Ważna notka pod rozdziałem poprosiłabym o przeczytanie ^-^
Pov Jimin
- Jimin! przed koncertem mamy jeszcze wywiad, szybko zbierajcie się- oznajmił nasz manager wchodząc do naszego pokoju, w którym ja smacznie sobie spalem wraz z Jungkookiem.
- kto jest u ciebie?- zapytał.- Jungkook- odpowiedziałem zaspany na tyle aby usłyszał to w innym pomieszczeniu.
- no dobra to zbierajcie się, macie pół godziny i garnitury u Pani Miller- skończył mówić i wyszedł z apartamentu.
- dwa zasadnicze pytania- powiedział ledwo żywy Jungkook.
- jaki kurwa wywiad, i kim do cholery jest pani Miller- powiedział to takim głosem że aż trudno było się nie zaśmiać.- nie wiem ale trzeba wstawać.- poklepałem go po klatce i sam się podniosłem.
- ale no Boże święty, ja sie powinienem wyspać na koncert, aby mieć siłę a nie, budzą nas na wywiad, niczego takiego nie było wczoraj w planach- westchnął i podniósł się przecierając oczy.
- jeszcze nam brakuje sesji pomiędzy tym wywiadem i koncertem- mówił cały czas sfrustrowany.Podszedłem do chłopaka od tyłu i wtuliłem się w jego plecy oplatające go rękami, nie wiedziałem czy to pomoże ale chciałem aby brunet trochę uspokoił nerwy, ponieważ na razie to był chodząca bombą.
- Jungkookie spokojnie nie ma co się denerwować, to zwykły wywiad, na tym polega nasza praca- powiedziałem spokojnie czując ze chłopak się rozluźnia.
- przepraszam, nie wiem czemu mnie to tak zdenerwowało, po prostu, czasami mam dosyć tej pracy.- westchnął i odwrócił się w moją stronę aby również mnie przytulić.
- zaraz a skąd on miał kartę wejściową, skoro my mamy w pokoju oby dwie?- zapytał spoglądając na mnie.- w sumie racja, nie mam pojęcia- powiedziałem śmiejąc się.
- dobra idź do pokoju i się ogarnij, bo musimy iść po te garnitury do pani Miller- mówiłem kierując się w stronę łazienki.- dobra to może chodźmy po te garnitury na początek, a nie będziemy biegać w samych bokserkach po całym hotelu szukając ich- powiedział przez co się zaśmiałem.
- no serio już raz tak było i- chciał mi coś zacząć opowiadać ale mu przerwałem dając mu szybkiego całusa w usta- musimy się zbierać, nie mamy czasu- odrzekłem podając mu koszulkę której dalej nie miał na sobie i ciągnąc go w stronę wyjścia.
————————Gdy już byliśmy w drodze do jak się okazało wytwórni jednych z popularniejszych programów na świecie zaczął mnie trochę zżerać stres, przecież to miał być mój pierwszy wywiad w życiu, i uwaga pewnie będzie zwracana właśnie na mnie w największym stopniu.
Patrzyłem w okno przygryzając ciagle wargę z zdenerwowania do momentu w którym usłyszałem głos siedzącego obok bruneta.
- przepraszam, mógłbyś opuścić szybę?- zapytał kierowcy a już po chwili przed nami zaczęła się pojawiać ciemna szyba.
- o co biega moje kochanie- zapytał zwracając całą swoją uwagę na mnie.- nic takiego, po prostu, stresuje się trochę, bo to jednak będzie mój pierwszy wywiad, i chociaż że będę tam z wami, to to jest jedna z największych wytwórni telewizyjnych- powiedziałem całą prawdę jąkając się i spoglądając to na jego oczy to na cokolwiek innego niż jego osobę.
- będę starał się wspierać ciebie jak tylko będę mógł, zajmę miejsce obok ciebie, a z tych nie wygodnych pytań spróbuje cię wyręczyć, lub po prostu powiem że to przesada, tylko też wiesz, że nie mogę zbyt dużo robić, aby ludzie sobie za dużo nie pomyśleli.
CZYTASZ
my not only stylist || Jikook ||
FanficO Jeonie Jeongguku, czyli jednym z członków sześcioosobowego boys band'u BTS który w ostatnim czasie nabrał wiele popularności Lub o Park Jiminie, czyli skromnym chłopcu który pewnego dnia natrafił na ogłoszenie o pracę.. Czy ta dwójka poczuje do s...