23. kapitola

25 4 1
                                    

Zabuchla som za sebou dvere bytu a nastúpila do výťahu. Pondelok. Škola. Ráno. To je veľmi zlá kombinácia aj pre mňa. Natiahla som si na hlavu tmavú kapucňu až do tváre a ruky strčila do vreciek Mattovej mikiny. Požičal mi ju na dnes. Ramenom som sa oprela do dverí, keď výťah zastal na prízemí, vyšla z baráku a sklonila hlavu. Nohami som kopala do kamienkov a vyhýbala sa pohľadom ostatných okoloidúcich. Hlavou mi prebiehali myšlienky, keď vtom ich prerušil zvuk smsky na mojom mobile. Vytiahla som ho a nestíhala sa diviť.

Neznáme číslo: To sa divíš BadGirl, že? Mám tvoje číslo ;) Zdvihni tú hlavu a pozeraj sa dopredu. Si dôležitá tak, ako tí ľudia okolo teba. Dúfam, že sa čoskoro stretneme na dráhach ;)

Odkiaľ má Josh moje číslo? Prečítala som si tú správu ešte párkrát a usmiala sa. Má pravdu. Zdvihla som hlavu a pozerala sa priamo pred seba. Svietilo príjemne slnko a okolo cesty boli vysadené stromy. Môj úsmev narástol. Ďakujem Joshey. Uložila som si jeho číslo, vrátila mobil do vrecka a pokračovala cestou do školy, ale tentokrát už s veľkým úsmevom na perách.

***

Došla som pred pozemok školy a zhlboka som sa nadýchla. Zložila som si kapucňu z hlavy, pohľadom prezrela ostatných a s hraným sebavedomím kráčala do budovy. Kútikom oka som zachytila, že autá chalanov sú už tu. No a čo. Potisla som dvere a vošla dnu. Moja skrinka ma už čakala. Prezula som sa, nachystala si učebnice a otočila sa, že pôjdem do triedy, ale..

,,Úloha Pierce," arogantne sa na mňa usmial Ashton. Úžasné. Ideme sa hrať na urazených? To ja by som sa mala hnevať! prakticky si mi povedal, že ma vlastníš a hneď potom si si našiel novú babu. Vzhliadla som mu do očí a odpovedala mu s rovnakou aroganciou v hlase.

,,Nemám ju. Ani tvoju, ani moju." Nedala som na sebe znať ani štipku strachu. Irwinovi chvíľu trvalo, kým spracoval informáciu, ktorú som mu povedala. Čo si ako myslel, že kedy som to urobila?! Skoro celý voľný čas som musela byť s ním. Vykročila som dopredu a chcela ho posunúť nabok a obísť, ale on ma sotil dozadu a predlaktím mi silno zatlačil na hrdlo. Rýchlo som sa snažila nájsť vzduch. 

,,Čo si to povedala?!" pretlačil pomedzi zuby. Hneváš sa Ashey, hm? Nedám sa! Neuhla som očami a udržala s ním oční kontakt.

,,Že ju nemám," vytlačila som z posledného vzduchu a prerývane dýchala. Oči som začala jemne zatvárať. Málo kyslíku...

,,To si odnesieš!" Chytil ma za kapucňu mikiny a tiahol dozadu školy, do chodieb kam nikto nechodí. Zakopávala som, snažila sa chytiť vzduch, ale neťahala. Nezničím ju Mattovi. Ashton ma sotil do steny. Hnusne som sa mu pozrela do očí a vytesnila všetok strach. 

,,Nemáš na to, Irwin. Si nič," vypľula som mu do tváre a odlepila sa do steny. Stála som oproti nemu a čelila mu. Postavila som sa mu. To som moc nerobila... Vtom urobil niečo, čo nikdy neurobil. Udrel ma. Do brady. Zapotácala som sa a skoro to neustála. Prešla som si prstami po sánke a znova sa mu postavila čelom. V očiach som mala výčitky, smerované na jeho osobu. Po prvýkrát ma udrel. Načiahol sa a chcel udrieť znovu, ale ja som mu chytila ruku tesne pred mojou tvárou. ,,Si neschopný." Zatočila som mu zápästím a kopla ho medzi nohy. Okamžite sa schúlil na zem. Otočila som sa a ako víťaz chcela odkráčať, ale...

,,Slečna Pierce. Do riaditeľne. TERAZ!" Zástupkyňa. A som v prdeli.

***

,,Vedela som, že vy a pán Irwin ste si moc nesadli, ale že by ste sa znížili ku násiliu slečna, to som od vás nečakala. Buďte rada, že nezavoláme vašim rodičom. Ale trest vás samozrejme neminie. Budete dva mesiace poškole.  Chcete k tomu ešte niečo dodať?" Sedela som u riaditeľky a počúvala jej prednes... Zdrba dostanem ja, aj keď ma Ashton šikanuje už dva roky. Wow. To dáva zmysel. On sa však nikdy nenechal prichytiť. V tomto ma dostal. Nie je až taký blbý. 

Can be friends?Kde žijí příběhy. Začni objevovat