Pov Robbie
M'n wekker gaat af ik zet hem uit en draai nog een keer om en voor ik het weet val ik weer in slaap, het is niet heel gek als je wekker om 7 uur gaat en je de hele nacht kut hebt geslapen en zelf niet kon slapen. Iets later wordt ik wakker gemaakt door Matthy. Hey Robbie wordt je wakker hoor ik hem zeggen. Mhh mompel ik. En matthy doet de lamp aan en ik ga recht op zitten. Hey gaat het goed vraagt matthy. Niet echt heb ongelooflijk kut geslapen zeg ik. Hey in de auto kan je verder slapen zegt Matthy. Ik heb Anouk al uit bed gehaald zegt Matthy. Oké dan ga ik nu omkleden zeg ik. Oké dan ga ik alvast naar beneden zegt matt. Isg zeg ik en ik kleed me om ik neem even een goede douche in hoop dat ik iets meer wakker wordt. En ik zie me scheermesje liggen met de bloed resten er nog op.
Sinds 1 maand voel ik me niet echt goed. Doordat ik hard train omdat er in het red Bull team ruzie is tussen het team en Perez omdat hij de tweede coureur is en dat wilt hij niet. Waardoor een kans is dat ik dit seizoen moet rijden. Ik stap onder de douche en voordat ik dat doe leg mijn scheermesje in de la. Ik heb mezelf 1 keer gesneden, maar daar heb ik spijt van. Ik doe mijn ding als ik naar beneden loop ben ik nog steeds heel moe. Ondertussen kijk ik ook even op mijn telefoon en ik zie dat ik een appje heb van Nick.
Nick: hey rob, er is een grote kans dat jij dit seizoen moet rijden, Perez is zojuist uit het team gestapt en hulkenberg valt in voor Vettel. Ook omdat het seizoen zaterdag al start dus over 3 dagen
u: ik kijk wel, ga nu namelijk op vakantie met mijn vrienden en hun vriendinnen
Nick: veel plezier, je hoort het nog wel
u: thnx
Hey Robbie zegt iedereen als ik beneden kom en Anouk rent zoals gewoon weer op mij af. Hey iedereen zeg ik terwijl ik Anouk op til. Ik ontbijt even snel en daarna stappen we in de bus die we hebben gehuurd en gaan onderweg naar Schiphol in de bus val ik vrijwel meteen in slaap ik zit helemaal achterin naast Anouk en Matthy
POV Matthy
Slaapt hij nou nu al zegt Koen doelend op Robbie. Laat hem maar slapen hij zei dat hij vannacht kut had geslapen zeg ik. Dat vindt ik niet zo heel gek zegt Raoul. Nee idd, het gaat volgens ook helemaal niet zo goed als hij zegt zegt Koen. Klopt, hij is volgens mij te veel bezig met sport zegt Milo. Klopt er is een hele grote kans dat Robbie moet gaan rijden dit seizoen, want Perez is uit het team gestapt en er staat op het nieuws van Formule 1 dat Hulkenberg in plaats van Vettel moet rijden door een Corona besmetting en dat Red bull waarschijnlijk hun geheime reserve coureur gaan in zitten zeg ik. Wat als dat gebeurt vraagt Lieke. Dan ga ik met Anouk met hem mee en kunnen jullie gewoon blijven zeg ik want ik heb daar al met Robbie overgehad. Ja isg, dit is wel het beste denk ik zegt Charlotte. Iedereen vindt het goed en als we bij Schiphol aankomen maak ik Robbie wakker, want hij slaapt nog steeds. Hey Robbie wakker worden zeg ik. Robbie wordt wakker en kijkt met zijn slaperige ogen naar mij. We zijn op Schiphol zeg ik. Oh oké zegt Robbie. En ik ga de bus uit en Robbie volgt mij met Anouk die slaapt. ik neem Anouk wel over zeg ik tegen Robbie en ik pak Anouk over. Ik doe het wel dan kan jij en rob even samen praten zegt Raoul en dan geef ik Anouk aan hem. Hoe gaat het nou echt vraag ik aan hem terwijl we het vliegveld oplopen, vooral moe en een hele grote kans dat ik moet zegt Robbie. Daarom gaan we tot vrijdag je goed verwennen zodat jij echt even goed uitrust zeg ik. Thnx dat heb ik wel even nodig zeg rob.
JE LEEST
bankzitters stories
Fantasíahier een boek met half afgeschreven boeken, die ik ben begonnen, maar toch online wil zetten