Pov Anouk
hey ik ben Anouk het lam, 23 jaar oud en het zusje van Matthy die 3 jaar ouder dan mij is en dus nu 26 jaar is. Anouk wil je even komen roept mijn moeder dus ik loop naar beneden toe. Wat is er vraag ik. Je vader heeft werk gekregen in Engeland waardoor wij gaan verhuizen daarheen zegt ze. Wat ik wil hier niet weg ik heb school en wil niet weg van Matthy zeg ik. Ik snap het schat zegt mijn moeder je hoeft ook niet perse mee zegt mijn vader. Oké ik denk als ik hier wil blijven dat ik maar matthy moet bellen zeg ik. Terwijl ik naar boven loop. Ik ga op mijn bed zitten en bel matthy.
het gesprek:
Anouk: Hey broer
matthy: hey zussie hoe gaat het
Anouk: Ja opzich goed, alleen papa en mama gaan verhuizen naar Engeland omdat pap daar een baan heeft gekregen en ik wil hier niet weg aangezien ik school heb en niet weg wil van jouw. En ik wil nog niet alleen wonen dus mag ik bij jouw slapen/ wonen.
Matthy: Oh ja ik ga het vragen of je hier heen mag.
Anouk: Oké
Matthy: Ben je er nog
Anouk: Ja zeker
Matthy: Ze vinden het goed alleen Robbie niet echt maar dat gaat wel lukken hij is de de laatste tijd een beetje sad en chagrijnig en de rede wil hij niet vertellen
Anouk: Oké dan kom ik morgen dan kan ik vandaag even rustig al mijn spullen in pakken, als jij dan het adres door stuurt kom ik morgen rond 11 uur.
Matthy: Ja isg doe pap en mam de groeten, dan hang ik nu op het gaat niet echt goed aan toe in de woonkamer.
Anouk. Ja zal ik doen en ga nu maar snel ik zie je morgen wel.
En we hangen op. En ik loop naar beneden. Ik ga morgen naar Matthy en slaap ik daar en jullie kregen de groeten van hem zeg ik. Isg schatje zeggen pap en mam. Ik ga maar mijn kamer opruimen en leeg halen zeg ik dan maar. En ik pak een vuilniszak, een paar dozen en mijn koffer. Ik zet wat muziek op en ik begin met mijn bureau. Ik ruim dat op gooi het spul wat ik niet meer nodig heb in de vuilniszak. En schrijf op etiketten wat in welke doos zit. Ik begin met mijn tekenspul in de doos te doen. Ik heb iets te veel tekenspul oeps. Ik ruim de rest van mijn spullen op. Na 2 en een half uur heb ik alles opgeruimd en schoongemaakt en zit alles in dozen. Wat kleren in mijn koffer en in mijn tas mijn schoolspullen. Ik heb 2 vuilniszakken vol. En ik loop naar beneden. Pap wil je helpen mijn spullen alvast in mijn auto te zetten hoef ik dat morgen niet meer te doen zeg ik. Ja isg zegt papa. En we lopen samen naar boven en ik kijk eerst nog snel mijn kamer rond of ik niks vergeten ben. En ik pak mijn koffer en mijn tas en loop daarmee naar beneden terwijl mijn vader 2 dozen tilt. Ik doe mijn auto open en stop mijn tas en koffer er in en mijn vader doet de dozen in de kofferbak, we doen ook de andere dozen. Thnx papa zeg ik als we klaar zijn. En ik breng de 2 vuilniszakken naar beneden. Ik had veel troep om mijn kamer zeg ik als ik met de 2 vuilniszakken de woonkamer in loop. Haha zal wel je hebt in lange tijd je kamer in opgeruimd zegt m'n moeder terwijl ze kookt. Als we zitten te eten vraag ik: Wanneer gaan jullie eigenlijk? Over 2 weken zegt m'n vader. Ik kom de dag voor dat jullie weg gaan wel langs met Matthy zeg ik. Isg goed schatje zegt mijn vader. En we hebben nog een paar goede gesprekken. Ik ga deze gespreken wel missen zeg ik. Ja wij ook zeggen m'n ouders. Na het eten ga ik nog even snel mijn laatste huiswerk maken voor mijn studie tekenen. En daarna ga ik met m'n ouders film kijken. Rond half 11 ga ik naar bed en ik kijk nog even tiktok en daarna ga ik slapen. De volgende ochtend wordt ik om half 9 wakker en ik ga uit bed.
JE LEEST
bankzitters stories
Fantasiahier een boek met half afgeschreven boeken, die ik ben begonnen, maar toch online wil zetten