...Asude: Ay resmen bana aşık bu kadın
Asude: Ay
Asude : Çok mutluyum şu an
Sapık: Vay be
Sapık: Ne oldu sevmiyor diyordun
Asude: Ay hayır
Asude: Çok tatlıydı çok güzel geçti
Asude: En sevdiği geliniyim şu an
Sapık: Nesin nesin?
Sapık: Gelin misin sen?
Asude: He
Asude: Of ama ne diyeyim
Asude: Geliniyim işte
Sapık: Senin geliniyim diyen dillerini yerim kızım
Sapık: Güzel geçtiğine sevindim bebeğim
Sapık: Merak ediyordum ben de
Sapık: O kadar güzel güzel hazırlandı benim güzelim
Asude: Güzeldim di mi?
Asude: Maşallah su gibi miydim?
Sapık: Benim güzelimsin sen
Sapık: Of çok tatlısın şu an
Sapık: Göreyim mi seni?
Asude: Bilmem
Asude: Görün mü?
Sapık: Ya ısırıcam yanağını aç telefonu
...
Sapık görüntülü arıyor...
Aynadan kendime bakıp çeki düzen verdikten sonra cevapladım aramayı. Üzerinde üniforması vardı. Dudağımı ısırıp onu inceledim.
"Güzelim?"
Sırıttım. "Hmm?" Ekrana yaklaştı. "Yoksa sen , Hasibe sultanın gelini mi oldun?"
Çocuksu bir heyecanla "Ay evet galiba!" dedim.Sırıttı ve "Damat kim?" diye sordu. Gözlerimi kaçırdım. "Damatsız gelinim ben." dedim. Kahkaha atıp "Bebeğim kabullenmişsin zaten. Ne olacak söylesen?" deyince başımı eğip mırıldandım. "Siz."
Dağhan bey hemen yaklaştı ekrana ve fısıldadı. "Anlayamadım ne dedin?" Kaşlarımı çatıp "Siz." dedim yine.
Anlamamış gibi bakıp "Güzelim sesin kesiliyor." dediğinde sinirle "Sensin işte Dağhan!" demiştim.
Gözlerini büyüttü. "Ne dedin sen?" Şok içerisinde bana bakıyordu. Anlayamadım bu tepkiyi. Bu sefer oyun yapmıyordu.
"Dağhan dedin bana." dediğinde gözlerimi büyütüp hemen telefonu kapadım.
Ay hiç beklemiyordum ben bir anda böyle söyleyeceğimi. Kalp atışlarım hızlandı. Dağhan demiştim evet. Dağhan diyebilirdim artık değil mi?
Fark ettim ki Dağhan demek daha çok hoşuma gitmişti sanki. Telefonum tekrar çaldığında kabul ettim.
"Kendime geldim bir saniye." dediğinde güldüm. "Bir daha desene güzelim. Ne olur?"
"Ne diyeyim?"
Kaşlarını çattı. "De işte Dağhan de." Çocuk gibiydi şu an. Kıkırdadım ve "Dağhan çocuk gibisin." dedim. Gözleri parladı resmen."Bebeğim ağzına ne kadar yakıştı ya sen ve Dağhan demek."
Güldüm. "Hoşuma gitti sanırım." dedim. Dağhan heyecanla "Valla mı? Hep mi diyeceksin yoksa?" diye sorduğunda gülümsedim. "Hep diyeceğim Dağhan."
...
Oyş mıncırmak bunlarııııİlişkileri nasıl ilerliyor sizce??
Öpüldünüzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evlensek Mi?|Texting (ARA VERİLDİ)
Historia CortaBilinmeyen numara: Annen bir yandan, mahalledeki teyzeler bir yandan devamlı evlenmen için baskı yapıyor Bilinmeyen Numara: E aynısı bana da yapılıyor tabii Bilinmeyen Numara: Yani demem o ki Asude: Dinliyorum Bilinmeyen Numara: Evlensek mi? ...