6.Bölüm"Hiçbir şey hissetmiyorum"

69 16 56
                                    

Not:"Ying Yang" bölümü düzenlendi!!! Lütfen o bölümü tekrardan okuyunuz!

Şarkılar:
1. Feel Nothing
2. Džanum
3. Aşk Nerden Nereye

"Her masal peri masalı değildir...
Her peride bir masala ait değildir..."

Her yalanın hikayesi farklıdır:

1.Korkaklar kendilerini korumak için yalan söylerler.

2.Çaresizler:Kaçmak zorunda kaldıkları seçimler için söylerler.

3.Kötüler:Başkalarını haksız duruma düşürmek için söylerler.

Ben bu hikaye de 2 seçeneğim...

Ben asla yalan söylemem demeyin. Öyle bir an gelir ki, öyle bir bataklığa saplanırsınız ki,
sevdiklerinizin canı daha az yansın diye bazı yalanlar söyler...geri dönüşü olmayan yollara girersiniz...

~🩶~

Hala Vedalar aklımda...

Ömer Kanlı~

Sara'nın yardımıyla yatakta oturdum. Sara bir yandan dikişlerimi dikiyordu bir yandan da Asel'i dinliyordu. Asel bana iğrenç bir şeymişim gibi bakarak "Şu pisliğin dikişlerini yenilediysen, sorularıma cevap verin." diyerek Lara'ya baktı. Lara'nın gözleri dolmuştu. Bu hikayede en sinsi en yalancı Lara gibi gözükse de bu hikayenin sonunda canı yanan tek masum o olacaktı...

Çok şey biliyorum ve bildiklerim bana bir noktadan sonra ağır gelmeye başlıyor. Bu hikaye ne kadar mutlu sonla biterse bitsin bu bir peri masalı değil. O yüzden canı yanacak olanlar var. Sonuçta peri olman bir masala ait olduğun anlamına da gelmezdi. "İlk olarak neden Ömer'in kaçmasına yardım ettiniz? O bizim düşmanımız ve ayrıca ona ulaşmak için Gri'nin ne kadar uğraştığını biliyorsunuz?"
diyerek cevap bekleyen gözleri Lara ve Sara arasında dolaştı.

Birkaç dakikalık sessizliğin ardından ilk konuşan Sara oldu "Asel bak bu olayda Ömer'in suçu yok zaten Gri'ye de söylemiş 'O zehri vermeseydim Sarp öldüreceklerdi'
diye o sadece Sarpı korudu" diyerek açıklama yapan Sara'nın ardından Lara konuşmaya başladı.

"Ben asla Gri'ye ihanet etmek istemedim. Ben şimdiye kadar hep Gri'den şüphelendim...hala da şüpheleniyorum. Ne kadar Ömer birisinin Sarpı öldürmek istediğini söylese bile bunu Gri'nin hastalığını kullanarak ona yaptırmadıkları ne malum? Evet hala Gri'den şüpheleniyorum ama artık onun hiç bir suçu olmadığını biliyorum"
dedikten sonra Asel hafiften gülümseyerek "Bunu Gri'ye ne zaman anlatmayı düşünüyorsun?"
diye sordu.

"Ben...bunu ona anlatamam çünkü beni anlamayacağında korku-
yorum." diyen Lara daha fazla gözyaşlarını tutamadı. O sırada odadaki tuvaletin kapısı açıldı ve içeriden hiç beklemediğim 2 kişi çıktı. Gri ve Mavi. Onların burada ne işi vardı. En önemlisi ne zaman ve nasıl buraya girmiştiler. Tabii ya Asel...Bakışlarım ışık hızıyla hafiften gülümseyen Asele kaydı.

Lara'nın Gri'yi görmesiyle bir anda ayağa fırladı. Sara da benim yanıma gelerek bana zarar vermeleri olasılığına karşı önüme siper oldu. Ah Saram benim...Ona karşı hep bir abi edasıyla yaklaşmıştım. Çünkü duygular zayıflıktır, ve o benim zayıflığımdı. O benim tüm duygularımdı...

🌬Mentes Cautivas Sombra Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin