21. kapitola

25 4 0
                                    

Najskôr by som vám chcela všetkým poďakovať :3 minule som len tak pozerala tento príbeh a všimla som si, že sme prekročili 1K prečítaní!!! Ja vás tak strašne moc milujem :3 a ďakujem za možnosti, čo mi dávate a že čítate tento môj story, aj keď to je úplny bullshit :D

Spolu s Joshom sme vystúpili z auta na Dráhach už neďaleko závodnej dráhy. Prešli sme popred auto a on sa ku mne priblížil. Ruku mi strčil pod košeľu a nechal ju len na mojom tielku. Sebavedomo sme prešli ku skupinke ľudí, ktorí boli uprostred konverzácie.

,,Sme už všetci?" opýtal sa Joshey a tým ich prerušil. Všetci si nás prezreli a pár z nich prikývlo. ,,Tak ideme! Ja mám po tomto ešte job!" dal mi pusu a odišiel si sadnúť do auta, tak ako väčšina ľudí. Pri mne zostalo len stáť pár slečien, čo vyzerali ako šľapky. A možno to aj boli šľapky. Ako som stihla pochopiť, to nie je na Dráhach nič zvláštne. Pred štartovaciu čiaru prišlo niekoľko áut, pospolu so zeleným šampiónom. Pred ne sa postavila pekná baba v bikinách, ktorá o pár okamžikov odštartovala závod.

***

Spolu s veľa inými fanúšikmi a nadšencami som sledovala závod na pár obrazovkách, ktoré boli povešané na okolitých stromoch. Naživo sa tam prehrávali záznamy z pár kamier, ktoré boli umiestnené popri závodnej dráhe. Josh už od začiatku viedol a ako bolo vidno, nehodlal svoje vedenie stratiť. Aj keď ho pár závodníkov dobiehalo, on veľmi dobre vedel, čo robí. Ani na chvíľočku nestratil svoje sebavedomie a prvé miesto. Od polky závodu mi to okamihmi prichádzalo aj nudné, ale potom som si pomyslela, že JA patrím ku víťazovi a nuda zo mňa okamžite opadla. Ako sa autá začali približovať ku koncu, približoval sa aj nádherný zvuk pradúcich motorov. Vo vedení bol ešte stále môj zelený šampión a za ním... To mi bolo jedno. Nepoznala som tých ľudí a ani som o to nestála. Hluk naberal na intenzite vďaka kriku nadšených fanúšikov, ktorí kričali na svojich zverencov. Aj cez všetky neprajné výkriky Josh prešiel cieľovou čiarou ako prvý a zakončil závod štýlovým driftom. Všetko utíchlo ako prichádzali ďalšie autá. Všetci závodníci vysadli zo svojich áut a každý z nich si našiel svoje dievča.

,,Nesklamal si ma," venovala som Josheymu sladký a sebavedomý úsmev a prešla pár krokov, čo nás od seba delilo.

,,Pochybovala si o mne?" chytil si ma okolo pásu a pritiahol blízko ku telu.

,,Ani na chvíľu," zašepkala som a stále so sebavedomím úsmevom mu darovala hlasnú a hlbokú pusu. Keď sme sa od seba odpojili, Josh mi venoval jeho úškrn a viedol ma dopredu, kde sa už zhromažďovala skupinka závodníkov. Všetci sa na nás obzreli a urobili medzeru, do ktorej sme vstúpili. Uprostred všetkých stál chalan s tmavou pleťou a v ruke držal zlatý pohár.

,,Takže, dnes sa uskutočnil každoročný závod Šampiónov," začal hovoriť a všetci ho počúvali. ,,Výsledky už vieme a na svoje konto si výhru pridáva už tretí rok po sebe," na chvíľu sa odmlčal a potom natiahol ruku ku Josheymu, ,,Josh Hutcherson!" Jeho meno zaznelo veľmi nahlas a všetci hneď začali tlieskať. Ja som si len zložila ruky na hrudi a nechala sa unášať atmosférou. Josh chytil veľký pohár a pyšne ho zdvihol nad hlavu.

,,Vedieš Hutch," ironicky ho pochválil chalan stojaci vedľa mňa a závistlivo sa naňho zahľadel. Mám pocit, že to bol ten Jake, ktorému som dala včera facku. Nikto ma nebude nazývať šľapkou len tak, bez odplaty.

,,Zaslúži si to. Nezáviď mu Jake. Je proste lepší," provokatívne som si skusla spodnú peru a pozrela sa naňho. Aj on sa na mňa otočil. Hneď, ako na mne spočinul jeho zrak, jeho oči sa rozšírili. Ja som si stihla povšimnúť, že na jednom líci mal stále jemne červený otlačok dlane. Jemne som sa uchechtla. ,,Daj si na to ľad," jemným pohybom hlavy som ukázala na jeho líco. Jeho pohľad zrazu nabral na intenzite a dlaňou si pošúchal červený fľak.

Can be friends?Kde žijí příběhy. Začni objevovat