6

22 1 0
                                    

POV Matthy

Ook de 2de vrije training gaat goed. Rob heeft een long run gedaan en 2 snelle rondes na de vrije training is het de oefenstarten. Rob voelt zichzelf ook goed en hopen dat het goed gaat ook bij de race. Savonds gaan we eten met alle rijders, ik en Anouk mogen van Nick gewoon mee. Het eten is lekker en gezellig met de andere coureurs. Ik en Rob helpen Anouk samen met eten, wat we hadden meegenomen omdat ze nog maar 6 maanden is. Hoe oud is ze vraagt Lewis op een gegeven aan mij en Rob. 6 maanden pas helaas geen contact meer met haar moeder en mijn ex, ze had ons achter gelaten toen ze 1 maand was zegt Robbie terwijl ik de emotie in zijn stem hoor. Rob heeft het lastig gehad dat Jamie zo plotseling het uit had gemaakt en al helemaal dat ze geen contact meer hebben. Aw dat is zielig zegt Bottas. Klopt maar ze heeft genoeg moeder figuren die haar helpen, want ik woon samen met 7 andere waaronder mijn beste vrienden en 3 van hun hebben een vriendin. waarmee ik ook video's voor YouTube maak zegt Robbie dan. Nice hoe heet ze vraagt Norris. Anouk, ik hou echt van der en zij van mij en het fijne is dat ze het helemaal niet veel praat over der echte mama zegt Robbie. Ah dat is wel fijn dan zegt Sainz. Maar Rob hoe ben je reservere coureur geworden vraagt Russell dan. Ik en Nick hebben altijd samen gekart en waren allebei goed en toen kwamen mensen van Red Bull en hebben toen we 19 waren gingen we beide de formule 3 in. Ik heb sinds ik 15 was een YouTube account en had m'n 4 beste vrienden toen al ontmoet. Toen we 5 racen in het seizoen zaten. Merkte ik dat ik het opnamen en de gezelligheid met hun 4en enorme begon te missen en heb ik het samen met de mensen om me heen overlegd en heb ik de 6de race nog gereden en daarna ben ik reservere coureur geworden en Ik ben klasses omhoog gegaan toen Nick naar de f2 ging en daarna na de f1 zodat we wel bij elkaar waren en we ongeveer even goed waren. En ik heb nooit spijt gehad van die keuze om reserve coureur te worden ookal vindt ik het heerlijk om te racen vindt ik het opnemen met de beste vrienden die altijd voor elkaar klaar staan leuker en zou ik ze voor geen goud willen missen zegt Robbie. Ik heb deze kant nog nooit gehoord en vindt het fijn om te horen. Ah oké en je vriend is er zeker een van zegt Latifi. Yep Matthy m'n allerbeste vriend en ook de gene waarmee ik formule 1 kan spelen die er ook wat van begrijpt zegt Robbie. En die je altijd kan verslaan zeg ik lachend. Dat ook zegt Robbie. Anouk heeft er ondertussen wel genoeg van gehad en ligt op robbie z'n schoot te slapen. Als we klaar zijn gaan ik, Robbie naar onze hotelkamer. Robbie heeft Anouk vast. Ze kan heel af en toe al praten. Lopen doet ze nog niet maar kruipt wel veel.

Het is ondertussen 1 dag later het is de kwalificatie de 3de vrije training ging wat minder voor Rob maar hij had ook niet veel gereden, maar de longrun voor hem ging wel goed de banden gingen echt lang mee en er bleven goede tijden uit komen, dus dat is echt goed voor morgen bij de race. Robbie ligt te slapen op bed en Anouk ligt te slapen op zn borst. Ik zie Nick binnenkomen hey zacht hij als hij Robbie en Anouk ziet slapen. Hij heeft er zin in zegt Nick zacht. Ja klopt ik ben heel benieuwd hoe het gaat zeg ik. Ja ik ook zegt Nick. We maken Robbie wakker en lopen dan weer naar de paddock. Ik til de slapende meid in mijn armen en heb haar oorwarmers op gezet omdat dat het geluid dempt. Ik sta ook ergens achter om Anouk een beetje te laten slapen. Ze is dan ook nog 6 maanden

bankzitters storiesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu