bir de ısırmak istemesi." dedi sonda gözlerini büyüterek.
"Fesat düşünme Beste. Fesat düşünme kendine gel."
Yüzüme yastık kapatıp"Kesin şunu." dedim. Gülerek başka bir konu açtı Rüya.
"Ben size bir doktordan bahsetmiştim ya? "
Başımı salladım. Haberim vardı ama ses etmemiştim. "He biz onunla flört ediyoruz biraz." Beste hüzünle "Abim yüzünden hiçbir şey yaşayamıyorum. Ulan hayat." dediğinde güldüm. Beste, Tolga'nın ablasıydı. Abisi de ayrı evde yaşıyordu benim gibi. Onu hiç görmemiştim. Küçükken oynardık hep beraber. Ama küçükkendi işte. Hatırlamıyordum artık yüzünü.
"Abim gelecekmiş yarın. Annem başladı bugünden sevdiği yemekleri yapmaya. Sabah bir tencere sarma sardırdı bana. Kollarım koptu be!"
Gülerek "E hani Hasibe teyzem artık ona hazırlık yapmayacağım diyordu?" dedim.
Rüya atladı hemen. "Hasibe sultan duramaz. Bi kere Bartu abi onun ilk göz ağrısı."
Beste hemen "Hatırlatma işte şunu ya!' dedi sahte bir hüzünle. Hepimiz kahkaha atarken üstten gelen bildirimle hemen telefonu kaptım. "Ne oldu kız?"
"Sapık beyden mi?" diye soran kızlara kulak asmadım. Evet ondandı tabii.
"Kızlar akşam yemeğe çıkalım mı?" diye sordum. "Valla olur aşkım. Kaç yıldır dışarı çıkmadım." dedi Rüya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evlensek Mi?|Texting (ARA VERİLDİ)
Short StoryBilinmeyen numara: Annen bir yandan, mahalledeki teyzeler bir yandan devamlı evlenmen için baskı yapıyor Bilinmeyen Numara: E aynısı bana da yapılıyor tabii Bilinmeyen Numara: Yani demem o ki Asude: Dinliyorum Bilinmeyen Numara: Evlensek mi? ...