7. kapitola

94 9 0
                                    

Dvere mojej izby sa po chvíli znovu otvorili a dnu vošiel Matt. Ľútostivo sa na mňa pozrel a zatvoril za sebou dvere.

,,Prosím, zabi ma," zašepkala som a neprestala hypnotizovať čistobielu stenu predo mnou.

,,Lili, isto to nie je až také zlé, aby riešením bola smrť. Spomeň si..."sadol si hneď vedľa mňa, no ja som ho prerušil.

,,JE to až také zlé Matt. On ma vyprovokoval, ja som vybuchla a dala som u výzvu."

,,Akú výzvu?" opýtal sa ma nechápavo Matt.

,,Aby mi skomplikoval život ešte viac."

***

Vošli sme do mojej obľúbenej pizzérky. Ja, Chad, Matt a Ashton. Illie musel zostať u nás, lebo bol až moc ožralý. Ja som sa neustále držala medzi Mattom a Chadom. K Ashtonovi sa nechcem ani priblížiť. Kto vie, možno by si niečo trúfol aj pred chalanmi.

,,Ja musím ísť na vécko. Nájdite zatiaľ miesto," odpojil sa od nás Matt.

,,Aj ja radšej. Neskôr by mi mohla vychladnúť pizza," zasmial sa Chad a odišiel aj on. Ruky sa mi automaticky začali potiť. Vykročila som teda aj ja smerom ku toaletám, ale Ashtonov chladný hlas ma zastavil.

,,Ty nikam nejdeš, Pierce." Zhlboka som sa nadýchla a preletela pohľadom po pizzérii, aby som našla miesto, kam by sme sa všetci zmestili. Jediné také však bolo úplne ďaleko od všetkých ľudí a práve to teraz nechcem. Potrebujem, aby okolo mňa bolo čo najviac ľudí. Všetky moje plány však prekazil znova Ash, keď ma schytil za zápästie a dotiahol ku tomu stolu. Chcela som si sadnúť oproti nemu, nech som aspoň čo najďalej od neho, ale ani to sa mi nepodarilo. Násilím ma posadil na stoličku vedľa neho. ,,Teraz budeš robiť presne to, čo chcem ja, je ti to jasné?" Ashton na mňa hovoril chladným a panovačným hlasom. Tým, že som naňho doma vyskočila, som to dosrala úplne. Jednoducho a zreteľne som prikývla. Nechcem mať s ním ešte väčšie problémy. ,,Pred tvojim bráškom budeme hrať, že sme najlepší kamaráti. Nič nikomu nepovieš. Ak mi hocikto z chalanov len naznačí, že si revala alebo že si mu na mňa niečo povedala, nepraj si ma. Chalani sa už tešia, kedy ťa budú môcť zbiť znova a ver mi, tentokrát tam nepošlem nikoho. Budem tam ja sám a ty si uvedomíš, čo je to naštvať MŇA. Ďalej, to, že mi budeš robiť všetky úlohy, je od teraz samozrejmé." Prekvapene a bolestivo som sa naňho pozrela. To nemôže! Veď ledva stíham tie moje. ,,Je ti to jasné, Pierce?!" pritvrdil na hlase. Stisla som viečka k sebe, aby som sa nerozplakala a znova nemo prikývla. ,,Nepočul som!" zvýšil hlas.

,,Je mi to jasné. Budem... Budem ti robiť všetky úlohy," povedala som roztraseným hlasom a odvrátila hlavu.

,,Tak už viete, čo chcete?" sadli si oproti nám Chad s Mattom. Automaticky som otvorila oči a nahodila fake úsmev.

,,Robia tu špagety? Ja ich milujem," zasnil sa Ashton.

,,Ja myslím, že hej," zasmial sa Chad a pozrel sa s úsmevom na mňa.

,,Bude ti moc vadiť, keď nebudem nič jesť?"opatrne som sa ho opýtala a chytila ho za ruku, ktorú mal položenú na stole. Chadov úsmev okamžite zmizol.

,,Áno, bude mi to vadiť Lila. Chápem, že cez školu neješ, ale toto je už moc. Vieš, ako to dopadlo kedysi." Sklopila som pohľad. Kedysi, pred tým ako som sa rezala, som prestala jesť. Zo všetkého jedla mi bolo zle a ja som vtedy rapidne schudla.

,,Tak dobre," zamrmlala som a zobrala si jedálny lístok, ktorý bol položený na stole. Otvorila som si ho a začala ním listovať. Chad mi stisol dlaň, ktorú som mu stále pevne zvierala. Jemne som sa pousmiala. Prezerala som si ponuku.

,,Máte už vybraté?" prišiel ku nášmu stolu... LUKE?!

,,Luke Robert Hemmings! Ty tu robíš brigádu?" zasmial sa Ashton, postavil sa a chlapsky sa objal s Lukeom. Matt sa na mňa prekvapene pozrel a očami ukazoval na Lukea. Ja som len odvrátila zrak, pustila Chadovu ruku a obidve dlane si položila pod stôl do môjho lona. Luke sa na nás všetkých pozeral tiež veľmi prekvapene.

,,Ehm, Ash, predstavíš nás?" ozval sa môj brácho.

