Not:"Ying Yang" bölümü düzenlendi!!! Lütfen o bölümü tekrardan okuyunuz!
ARKADAŞLAR BÖLÜMÜ OKUMADAN ÖNCE BU BÖLÜM İÇİN OLAN EDİTİ İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM(Not:Video instagram sayfamda yer almakta)
Kullanıcı adı:estrella_ligero
Bölüm Şarkısı:
1.Ege Can Sal-Başa Sar
2.James Arthur-Train Wreck"Hiçbir şey" hissetdiğiniz anlar oldu mu?
Benim oldu. Ruhum bir kafes altına alınmış, ebediyete teslim edilmişti. Etrafa duygusuz, ruhsuz gözle hiç baktınız mı? Hiçbir şeye üzülmeden, öfkelenmeden, sevinmeden, gülmeden, ağlamadan...
Eğer bunu yaşamadıysanız,
yaşayanlarıda anlayamazsınız...
Empati bile kuramazsınız çünkü 'bu duygusuz duyguyu' ancak yaşayanlar anlar.Onun Kalbi bendim ve o kalbini çok seviyordu
"Bu duygusuz duyguyu yaşayanlar bilir..."
Gözlerimi açtığımda siyah bir tavanla karşılaştım. Birkaç saniyelik tavanla boş bakışmamızın ardından son 2 yılım gözümün önünden film şeridi gibi geçti...
Sol gözümden düşen bir damla gözyaşı yanağımı ıslattı.
Kollarımdan destek alarak yatakta oturur pozisyona geldiğimde elinde tepsiyle içeri o girdi. Kapıyı kapatdıktan sonra bana doğru dönünce gözgöze geldik. Sevgiyle baktığım adamın gözlerine şu an
hiçbir şey ifade etmeyen duygusuz bakışlarla bakıyordum. En tehlikelisi de budur aslında ne bir öfke ne bir kırgınlık ne bir umursamazlık ne aşk ne de herhangi bir duygu yoktu gözlerimde, daha doğrusu onun gözlerinden yansıyan gözlerimde.Elindeki tepsiyle yatağın kenarına oturduktan sonra tepsiyi kenara koyarak bana döndü. Eskiden hayran olduğum o gülümsemesiyle bana bakarak,"İyimisin. Arabadayken bayıldın. Herhalde yağmurun altında çok kalmışsın Gri."dedi.
İsmimi çok farklı bir tonla söylemişti. Ama bu ses tonu sevgiden çok öfke ve kırgınlık barındırıyordu. Onun ses tonundan
ne hissetdiğini ve düşündüğünü anlayacak kadar sevmiştim, seviyorum, seviceğimde...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌬Mentes Cautivas Sombra
Mystery / ThrillerTutsak Zihinlerin Gölgesi(TZG) Her masal peri masalı değildir... Her peri de bir masala ait değildir. 14 hatta 16 𝐦𝐚𝐡𝐤𝐮𝐦. Hayır bir odaya mahkum değiller. Özgürler, kendilerini 𝐭𝐮𝐭𝐬𝐚𝐤 etmedikleri sürece. Onlar zihinlerine mahkumlar....Bi...