13. kapitola

82 8 0
                                    

,,Čo sa ide teda robiť?" pohodlne som sa opierala o Asha a pozerala sa ma ostatných. Všetci sa usmievali. Nechcem tomu uveriť a zároveň chcem v tomto zvláštnom sne zostať. Od teraz vlastne patrím medzi smotánku mesta! Nie že by som si to vždy priala, lebo to by bola lož, ale možno to nebude musieť byť až také zlé. Stále nepatrím medzi týchto luxusných boháčov, ktorí si vozia vypasené zadky v predražených autách, ale vďaka chalanom sa môžem pozrieť do vyššej spoločnosti a na chvíľu si užiť nechutný prepych bohatstva.

,,Čo keby sme baby zobrali na dráhy Ashton? Ak budú tak často niekam chodiť s nami, mali by to tam poznať. Raz tam budú musieť prísť," navrhol Michael.

,,Prečo nie," ozvala sa s úsmevom Mali. Tá by s Mikeom išla aj do pekla.

,,Tak to určite nie Mali-koa! Ja ťa tam medzi tých idiotov nepustím!" okažite namietal Calum.

,,Dohodli sme sa predsa, že s nami bude chodiť, aby sa Lilian nenudila."

,,Kvôli mne nemusí chodiť," privrela som oči a snažila sa vnímať iba hlasy.

,,Ale ja chcem ísť!"

,,Cal, nemôžeš sa o Mali starať navždy. Už nie je tá malá otravná sestrička, čo stále za nami behala."

,,Presne Calum."

,,No tak Cal. Pusti ju ísť s nami."

,,Raz tam aj tak bude musieť prísť." Chalani do Hooda poriadne dobiedzali. Celou obývačkou sa ozval zúfalý vzdych.

,,No dobre Mali, že si to ty. Ale celú dobu sa budeš držať pri Lilian." Okamžite som otvorila oči a prekvapene sa pozrela na Caluma.

,,Čo som ti ja nejaká opatrovateľka?! Sorry Mali," ospravedlňujúco som sa na ňu pozrela.

,,Hej Calum. Prečo by sa mala Lili držať len pri nej? Nechaj ju, nech je aj chvíľu s nami," reagoval Luke. Stisla som pery tuho ku sebe, aby som zadržala jemný smiech. Viem presne, prečo Luke tak prudko zareagoval. Úsmev mi na tvári však na sto percent bolo vidno. Kto by si toho nevšimol.

,,Ja si ju zoberiem na starosť Calum, ak chceš pre ňu stráž," ozval sa s lyšiackym úsmevom Mike. Cal naňho vrhol zabijácky pohľad. Poznám to. Aj Chad je celkom ochrankársky typ. Kedysi, hneď ako sa dozvedel, že plačem kvôli chalanovi, si išiel okamžite aj s Mattom kúpiť bejzbolové pálky. Ten chalan mal šťastie, že som im nepovedala, kde býva.

,,Radšej už poďme, lebo vy sa tu pozabíjate,"postavil sa Ashton aj spolu so mnou. Držal ma okolo pásu. Jemne som sa pomrvila a tak zhodila jeho ruky dole. Všetci sa tiež postavili.

,,A ako tam pôjdeme?" ozvala som sa tichým hlasom.

,,Ja zoberiem do auta teba a Lukea a Mikey zoberie Caluma a Mali-koa. Môže byť?" rýchlo rozhodol Ashey. Môj 'chalan'. Mám šťastie, že len pred Chadom, Mattom a Illieom. Čo znamená iba doma. Až také hrozné to zase nebude. Dúfam...

Obuli sme sa a vošli sme do veľkej garáže. Ja, Irwin a Hemmings. Cool trojka. V tmavej miestnosti bolo zaparkovaných zopár áut.

,,Čo povieš na toto?" ukázal Ash hlavou na tmavomodré BWM. Mňa však zaujalo iné auto. Nízke Porsche s čiernou metalízou so zatmavenými okienkami. Krásne, tmavé, nízke. Proste a jednoducho povedané DOKONALÉ AUTO.

,,Ja by som radšej to Porsche," nesmelo som sa naňho usmiala.

,,Slečna má rada nízke a drahé autá?" jemne sa mi vysmial a pomaly sme všetci traja kráčali ku tomu nádhernému autu.

,,Šporťáky sú proste naj. A keď si to môžem užiť, tak prečo nie." Ashton odomkol auto. On obišiel kufor a sadol si na miesto vodiča. Dvere sa otvárali dohora. Asi sa v tom aute urobím.

Can be friends?Kde žijí příběhy. Začni objevovat