,,Jasné," otočil sa Ashton na nás a chytil Lukea jednou rukou okolo ramien. ,,Chalani, toto je môj... Teda, náš kamoš," ukázal Ash jednou rukou na mňa, ,,Luke Hemmings. Luke, toto je Chad a toto Matt. Som s nimi v kapele. A myslím, že Lilian ti predstavovať nemusím," zasmial sa Ash a posadil sa. Pozrela som sa na chvíľu na Lukea. Pohľadom mi naznačoval, že by sme sa mali porozprávať, ale ja som len skonila hlavu a pozerala sa na moje ruky.

,,Rád ťa spoznávam Luke," podal si s ním Chad ruky. Matt sa len naňho pozrel a niečo nezrozumiteľne zamrmlal.

,,Tak, čo to bude?"preletel nás Luke pohľadom.

,,Bolóňske špagety, ako inak," znova sa zasmial Ashton a nebadane, popod stôl ma štuchol do ruky. Zakusla som si do líca, aby som nedala znať, že ma to zabolelo. Pozrela som sa naňho. Očami mi vyhrožoval, aby som sa začala správať akože normálne.

,,Ja si dávam asi klasiku. Šunka, syr, kukurica," pozrela som sa na Lukea a usmiala sa.

,,Dvakrát," dodal Matt. Luke mi opätoval úsmev a hneď si to zapísal.

,,A k tomu pol litra čapovanej kofoly," pozrela som sa naňho ako malé dieťa, tešiace sa na novú hračku. Lukeov úsmev ešte viac narástol a okamžite si to pripísal na lístok.

,,Aj pre mňa."

,,Aj ja chcem!"

,,Napíš tam rovno štyrikrát," zasmial sa môj brácho. ,,A ja si dáááááám," zamyslel sa Chad.

,,Hawai. Ako vždy," dokončila som zaňho a pretočila očami.

,,Počkaj! Ja som si nevybral... Chcem Hawai!" povedal hrdo Chad.

,,A čo som akože povedala?!" vyvalila som naňho oči, ale nemala som ďaleko od toho, aby som sa rozosmiala. Chad mi len vyplazil jazyk. Rukami som len ukázala bezradné gesto a jemne sa zasmiala. Chýbajú mi takéto časy, keď sme s chalanmi vybehli dakam von a bavili sa. Teraz by tu však nemusel byť Ash.

,,Za chvíľku to tu bude," odišiel Luke.

,,Lila?" oslovil ma brácho. Pozrela som sa naňho, aby pokračoval. ,,Kedysi si mi hovorila, že v škole nemáš kamarátov a teraz ich máš zrazu tak veľa. A aj tie úlohy. Povedala si, že si si robila úlohy, ale anglinu si nemala. Povedala si mi, že dnes píšeš z programovania, ale to si dnes nemala. Lilian, nechceš mi niečo povedať?" Chad už bol vážny. Mne sa všetky slová zasekli v krku. Nedokážem mu to povedať. Nemôžem! Ashton by ma zabil! Nech niečo vymyslí on! Nervózne som behala pohľadom po celej pizzérii, len aby som sa nemusela pozerať Chadovi do očí.

,,Ok, tak som sa neučila," vytlačila som zo seba a dúfala, ze mu to bude stačiť. Moje nádeje však boli márne.

,,Tak prečo tie oči? Lila, to nie je normálne, aby si bola stále takáto. Tvoje telo nemá z čoho žiť! Lilian, buď mi tu a teraz povieš pravdu, alebo ideme na vyšetrenia ku doktorom a tí to zistia veľmi rýchlo." Brácho ma zatlačil do rohu. Ak mu poviem pravdu o šikane, neprežijem tú bitku, ktorú dostanem od chalanov. Ak však bude mať čo i len najmenšie podozrenie, zoberie ma ku doktorom a tí hneď, ako si všimnú modriny, budú vedieť, o čo ide. Srdce mi bilo neuveriteľne rýchlo. Mala som pocit, že mi vyskočí z hrude. Nedokázala som to regulovať. Mala som veľkú chuť všetko mu povedať, uvoľniť to napätie a dostať z tejto veľkej kaše preč, ale bála som sa. Bála som sa toho, ako by zareagoval Ashton. Čo keby si zobral na paškál nie len mňa, ale aj chalanov? Jeho otec patrí k najvýznamnejším osobám v meste, čo keby len v meste,  v celom štáte! A ten keby sa dozvedel, že som na jeho synáčika žalovala, bohvie čo by mi urobil. Jediným mávnutím ruky by ma mohol vyhodit zo školy alebo vykázať zo štátu. Mohol by nechať zatknúť Chada a chalanov! Ale, čo keď mi Chad neuverí? Teraz predo mnou stálo jedno z veľkých a ťažkých rozhodnutí. Povedať pravdu a riskovať doslova a dopísmena všetko, čo mám, alebo zaklamať a riskovať, že to nebude dostatočne presvedčivé a Chad ma zoberie ku doktorom a dozvie sa to veľmi zlým spôsobom. ČO TERAZ?!

Can be friends?Kde žijí příběhy. Začni objevovat