7.Bölüm"Satranç mı? Kumar mı?"

43 9 0
                                    

Not:"Ying Yang" bölümü düzenlendi!!! Lütfen o bölümü tekrardan okuyunuz!!

"Bu oyunun kurallarını ben belirlerim"


"Sen oyunun kurallarını belirleye bilirsin ama oyunu ben kurarım."


Gri Evren'den~

Kalbim ve beynim yarışıyordu.
Kritik bir karar için değil, aşk için hiç değil. Benim beynim ve kalbim tek bir şey için yarışıyordu. Saf ve net bir şey...Acı

Ve bu yarışın kazananı bile bu sevinci yaşayamadan diğeri gibi yenilgiye uğradı.

Kalp beynin yenilgisi kabul edemeyecek kadar duygusal, beyin ise kalbin parçalanmasını izleyecek kadar güçlü değildi....

...

Yüzümde hissettiğim soğuk su ile acı dolu çığlıklarım bir kez daha boş depoda yankılandı. Yarı aralık gözlerimle sağ tarafımdaki "adama" baktım. 1.90 boylarında esmer, iri yarı bir varlıktı. Elindeki kovayı yere atdı. Sonra da ellerini arkadan birleştirip başını eğerek bir süs köpeği gibi sahibinin emirlerini beklemeye başladı.

Sırtımdaki acı her dakika artıyordu. İnce ve bir o kadar da sert sopalar sırtımda bıçak gibi derin kesikler açmıştı. Çenemdeki ağrıya rağmen kafamı-süs köpeğinin aksine-dik tuttum.

Karşımda bir ayna olsa şuan kendimi tanıyamazdım. Hayır bu boynumdaki zincirlere boğulmaya çalışırken oluşan izler yüzünden ya da defalarca aynı zincirlerin ve sopaların vücudumun her bir bölgesine bıraktığı izler yüzünden değil. Hayır patlayan kaşım, dudağım ya da sıcak suyla yakmaya çalıştıkları kollarım yüzünden de değil.

Bu zihnimde yaşayan tutsak ruhum yüzünden...Ve bunu sadece ben göre bilirdim.

Buğra Koray, rski "sevgilim"...
Hayatımın en büyük ve en iğrenç hatası ve Mystery'nin sağ kolu...

Günahların gömüldüğü kuru toprağı anlatan gözleri ile beni acınası bir ifade ile süzdü. Yüzü bir anda donuklaştı daha sonra ise güldü. Hayır, hayır acı bir gülüş değildi. İçten ve zevkli bir gülüştü.
Gülümsemesi silikleştikden sonra önümde durdu. Eğilerek yüzü ile yüzümü aynı hizaya getirdi.

Hiç beklemediği bir anda ağzımdaki kanı yüzüne doğru tükürdüm.
Yüzüne gelen kanla gözlerini kapatarak sakince geri çekildi. Sağ tarafımdaki adamın uzatdığı mendille yüzündeki kanı sildi.

Kalbindeki kan silinmediği sürece
yüzündeki kanı ne kadar silersen sil boşuna çabalamış  olursun...

Buğra cebindeki telefonunu çıkardı.
"Otur otur sıkılmışsındır. Sana çok eğleniceğin bir aksiyon filmi buldum. Eminim ki  daha önce izlememişsindir"diyerek telefonun ekranını bana döndürdü.

Hayır hayır bu çok kötü bir şaka olmalıydı! Video da 2 tane kamera görüntüsü vardı. 1 ci kameranın bulunduğu odada Ahmet, Amara,
Tunç, Asena, Lara, Özgür, Ceyda,
Baran, Asel zincir ile birbirlerine bağlanmıştılar. Dikkatle baktığımda hepsinin üzerinde birer bomba olduğunu gördüm. Diğer kameranın olduğu odada ise aynı şekilde bombalara zincirlenmiş ek olarak yüzü gözü kan içinde olan Mavi vardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

🌬Mentes Cautivas Sombra Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin