11. kapitola - Stále Ashton

89 10 0
                                    

Chcela som len jednu časť z Ashtonovej strany, ale 1) bola by moc dlhá 2) dlho som nevydala žiadnu časť 3) jeden nemenovaný človek (95LauraClifford95) :D ma prinútil vydať to. Takže ďalšia part z pohľadu Asha :) veľmi by ma naozaj potešili názory, či už v podobe votes alebo komentárov... I hope you enjoy this story! I love all of ya! 

Lilian sa na mňa prekvapene pozrela, ale potom sa znova usmiala a oprela sa o mňa.

,,Nemávam moc dôvodov usmievať sa," znova len tak prehodila. Zabočili sme ku veľkému živému plotu. Otvoril som malé vrátka a spolu sme vošli do záhrady s bazénom. Lili sa nestíhala obzerať a obdivovať to všetko. Previedol som ju cez malú cestičku a zaklopal na dvere. Otvorila nám jeho mama.

,,Oh, Ashton, rada ťa znova vidím. Toto je tvoja nová kamarátka?"

,,Dobrý. No hej," usmial som sa na Lilu. ,,Je Calum doma?"

,,Dobrý," pípla medzi tým Lilian a sklonila hlavu.

,,Áno, samozrejme. Hneď vám ho zavolám," odišla jeho mama. Lila chytila moju ruku, ktorá ju držala a zložila ju dole. Prekvapene som sa na ňu pozrel. Ona mi odpovedala len milým úsmevom a hlbokým pohľadom do mojich očí.

,,Čau Ashton," spoza dverí sa vynorila Calumova ségra.

,,Ahoj Mali," pozdravil som ju.

,,Kto je toto? Tvoja nová baba?" začala vyzvedať.

,,To je Lilian. Lili, toto je Calumova mladšia ségra, Mali-koa," predstavil som ich a chytil Lili za ruku.

,,Ahoj," usmiala sa.

,,Iba o rok," pretočila Mali očami.

,,Ale aj tak si mladšia, takže pá," odstrčil ju Cal a postavil sa pred nás. Hneď, ako si všimol to, že vedľa mňa stojí Lilian a to, že sa držíme za ruky, chcel na mňa hneď začať kričať.

,,Skôr ako čokoľvek povieš brácho, ukľudni sa. Práve preto ideme ku nám. Idem vám to všetkým vysvetliť. Mikey a Luke tam za chvíľu prídu," hneď som ho uzemnil. Pocítil som, ako mi Lilian silnejšie stlačila ruku. Bála sa ho. Znova. A divíš sa jej?! Dobre, už s tým môžeš prestať. Ja viem, čo sme jej spôsobili. ,,Okej," odfrkol Calum a obul sa.

,,Môžem ísť s vami?" znova vykukla hnedá hlava malej baby.

,,Mali nie! Nebudeš sa miešať do našich vecí," okamžite to zamietol Cal.

,,Zlatko, zoberte Mali-koa so sebou. Aspoň pre tentokrát," ozvala sa Calova mamina.

,,Ale mamááá," chcela namietať môj brácho.

,,Nechaj ju ísť. Raz jej to neuškodí. Aj tak to asi nebude na dlho," zastal som sa jej. Lila sa tvárila, ako keby tam nebola. Praje si, aby tu nebola. Som si istý, že jej to nie je dvakrát príjemné, ale to ani mne nie... Teda, možno trošku.

,,Jo!" zaradovala sa Mali a rýchlosťou blesku sa obula a už stála nastúpená na odchod.

,,Ideme mamííí!" zakričal Cal, zabuchol dvere a všetci štyria sme sa pobrali smerom ku nášmu domu. Bývam len tri domy od neho, takže až taká dlhá prechádzka to nebude.

,,A bude tam aj Michael?" opýtala sa Mali naoko nezaujato.

,,Hej," odpovedal som jej a ako prvý vošiel na pozemok mojej rodiny. Hneď za mnou Lili a Cal so ségrou.

,,Yes!" šeptom sa zaradovala. Ale, ale. Niekomu sa tu asi páči náš Mikey. Tak z toho Calum nebude moc nadšený. Mali môže byť rada, že to nepočul, lebo by od neho dostala riadneho spucáka.

Can be friends?Kde žijí příběhy. Začni objevovat