Not:"Ying Yang" bölümü düzenlendi!!! Lütfen o bölümü tekrardan okuyunuz!
Bölüm şarkıları:
1.nicebeatzprod. - не могу тебя забыть
2.Onur Can Özcan-İntihaşk
3.Cem Adrian-Zincir"Her kilidin bir anahtarı vardır..."
Ölüsünü bile rahat bırakmak istemediğiniz insanlar var mı?Mezarda olsa bile onu defalarca çıkartıp tekrardan o mezara sokup,o da yetmezmiş gibi onu parçalara ayırmak...acı çekişini izlemek... Bundan daha zevkli ne ola bilir ki.
Bu kişi benim için amcam. Bana en fazla ne yapmış ola bilir ki böyle düşünüyorsunuz? Kardeşime ve abime yıllarca piskoloji şiddet uygulamış. Annemi...Annemi canlı canlı gözümüzün önünde yakmış. Ve babam...ona da annemi yanarken izletmiş, acı çektirmiş. Sonra da biz...üç kardeşin gözü önünde babamın kafasını baltayla kesmişti...
~3 Mart 2006~
O gün bizim özgürlüğümüzün son günüydü. O günden sonra çıkışı olmayan bir zindana...zihinlerimize tutsak edildik. Ve kendi zihnimizde bir gölge gibi yaşadık. Başkalarının yönetmesine izin verdik. Biz zihinlerimize tutsak olan gölge çocuklarız...
🐍
Bu Dereli kardeşlerinin geçmişlerini acı dolu ilk melodileriydi. En çok acıyı kim çekti diye sorarsanız bunun cevabı 14 hatta 16 tutsak zihin...
~V...(Kelebek)~
Konuşmuyordu. Ne yaparsak yapalım it herif konuşmuyordu!
"YETERRRR!"diye çığlık atan Gri'nin sesiyle irkildim. Alnımı yasladığım duvardan ayırarak yere çökmüş Gri'nin yanına koştum. Kollarından tutarak kaldırdım.Başı göğsüme gelicek şekilde, onu herşeyden herkesden saklamak istercesine sımsıkı sarıldım.
Hıçkırıklarının arasında bir şeyler mırıldanıyordu. Kafamı kaldırıp sağ tarafa bakınca Asena'nın da Gri'den farklı yanı yoktu. Tunç Asena'nın yanına giderek kulağına bir şeyler fısıldadı. Her ne dediyse Asena sakinleşmeye başladı.Daha sonra Asena Tunç'a sımsıkı sarıldı. Tunç'da onun saçlarını okşamaya başladı. Lara ve Özgür dışarı çıkmışlardı. Şimdiyse ellerindeki şu şişeleriyle birlikte geri dönüyorlardı. Özgür bir şişeyi bize getirirken, Lara da diğer şişeyi Tunça verdi. Gri yavaşça kollarımın arasından çıkarak Özgür'ün getirdiği su şişesini aldı. Sonra ise suyu bir nefeste kafasına dikti. Şişeyi tekrardan Özgür'ün eline tutuşturarak derin bir nefes aldı.
Sakin adımlarla yürüyerek Ömer'in karşısında durdu. Kanlar içinde olan yüzüne bakarak "Sadece tek bir şey söyle. Kardeşime niye o zehiri verdin. Cevap ver!"dedi. Sonlara doğru sesi yükselmişti.
"14 Tutsak var sanıyorsunuz değil mi?"Gri'nin sorusunu es geçerek
"Ama yanılıyorsunuz. Öğrendiğim kadarıyla bizim gibi 2 tane daha tutsak varmış. Ama onlar bizim aramızda gölge gibiler. "Bir kaç saniye sustukdan sonra devam ederek "Sarpa gelirs-"lafını tamamlayamadan Gri eline aldığı demir levhayı Ömerin ağzına sert bir şekilde vurdu. "KARDEŞİMİN ADINI O PİS AĞZINA ALMA!"dedi.Lara ve Asena, Gri'yi tutarak onu sakinleştirmeye çalıştılar. Özgür Ömer'e bakarak "Devam et ama onun adını ağzına alma." dedi.
Ömer acı dolu inlemelerinin arasında "S-sarpa o zehiri ve-ermek z-zorun-daydım. Yoksa onu ö-öldürüceklerdi. Yaşaması için zehirlenmesi g-gerekiyordu."
dedikten sonra bunca işkenceye dayanamadığı için bayıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌬Mentes Cautivas Sombra
Mystery / ThrillerTutsak Zihinlerin Gölgesi(TZG) Her masal peri masalı değildir... Her peri de bir masala ait değildir. 14 hatta 16 𝐦𝐚𝐡𝐤𝐮𝐦. Hayır bir odaya mahkum değiller. Özgürler, kendilerini 𝐭𝐮𝐭𝐬𝐚𝐤 etmedikleri sürece. Onlar zihinlerine mahkumlar....Bi...