Jimin
- ugh! Czemu ty znowu wygrywasz!- Lien zaczęła krzyczeć zdenerwowana.
- jak wybrałaś akurat just dance i chcesz w tym mnie ograć to powodzenia- śmiałem się głośno patrząc na obrażoną brunetkę.
- no weeź! Daj mi raz fory!- poprosiła.
- nie moge, będziesz mi wypominać do końca życia że mnie ograłaś- pacnąłem ją delikatnie w głowę na co wywróciła oczami.
- zobaczysz, jak przyjedziesz następnym razem to cię ogram- prychnąłem.
- nie zakazuje ci marzyć Lien, ale tańczę dłużej niż ty żyjesz- znowu zacząłem się śmiać, niby głupia gra a tak potrafi poprawić humor.
- jeszcze zobaczymy- fuknęła i poszła do kuchni na co wywróciłem oczami.
- jutro z rana wyjeżdżam, więc jeśli chcesz jeszcze- nie zdążyłem dokończyć bo do pomieszczenia wbiegła dziewczyna.
- wyjeżdzasz jutro?- zapytała zaskoczona.
- tak, musze wrócić do normalności, sam manager do mnie dzwonił że jeśli nie wrócę w tym miesiącu to nie będzie kolorowo, i tak mnie wyrzucą bo wybieram miłość a nie karierę, ale przynajmniej wole im tego nie ułatwiać.- odpowiedziałem.
- ooh, z jednej strony ciesze się że wreszcie to wszystko wyjaśnisz, ale z drugiej będę tęsknić- zrobiła minę szczeniaczka a ja się zaśmiałem.
- kiedyś ci brak mojej obecności nie przeszkadzał.
- ale to było kiedyś! Teraz jest inaczej- odpowiedziała.
- mhmm, dobrze decyduj się, chcesz coś ze mną porobić czy nie? Jest dwudziesta pierwsza więc i tak zaraz musisz iść spać.- stwierdziłem wyłączając telewizor.
- musze jeszcze odrobić lekcje, ale możesz mi pomóc jeśli chcesz- uśmiechnęła się.
- wiesz, wątpię że chce, ale ci pomogę- zaśmiałem się.
- dobra to za chwile pójdziemy, ale robie sobie tosty, ty też chcesz?- zapytała spoglądając na mnie.
- nie dziękuje, jadłem nie dawno- uśmiechnąłem się delikatnie.
- no dobrze- ruszyła do kuchni a ja zostałem sam w salonie, postanowiłem sprawdzić co dzieje się w social mediach, bo ostatnio w ogóle tego nie robiłem.
NOWY TATUAŻ JUNGKOOKA!?
Fani mówią że Jungkook wraz z Hoseokiem (członkowie boys bandu bts) byli widziani na stacji w drodze do Seoul'u z Busan, jeden z fanów donosi że na ręce Jungkooka widniał nowy tatuaż, niestety zdjęcie jest bardzo rozmazane przez co nie zostanie ono tu wklejone, lecz jest to prawie że pewne, chłopak ma nowy tatuaż, teraz pytanie czy będzie ich więcej?Nowy tatuaż? Nic na ten temat nie wiem, ciekawe czemu..
To był pierwszy post który mnie zainteresował, jednak przez następne kilka chwil zastanawiałem się nad tym czy to prawda, czy to media gadają głupoty by jedynie mieć większe zasięgi?
I w tamtym momencie natrafiłem na jeden z postów których się tu spodziewałem.CO JEST PRZYCZYNĄ DZIWNEGO ZNIKNIĘCIA JUNGKOOKA I JIMINA Z INTERNETU?
Jak fani zauważyli, dwie koreańskie gwiazdy k-pop'u zniknęły prawie że z internetu, o Jungkooku wiadomo tyle ile chłopak wstawi na swoją realcje, lecz o Jiminie słuch zaginął, co się z nim dzieje? Wytwórnia nie daje żadnych wyjaśnień, a fani coraz bardziej martwią się o młodego idola. Niektórzy donoszą że był on widziany w Busan, lecz nie możemy tego potwierdzić ponieważ nie mamy na to żadnych dowodów. Jednak jedno jest pewne, coś złego stało się Jiminowi, a inni zatajają te informacje..
[...]
CZYTASZ
my not only stylist || Jikook ||
FanfictionO Jeonie Jeongguku, czyli jednym z członków sześcioosobowego boys band'u BTS który w ostatnim czasie nabrał wiele popularności Lub o Park Jiminie, czyli skromnym chłopcu który pewnego dnia natrafił na ogłoszenie o pracę.. Czy ta dwójka poczuje do s...