3.Bölüm"Kahve kız"

182 39 401
                                    

Not:"Ying Yang" bölümü düzenlendi!!! Lütfen o bölümü tekrardan okuyunuz!

Bölüm şarkısı:
1.Dolu kadehi ters tut-Aldatdın mı beni
2.Meghan Trainor-Untouchable
3.Halsey-Control

🐍

Nerden bile bilirdim ki bu sözlerimden sonra benim zayıf noktamdan aklımdan vuracağını...

Kahve Kız

"Mor reng yaşamda bir anlam arayanları ifade eder"

《20.12.2020》

Masmavi gökyüzüne bakarak kahvemi içiyordum. Ben aslında Mor severdim. Ama herkese mavi ve kırmızı rengi sevdiğimi söylerdim.
Çünkü Mor birbirine ait olan iki rengin-mavi ve kırmızının-aşkının yansımasıydı...

"Pişt kahve kız."

Elimdeki kahveyi tam içecekken elim durdu. Sesin geldiği yöne döndüğümde onu gördüm. Okulun sessiz ejderhasını. Elindeki kahve bardağıyla bana doğru gelerek, tam yanımdaki mavi pufa oturdu. Kahvesinden bir yudum aldıktan sonra yüzünü buruşturdu. Bardağı yere bıraktı.

"Bu acı şeyi nasıl içiyorsun ya ben içine 7 küp şeker atmama rağmen tadı çok iğrenç!"diyerek mırıldandı. "İçmeseydin o zaman kardeşim. Zorlamı içirdim."dedim.

O an ilk defa yüzünü bana döndü. Ateşi andıran amber renginde ki gözleri benim gri gözlerimle buluştu. O an onun aslında ne kadar korkutucu olduğunu fark ettim. Gözleri bir ejderhayı andırıyordu. Korkunç ve acımasız. Ama yüzüne öyle bir maske takıyordu ki insanlar onu melek sanıyordu.

Ama ben ilk kez onu gördüğüm an anladım o melek değildi...

Tamam kestik! Ne sandınız bundan sonra erkek kızı korkutacak ve boom sevgili falan mı olacaklar. Eğer böyle düşündüyseniz yanıldınız. Bu bir yaz dizisi değil! Bende o dizlerde  ki salak kız değilim. O zaman baştan alıyorum.

Öhöm öhöm iyi dinleyin!


O an ilk defa yüzünü bana döndü. Ama bu onu gördüğüm ilk an değildi. Pekala çocuğu biraz araştırmış olabilirim ne var bunda?sapıkmısın tabi ki de hayır sevgili iç ses. Sadece meraklı birisiyimdir.

Ateşi andıran amber renginde ki gözleri benim gri gözlerimle ilk defa buluştuğunda onun aslında ne kadar da masum olmadığını o an anladım. Nasıl mı? Çünkü bende masum degildim. Ve nerede melek yüzlü şeytan görürsem tanırdım.

"Merhaba Kahve kız hava bu gün ne kadar da güzel değil mi?"diyerek bana göz kırptı.

"Kahve kız mı? Benim bir ismim var."diyerek elimdeki daha bitmemiş kahveyi, çimenlerin üzerine bıraktım. "Okulda en az 4 tane şekersiz kahve içiyorsun. Eve giderken de şu sağdaki marketten soğuk kahve alıyorsun. Ayrıca..."dedi ve durdu. Biraz daha yaklaşarak
"Bu kadar kafein bünyeye zarar vermiş olmalı ki beni bir sapık gibi araştırıyorsun kahve kız"dedi.

Tek sapık sen değilmişsin. Sus sende artık. Ciddi anlamda bu çocuğu hafife almıştım. Pekala oyun mu istiyordu? Oynarız o zaman.

"Hmm sanırım senden biraz etkilenmiş ola bilirim..."diyerek bende onun gibi ona yaklaştım. Bu oyun onu eğlendirmiş olmalı ki sırıtarak bana baktı. "O zaman en çok neyimi beğendin hadi söyle utanma, utanma."dedi.

🌬Mentes Cautivas Sombra Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin