POV Matthy
Als we in de hotelkamer komen gaat Robbie op bed liggen en valt vrij snel in slaap en Anouk gaat spelen met speelgoed wat we hebben meegenomen en ik bel Raoul omdat we dat een beetje hadden afgesproken. Hey Roellie zeg ik als hij heeft opgenomen. Hey matt hoe gaat het daar zegt hij terwijl we gaan videobellen. Ja goed, Robbie voelde zich beter dan gedacht en dat is een goed teken net zoals hij al een beetje gewend is aan de auto en de volgende vrije training gaat hij een beetje rustig aan doen en werken aan de snelheid en druk. Maar nu ligt hij te slapen zeg ik terwijl ik bij het laatste deel mijn telefoon draai naar Robbie. Das mooi en hoe vindt Anouk het vraagt Raoul. Ja wel lastig en wennen zeg ik terwijl ik naar Anouk kijk die vrolijk aan het spelen is en bewonderd rond kijkt naar dingen die ze ziet in de hotelkamer. Ik moet een beetje lachen en zeg: Anouk is het mooi. Ze knikt en klimt bij mij op bed en kruipt op mijn schoot en zwaait naar Raoul. Hey meissie is het leuk daar zegt Raoul. Anouk knikt en gaat weer van mijn schoot af en gaat bij Robbie liggen en gaat slapen. Die slaapt nu ook zeg ik lachend terwijl ik naar de 2 kijk. Ze zijn zo schattig zo samen vader en dochter. We bellen nog samen en we praten nog wat bij en ook met de andere. Dan komt Nick binnen en zegt ze hebben trouwens een oplossing voor de achternamen. Ik blijf gewoon met van rijden en Robbie gaat met vdg rijden. Oh oké ja wel logisch ze ik.
Van (van de graaf)
Vdg (van de graaf)en ik maak Robbie wakker voor de 2de vrije training en loop Anouk in mijn armen weer met Robbie, Nick en Anouk naar de paddock dit keer komen we Verstappen tegen. Het is voor mij heel gek om opeens alle coureurs te zien. Robbie heeft ze al wel eens gezien wat hij is best vaak mee geweest voor Nick, maar nu moet hij zelf. Trouwens Rob pap is er nu ook zegt Nick. Oh oké zegt Robbie. De eerste vrije training ging goed Rob zegt Verstappen. Ja klopt beter dan dat ik zelf had verwacht zegt Rob. Het komt goed zegt Verstappen en hij loopt naar zijn garage terwijl wij met z'n 3/4eren naar de garage van Redbull. Als we er zijn zien we al vrij snel de vader van Robbie en Nick naar ons toe komen. Pap je houd je mond maar. Ik weet dat je hier niet mee eens bent. Omdat ik er niet geschikt voor zou zijn, maar lekker boeien ik vindt dit leuk. Niks is goed wat ik doe zegt Robbie. De hele familie is er niet blij mee niet alleen ik en je moeder zegt de vader van Robbie en Nick. Lekker boeien Rob doet wat hij leuk vindt zegt Nick. Ach laat hem lekker zeg ik. Waarnaar hun vader weer weg loopt. Oké Matthy ik heb een vraag voor jouw. Rob heeft nog iemand nodig die met hem meeloopt naar interviews om de gesprekken opnemen en het weekend bij hem is zodat er niks gebeurd zou jij dat willen doen vraagt Horner. Ja oké dan zouden we wel een vriend moeten vragen om op Anouk te letten. Die wil een bekend persoon voor haar die op haar let dus als ik of Robbie haar hier alleen achterlaten. Dan begint ze keihard te huilen en schreeuwen zeg ik. Is helemaal goed zegt Horner. Rob en Nick maken zich klaar voor de 2de vrije training. Ze gaan tegelijk naar buiten en doen meteen wat snelle rondjes. Rob zit maar 0.369 erachter.
POV Raoul
We kijken de 2de vrij training. Het gaat goed zegt Milo. Klopt hij heeft het gevoel al met de auto dus ja zeg ik. Dan is opeens de red bull garage van Robbie in beeld en er is ingezoomd op Matthy en Anouk. Echt cute zegt Lieke. Jaaaa idd zegt Juultje. Robbie gaat aan het begin en eind naar buiten en staat op plek 5 met 0.246 achter Nick dus zijn teamgenoot die op plek 2 staat. Wow best goed zegt Milo. Ja idd voor de vrije training en het eerste race weekend is het goed. Ook dicht bij de top. Hopelijk houdt hij dit vol zegt Koen.
JE LEEST
bankzitters stories
Фэнтезиhier een boek met half afgeschreven boeken, die ik ben begonnen, maar toch online wil zetten