~5~

38 2 0
                                    

Dus we gaan kijken met de tijden en misschien meer in het weekend maar met goede en lange pauzes er tussen door. En ook gaan we rekening houden met de uren turnen die ze doen doen, want ik weet dat Jamie naar de 15 uur trainen gaat zegt Floris. Ja klopt Jamie gaat naar de 15 uur vanaf maandag zegt haar moeder. Oké, gaan jullie dan ook rekening houden met de leeftijden van de leerlingen vraag ik. Ja we gaan de leerlingen vanaf 16 of 17+ vanaf 8 uur laten turnen en dus max half 11. En de jongere tot 12 jaar van 3 uur tot 5 uur en dan 12 tot 15 of 16 jaar vanaf half 6 tot half 8 of 8 uur. Maar daar gaan we nog over verder over discussiëren. En in het weekend worden de tijden dan ook anders omdat sommige 5 uur turnen dan waaronder vaak jij Robbie zegt Floris. Ja ik zo dit fijn vinden. Omdat je hier met echt alle leeftijden rond loopt en dus niet echt waar jij zelf echt staat, omdat je wel wedstrijden tot met je eigen leeftijd zeg ik. Ja dat hebben we ook veel gehoord, we hopen dat over 1 maand de nieuwe veranderingen in gaan zegt Floris.

Dan is de les voorbij ik pak mijn krukken en loop samen met Floris naar de plaats waar we altijd afsluiten. Oké jongens en meiden. Goede les weer, ook iets om mee te delen. De tijden van turnen gaat binnen nu en een maand veranderen in verband met de veranderingen om de turnhal rustiger te maken en de leeftijden bij elkaar te doen, hoe en wat daar zijn we nog niet helemaal over uit dus hou je mee in de gaten of vertel je ouders dat ze de mail in de gaten moeten houden zegt een van de vele coaches. Oh ja en zoals jullie wel weten is Robbie verkeerd te recht gekomen, hij zal wel gewoon elke week en les hier zijn omdat hij zijn kracht training gewoon wil doorzetten en ook zo nieuwe dingen wil leren. Daar gaat Floris vooral mee helpen dus hij gaat dan niet met de andere helpen zegt een van de andere coaches dan. Dan gaan we naar de auto als we de spullen hebben gepakt. Zit je ook op voetbal vraagt Jamie als we in de auto zitten. Ja zat morgen zou ik de laatste wedstrijd doen en dan stop ik. Mijn ouders en ik hebben me al afgemeld dus wel kut dat ik het niet kan meedoen zeg ik. Ah das wel kut zegt Jamie. Ja vooral als je weet dat de mat expres is verschoven en je dus weet dat je er zelf helemaal niks aan kunt doen zeg ik zuchtend. Ah dat is een kut streek, was het Brandon die doet vaker kut tegen je zegt Jamie. Ja het was hem maar Floris gaat het met de andere coaches over hebben en er komen dus waarschijnlijk maatregelen tegen hem zeg ik. Dat is fijn voor je hopelijk gaat er dan ook echt iets veranderden. Ondertussen komen we bij hun thuis aan. Trouwens mijn ouders zijn gescheiden en ik woon nu alleen met mijn moeder nu. En we zijn trouwens ook net hier een verhuist dus ga maandag ook na een nieuwe school zegt Jamie. Ah oké zeg ik terwijl ik daar binnen hinkel met mijn krukken. Ik ga naar *de school* in klas *de klas*. Ik zit op die school en klas dus we komen bij elkaar zegt dan. Ahhh yes zegt Jamie dan. Ik haat Brandon echt zeg ik. Ik snap je zegt Jamie.

Ik ga je wat vertellen maar dat mag je tegen niemand vertellen zeg ik dan. Oké zegt Jamie. Ik ga meedoen met Hollands got talent de audities zijn over 3 maanden, maar ik weet niet of ik dat red doordat ik nu in het gips zit, maar ik zou met 3 andere meedoen maar de 4e heeft zich toch terug getrokken en het contact met mij verbroken en ik wil toch graag die 4de persoon hebben die meedoet zou jij dat willen vraag ik. Ja ik wil graag meedoen zegt Jamie. Nick en mijn beste vriend Tim met die doen we het dan. Het plan was dat Tim ging dansen wat hij doet dat op een hoog niveau en Nick en ik zouden dan eerst mee dansen en daarna turnen en die 4de die zou dansen, turnen en zingen maar dat zingen hoeft dan niet zeg ik. Jamie zingt een klein stukje. Hoezo hoeft zingen niet vraagt ze. Wow je kan mooi zingen, als je wilt mag het zeg ik dan. Thnx en ik wil het wel doen zegt ze. Ik laat een filmpje zien van wat we nu van plan zijn. Waarschijnlijk wordt dit het, maar we gaan ook nog een paar dingen veranderen. Ik moet alleen hopen dat het gips er al over 3 weken vanaf mag zeg ik. Ah oké zo ziet het er wel leuk uit zegt Jamie. Waarschijnlijk gaat het gips er over 3 weken wel af, ik ben zelf dokter zegt Julia de moeder van Jamie. Oké fijn zeg ik. Hoelaat heb je morgen voetbal, ik denk dat je wel gewoon zelf wilt kijken vraagt Julia. 10 uur op *adres* zeg ik. Oké isg zegt Julia.

Het is de volgende dag. We zitten in de auto naar voetbal. Als we aankomen hinkel ik met me krukken naar de coach. Het zeg ik. Hey Robbie zegt hij. En dan ziet hij het gips wat is er gebeurt vraagt hij dan. Verkeerd terecht gekomen en mn enkel is dubbel geklapt door iemand op turnen de mat nog snel had verschoven nu moet ik 3 tot 5 weken in het gips zeg ik. Ah dat is jammer vooral nu het je laatste wedstrijd zou zijn zegt hij. Ja klopt vindt het zelf ook ontzettend jammer en kut had er wel zin in om vandaag te spelen zeg ik. Ik ga wel er over hebben of je als je weer kan of je dan nog een wedstrijd mag spelen, want dit vindt ik toch onwijs zielig zegt hij. 

bankzitters storiesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu