5.Bölüm"Kanlı Aynalar"

67 16 58
                                    

Not:"Ying Yang" bölümü düzenlendi!!! Lütfen o bölümü tekrardan okuyunuz!

Şarkılar:
1.Yedinci Ev-Anlat Ona
2.Camilla Cabello-Shameless
3.Neoni-Darkside

"Acılar zamanı beklemez"

《30.10.2021》

43 gün...kardeşimin ölümünün üzerinden tam tamına 43 gün geçmişti. Saat şuan 02:17 idi. Sarp tam bu saat de öldürülmüştü ya da ben öldürmüştüm.

Elimdeki boş gazoz şişeleri ile dolu torbayı açarak içinden bir tane şişe çıkardım. Rüzgar bir anda hızını arttırdı. Uçurumun kenarında hırçın denize doğru ayakları mı sarkıtmıştım. Elime aldığım şişeyi denize doğru fırlattım.

İlk önce kayalara çarparak tuzla buz oldu sonra ise parçalarına denizin dalgaları kucak açtı. Aynı kardeşimin cesedine kucak açtığı gibi...

Bir tane daha elime şişe alınca arkadan gelen adım seslerini duydum.

"Ne yapıyorsun burada?" Mavi şişeleri kenara iterek yanıma oturdu. O da benim gibi ayaklarını uçurumdan aşağı doğru sarkıtıyordu.

"Şişe fırlatıyorum görmüyor musun?" Elimdeki şişeyi denize doğru fırlattım. "Gecenin 2'sinde mi?"diyerek cebindeki sigarasını çıkardı.


"Acılar zamanı beklemez...Ya da zaman acılara ilaç olmaz Mavi. Zaman sadece onları uyuşturarak büyütür." Son şişeyi de fırlattım. Sonra da onun konuşmasına izi vermeden "Söylesene sen hangi acını büyüdüğünü görmeye geldin Mavi?"
diyerek bakışlarımı aya çevirdim.

"Benim acım kendi acılarıyla büyüyor..."

Bu cümle basit bir cümle gibi gözükse de içinde bir çok anlam taşıyordu...

"Ne düşünüyorsun" bakışlarımı ona çevirerek "Sarp'ın cesedine bile saygısı olmayan şerefsizlerin şuan nasıl rahat nefes aldıklarını!"dedim.

"Şu an kendini suçladığının farkındayım ama o arabanın frenlerinin tutmaması senin suçun degildi."dedi. O gece yani Sarp'ın öldüğü gece Mavi oradaydı. Sarp'ın bir ihtimal yaşadığını -imkansız bir ihtimal-düşünmüştüm.

Mavi'nin arabasıyla Sarp'ın cesedini bizden 30 dk uzakta olan hastaneye yetiştirmeye çalışıyorduk. Ama...
Arabanın frenleri kesilmişti.

Halbuki Mavi benim peşimden bu arabayla gelmişti. Kim kesmişse o lanet olay yaşanınca yapmış olmalıydı. Araba uçuruma doğru giderken son kez Sarpın nabzını yoklamıştım...

-M-mavi o g-gerçekten ö-ö-ölmüş. MAVİ BİR ŞEY YAP!

Kendimden geçmiş durumdayım ama soğukkanlı olmam gerekiyordu.

-Allah kahr etsin! Frenler tutmuyor!

- Ne demek tutmuyor!!

Mavi frenleri işe yaramamasına rağmen zorluyordu. Sarp'ın kemeri sıkışmıştı ne kadar uğraşırsam uğraşayım çözülmüyordu. O an bir seçim yapmam gerekiyordu. Ya sarpın cesedi ya da Mavi...

Her ne kadar yapmak istemesemde Sarp ölmüştü ve canımın bir parçası gitmişti. Diğer parçasının da gitmesine izin veremezdim. Cebimdeki kanlı aynayı Sarp'ın cesedinin cebine yerleştirdim ve cebinin fermuarını kapattım. Birisi cesedini bulursa bize ulaştırsın diye.

🌬Mentes Cautivas Sombra Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin