15. kapitola

76 7 0
                                    

Na Joshovom krku trónilo už niekoľko načervenalých znamienok. On si zatiaľ jeho rukami preskúmal celý môj chrbát a stihol mi aj úplne rozstrapatiť vlasy. Ja som tiež s jeho účesom nebola pozadu. Vlasy mal rozlietané na všetky strany a vyzeral, ako keby práve prešiel tornádom. Vtom mu začal zvoniť mobil. Hrala tam nejaká pekná gitarovka. Matt by ju zvládol zahrať už z prvého počutia. Och Mattie. Bude ťažké si to uňho znova vyžehliť, ale práve v tejto chvíli to nehodlám riešiť.

,,Do riti," zanadával Josh a snažil sa rukami vybojovať jeho mobil, ktorý mal vo vrecku na nohaviciach. A samozrejme, na tom vačku som práve sedela ja, takže on mi strkal ruky pod zadok. Bolo mi to jedno. Ja som si jazykom urobila menšiu obhliadku a cez jeho krk a bradu som sa dostala k perám, ktoré som začala dobívať. Josh ma moc nepodporoval v tejto mojej činnosti. Skôr mi ako naschvál pusou uhýbal. Nespokojne som zavrčala a chytila si ho za líca, takže sa pozeral presne na mňa a ja som mala jeho pery presne pred sebou. Ou jé. Lenže jemu sa práve vtedy podarilo vytiahnuť jeho stále zvoniaci mobil. Vlepil mi len jemnú pusu na útechu a prijal hovor. Našťastie si ho dal na reproduktor. Našťastie pre mňa, nanešťastie pre neho. Hodlám mu oplatiť toto odprenie. ,,Čo chceš?" ozval sa Josh.

,,Joshey," jemne som vzdychla a vošla mu znova dlaňami pod tričko. Nebolo to moc nahlas, ale dosť nato, aby to v tom mobile bolo počuť. On sa iba na mňa škaredo pozrel. Nahodila som pohľad neviniatka a začala mu nechtami prechádzať po bruchu. On len slastne zavrel oči, ale nevypustil zo seba nič. Ja ti to ešte osladím!

,,Kde si nechal Lilian? A prečo tam máš teraz babu?" vyšlo z mobilu.

,,Ashton?!" prekvapene som sa pozrela na mobil, kde svietilo jeho meno.

,,Lili?! Čo to tam vy dvaja robíte?" O-ou. Toto bude blbé.

,,Kľud Ashey. Sme s Lilou na dráhe. Ukazujem jej to tu, ako som mal. Či sme mali robiť niečo iné?" Josh hovoril s úplnym pokojom v hlase. Jemne mi priložil pery na pery a ukázal mi tak, že mám byť ticho. Okej, toto beriem. Nebolo to nič agresívne ani rýchle. Proste dlhá pusa. Jemná, tichá, ukľudňujúca.

,,A prečo vzdychala tvoje meno?!" Ashton nie je veľmi nadšený. Ale veď on ma za Josh vlastne poslal, tak nech sa nesťažuje.

,,Asi sa zľakla niečoho v lese," odpojil sa odo mňa asi len na centimeter, aby to mohol zamumlať, a znova sa mi venoval. Rukami som mu stále jemne škrabkala brucho a hruď a on si to zrejme užíval. Trochu sme spomalili tempo, ale ani jednému z nás to neprekážalo.

,,Jasné, a preto vzdychala."

,,Ashton, vážne si to o Lilian myslíš? Veď ona je iná ako ostatné baby na dráhe. Ona by mi hneď nedala," akože žartoval Josh. No tak určite. Na oplátku som trošku povystrčila zúbky a zakusla sa mu do pery, až som na jazyku zacítila jemnú, železitú pachuť krvi, ktorú tak strašne moc neznášam. Jemne sebou mykol. Na zmiernenie som mu jazykom opatrne prešla po akože zranení, ktoré som mu spôsobila a poškrabkala mu brucho. Ústami som trošku poľavila a začala sa skôr venovať práci mojich rúk. On mi ako pomstu jednou rukou chytil zadok a stlačil. Vypískla som mu do úst. Do našich pús sa pousmial. Vtipné Josh. Moc vtipné.

,,Ale ak mi klameš a ja na nej uvidím čo i len jediný cucflek, zabijem ťa!" Ashton, prestaň! Vytrhla som Joshovi mobil a priložila si ho ku ústam.

,,Ashton, láskavo sa mi prestaň srať do života. Konečne som sa predsa dostala do vyššej vrstvy, nie? Sám si mi to hovoril, takže si to užívam plnými dúškami. Čo máš proti tomu?!" Už mi to išlo proti srsti. Čo sa do mňa stará. Nie je to môj chalan. Iba pred bráchom.

,,Pierce!? Čo si to akože dovoľuješ?!" zvýšil na mňa hlas. Klídek, nemôže ti ublížiť. Je to len cez telefón. Jemne som sa roztriasla. Aj keď je milší, viem, že až taká prudká by som byť nemala. Stále má veľkú moc.

Can be friends?Kde žijí příběhy. Začni objevovat