•Aytekin Ataş - Seyyah•
Seni saklayacağım inan
Yazdıklarımda, çizdiklerimde,
Şarkılarımda, sözlerimde.
Sen kalacaksın kimse bilmeyecek
Ve kimseler görmeyecek seni,
Yaşayacaksın gözlerimde.
Sen göreceksin, duyacaksın
Parıldayan bir sevi sıcaklığı,
Uyuyacak, uyanacaksın.
Bakacaksın, benzemiyor
Gelen günler geçenlere
Dalacaksın...
Bir seviyi anlamak
Bir yaşam harcamaktır
Harcayacaksın...
Seni yaşayacağım, anlatılmaz
Yaşayacağım gözlerimde
Gözlerimde saklayacağım.
Bir gün, tam anlatmaya
Bakacaksın
Gözlerimi kapayacağım
Anlayacaksın...Özdemir Asaf
10 Ekim, 2022Beypazarı, Ankara
16.02
Ankara'nın gece yağan kar'ın tutmuş olduğu buz zeminin üzerinde tok adımları ilerledi.
Dışarıda ki soğuk havaya rağmen sıcak olan kasılmış ellerini hareketlendirerek kafenin giriş kapısını, içeri iterek açtı.
Etrafta dolanan kahve hareleri, sonunda aradığı kişiyi bulup onun oturduğu masaya doğru ilerledi.
Hissettiği geç kalmanın verdiği huzursuzlukla konuşmaya başladı.
"Kusura bakma yolda zincirleme kaza olmuş, geciktim." Elini ensesine atarak ovuşturdu.
Ahu ise sorun yok dercesine başını iki yana sallayarak, gülümsedi.
Ardından Kenan üzerinde bulunan siyah kabanı ahşap sandalyenin arkasına yaslayarak, çektiği sandalye de Ahu'nun karşısına oturdu.
Ne konuşacağını bilemeyen Kenan'dan sözü Ahu aldı.
"Nasılsın Kenan? Görüşmeyeli baya zaman oldu?" Diyerek çekingence sordu alacağı cevabı bekleyerek Ahu.
Onaylar biçimde kafasını sallayarak tasdikledi Ahu'yu.
"İyiyim Ahu, evet baya zaman oldu 5 yıl falan oluyor, baya değişmişsin." Dedi Kenan.
Kızın yüzünde gezindi hareleri usulca, yüzünü inceledi. Uzun düz açık kumral sarıya dönük saçları, onu çevreleyen suretinde bir leke bile olmayan beyaz teni, Ela gözleri, çokta dolgun olmayan pembe dudakları, küçük okka burnu...Hepsi birbirinin üzerini tamamlayacak bir şekilde oyulmuştu sanki yüzüne. Bir çok erkeğin hoşuna gidecek bir yüze sahipti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•MÜBREM•
Teen Fiction"Elinden şekeri alınmış bir çocuk gibi kaldım Yokluğunda... Yağmur yağar, kar yağar Günler kısalır, geceler uzar On parmağımın üstüne on mum yaktım. Gecesefalarının gündüz yalnızlığıydım Ateşböcekleri ışıtır gecemi. Hepsi bu Kanar bir yerlerim: Sev...