20. Bölüm "Sorgu"

13.6K 639 96
                                    

Mery

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mery...

...

Meryem: Çıldırıyorum

Meryem : Berşat

Meryem: Ne yapmaya çalışıyorsun sen ya

Berşat: Ne yapıyorum güzelliğim

Meryem: Bak ya

Meryem: Önce gelip öpüyorsun

Meryem : Sonra tokat yiyorsun benden

Meryem: Peşimden gelip özür dileyeceğine

Meryem: Hiçbir şey olmamış gibi davranıyorsun

Meryem: Sinirden ne yapacağımı şaşırdım

Meryem: Neden böylesiniz siz ya!

Meryem: Ne yaşıyorsunuz kafanızda ben anlamıyorum ki

Berşat: Meryem

Berşat: Açsana kapıyı

Meryem: Bi de kapıma gelmiş al işte

Meryem: Açıyorum

...

Kapıyı açtım. Kollarımı göğsümde bağladım. O da o şekilde bağlamış kafasını kapının pervazına yaslamıştı.

Dümdüz ama bir o kadar da etkileyici bakıyordu yüzüme. "Ne istiyorsun?" diye sorduğumda içine bi nefes çekip hızla içeri girdi ve belimden tutup çekti kendine. Sonra dudaklarıma kapandı dudakları.

Ne yapacağımı bilemeden elimi göğsüne yerleştirdim. Alt dudağımı emip karşılık vermemi istediğini belli etmek için ısırdı.

Karşılık vermemek için dirensem de bir anda elini bacağıma atıp beline sardığında geri çekildim şaşkınlıkla.
Dengemi sağlamak için ensesine sardım elimi.

"Ya ben sana ne yapıyorsun diyorum sen yine beni öpüyorsun!" Bir şey söylemek yerine diğer bacağımı da kaldırıp kalçamdan tutarak kucağına aldı beni.

Yutkundum sertçe. "Berşat?" dedim "Hm?" dedi etkileyici çıkan sesiyle. Bir elimle önüme gelen saçımı itekleyip "Neden öpüp duruyorsun beni?" diye sordum.

Kaşlarını çattı. Ben kucağındayken salona doğru ilerlemeye başladığında sıkıca sarıldı ellerim boynuna. "Ama neden olduğunu söylemiyorsun ki! Bana da sormuyorsun! Sinan hocayı kıskanıyorsun onu anladık. O cepte tamam da benim anlamadığım beni nede" Dudaklarıyla kesmişti yine sözümü. Gözlerimi kapattım. Geri çekildiğinde açtım gözlerimi. Büyülenmiş gibiydim.

"Meryem." dedi. "Hı?" diye cevap verdim. Yarım ağız sırıtıp "Susmazsan öperim." dedi.

Sertçe yutkundum. Hala kucağındayken koltuğa oturdu ve beni bırakmadı. "Bak sözümü kesme anlatacağım." dediğinde dudaklarımı birbirine bastırdım.

Evlensek Mi?|Texting (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin