,,Chodím s chalanmi po večeroch von a včera sme to trochu prehnali. Prepáč Chad. Neviem, čo ma to popadlo. Do teraz sa mi to darilo zvládať, ale včera mi to ušlo. Už sa to nebude opakovať, sľubujem Chad," pozerala som sa mu do očí naozaj ospravedlňujúco. Chcela som to povedať trochu inak, ale myslím, že tomuto uverí. Vtom ma Ashton chytil za ruku. Pocítila som to a jemne mnou prešla elektrina, ale nepozrela som sa na neho. Potrebujem, aby mi Chad uveril.
,,Vždy si bola poslušná Lila. Nikdy by si si niečo také nedovolila, ešte k tomu, keď si len nedávno mala osemnásť. Ani keby si bola s hocikým veľmi moc dobrá kamarátka, nepresvedčil by ťa, aby si sa s ním išla opíjať a ešte k tomu cez školu. Tak prečo Ashey? Prečo si išla s ním?"
,,Chad, my sme s Lili spolu." Tak to si ten idiot robí prdel!? Ash Irwin, chalan, ktorého z duše neznášam a on ma tiež a on ma ešte k tomu šikanuje práve nahovoril môjmu bratovi, že s ním chodím. Okamžite som sklonila hlavu, aby na mne brácho nespoznal, že som prekvapená. Aj Matt bol z toho poriadne vykoľajený. Behal pohľadom po mne a Ashtonovi. Vtom Luke prišiel ku našemu stolu a začal nám rozdávať vodu. Skoro nikto ho však nevnímal.
,,L-l-lilian? Je to pravda? Ty chodíš s Ashtonom?" Chad nechcel uveriť, ale vedela som, že toto zaberie. Tomuto uverí, už to stačí zahrať len do konca. Ash mi pevnejšie stlačil dlaň. Ježiši neboj sa, viem čo mám robiť. Pomaličky a opatrne som zdvihla hlavu a smutne sa pozrela Chadovi do očí.
,,Hneváš sa, že som ti to nepovedala?" opýtala som sa ho opatrne. Už len zopár takýchto maličkých hovadín a Chada mám v hrsti. No s Mattom to budú ešte dlhé vysvetľovania. Keď vtom sa Ashton zdvihol a pustil moju dlaň.
,,Idem sa na chvíľku porozprávať s Lukeom. Za chvíľu som späť," prebehol pohľadom po chalanoch a keď sa pozeral na mňa, usmial sa. Aj ja som mu venovala jemný pohľad a úsmev. To, že so mnou chodí, sa mu darí hrať celkom dobre. Ale ak si myslí, že si s ním dám aj pusu, tak to sa chlapec šeredne pletie. S ním nikdy nič nebudem mať! NIKDY!!!
,,Lila?" temer zašepkal Chad. Znova som sa pozrela naňho. Jeho pohľad bol veľmi zvláštny. Naposledy som v jeho očiach videla takýto pohľad vtedy, keď zistil, že som si ubližovala. Prečo sa tak tvári? Vyzerá smutne, ustarostene, ľútostivo a láskyplne zároveň.
,,Chad čo sa deje?" Bola som jemne vyľakaná. Netuším, čo sa to deje. V niekoľkých desiatkach minút sa mi život obrátil naruby. Ja už nemám moc nad mojím vlastným životom. Som úplne bezbranná.
,,Ja tomu nechcem uveriť. Ashton, vážne? On nie je tvoj typ! Ani výzorovo, ani povahovo. Teraz máš šancu mi všetko povedať, tak ako to naozaj je. Lili, sme ako tvoja rodina. Pamätáš? Môžeš sa nám zveriť vo všetkom. Spolu sa nám všetko podarí vyriešiť jednoduchšie. Nie je dobré, keď sa sama trápiš. Len si tým ubližuješ. Stačí nám dať akokoľvek vedieť a my ti pomôžeme. Bude to všetko v poriadku, len sa nám musíš zveriť."
,,Lilian, povedz mu to!" ozval sa Matt. Tak na to ani nemysli! Nepoviem mu to!
,,Čo mi má povedať?"
,,Nič Chad."
,,Ale niečo áno Lila! Chad, Ashton s nejakými chalanmi Lilian..."
,,NIE MATT!"
,,Lilian prestaň! Matt, povedz mi to, nech je to čokoľvek! Chceš predsa pomôcť Lile, že áno?"
,,Matt, môžeme sa ísť porozprávať?" zodvihla som sa zo stoličky. Matt sa tiež automaticky postavil a obidvaja sme odišli do zadnej časti reštaurácie.
,,Lilian, teraz je čas všetko povedať tak, ako to je!"
,,Matt, Chad to teraz vie! To šikanovanie som si len vymyslela, aby som zo seba urobila zaujímavú! Chcela som si len vyžiadať pozornosť, chápeš?!" Lilian, čo to trepeš? Matt tomuto nikdy neuverí. Videl moje modriny, monokle, jazvy... Videl a vie všetko, tak prečo to hrám?! Prečo sa hrám na niečo iné? Na drsné dievča túžiace po pozornosti. Vždy som jej mala dosť, tak prečo. Matt vyzeral zdesene a prekvapene.
,,Tomu neverím Lili. To nie je pravda! A čo tie zranenia? Tie si si len namaľovala aby si mala pozornosť? Neverím Lilian, neverím."
,,Neboli zo šikany. Boli z tých opíjačiek. Vždy, keď sme boli s chalanmi, sme dostali nejaký strašne šialený a divný nápad a raz za čas to nevyšlo podľa našich predstáv. Už to pochop Matt. Chcela som len urobiť zo seba chúďatko, aby si si ma všimol. Proste som chcela tvoju pozornosť, lebo som ešte nemala Ashtona alebo sme vtedy spolu dlho neboli a ja som sa chcela ku niekomu pritúliť, chápeš?!"
,,Takže si ma len využívala?"
,,V podstate hej," odvrkla som. Mattovi sa do očí nahrnuli slzy. Ten si ich okamžite zotrel a vrátil sa ku stolu. Čo do riti som to urobila?! Ublížila som MATTOVI! Ublížila som človeku, ktorý mi ako jediný pomáhal. Ktorý ma vždy uisťoval, že je všetko v poriadku. Ak sa dalo ešte niečo na mojom živote dosrať, tak som to dosrala. Ale stále mám pocit, že toto nie je dno. Že ešte stále sa môže stať niečo, čo ma obráti hore nohami a ja sa už z toho nevzpriamim.
,,Čo si im nakecala?" prišiel ku mne 'môj chalan' a otočil ma tvárou ku nemu.
,,Nič nové. Iba som ich utvrdzovala v tom, že som sa s vami opíjala a že sme spolu. Ale moc sa im v to veriť nechce."
,,Veď MY ich presvedčíme," dal mi ruku okolo pásu. Ja som sa mu hneď však vyšmykla. NIE! Toto je už moc!
,,Pierce, ver mi, že viem čo robím. Ani ja to nerobím s najväčšou radosťou. Je kopec báb, ktoré by som tu mal radšej a s ktorými by mi bolo potešením hrať, že sme spolu. Tak sa upokoj a prekusni to."
,,Ok, ale skús sa ku mne chovať trochu milšie. Nie len pred nimi, ale aj inokedy," pozrela som sa mu do očí. V okamihu zvraštil obočie. ,,Prosím," dodala som rýchlo a bojazlivo. Nechcem si to u neho pokaziť, len ho trochu ukľudniť. Keď už podmienky, tak prečo to trochu nevyužiť. Ash sa zamýšľal.
,,Okej, ale v škole nehodlám nič hrať. Ale vonku to beriem. Od teraz budeš s nami chodievať von naozaj. Hodilo by sa mi mať so sebou nejakú babu. A možno by som ťa mohol aj požičiavať," znova mi dal ruku okolo pásu a už ma ťahal ku chalanom. Obidvaja boli zamĺkli. Sadli sme si. Jedlo už bolo na stole a všetci sme začali jesť. Ja s Chadom a Mattom naše pizze a Ashton bolóňske špageti. Nevedela som, že ich má rád. Aj mne celkom chutia, ale len raz za čas. Kedysi som ich jedla každý deň, až sa mi zhnusili. Pozorovala som, ako sa nimi napcháva a vychutnáva si ich. Vážne mu chutia. Trochu som sa usmiala sama pre seba a jedla ďalej moju pizzu.
ČTEŠ
Can be friends?
Fanfiction,, Čo ti urobili?!" V jeho pohľade bolo jasne vidieť, že o ničom netušil. Sklopila som hlavu. Nechcela som, aby o tom vedel. Donedávna mu to bolo jedno. ,, Dohoda, pamätáš? Porušila som ju. Zbila som ťa. A oni mi to dávajú najavo. Chcú ma poslať do...