Part 34

17 2 0
                                    


"hyu-hyung"

panggil chenle lemah dengan tangan yang di pegang oleh dua orang, orang suruhan Hyunsuk.

Mereka terkejut dengan  hidung dan kepala yang memenuhi darah dan kesan lebam di pipi gebu milik Chenle.

Mereka bertujuh terus berlari ingin mengambil chenle tetapi di henti apabila orang suruhan Hyunsuk memegang pistol dan menghala ke arah chenle yang lemah itu.

"ja-jangan kau sentuh dia!" jerit haechan

"kenapa? Bukan ini yang kalian ingin kan bukan?" kata salah satu orang suruhan Hyunsuk sambil buka topeng hitam itu ke lantai.

"felix?!"

"yeah is me felix"

"ape-apekah, ape yang kau tengah buat ni ha? Kau dah buli adik aku dan kau nak bunuh dia?!" jeno ingin sahaja menumbuk tapi dia tahan bila melihat situasi

"eh lah dah sedar ke? Bukan korang jugak buli dia tanpa belas kasihan? Bukan ini yang kalian inginkan? Dengan kata kau pembunuh hah?! HAHAHAHA" seperti orang gila felix sambil pistol menunjal kepala chenle

"stop, kami dah sedar dan kau jangan sesekali sentuh abang kembar aku,!" jerit jisung.

"erm ala.. Baru je nak tolong tunai kan hajat korang.. HAHAHAH"

"sah orang gila" cetus renjun geram sambil genggam penumbuk kuat.

"gila? Bukan korang ke erm? Yang entah macam mana budak sebaik dia boleh maafkan sikap korang, aih kesian betul nasib kau chenle, biar aku tolong kau bawa ke Eomma appa kau ye."

"jaga mulut kau felix" peringatan di beri kun yang sedang melawan tanpa senjata bersama Hyunsuk di sana.

"felix bawa dia ke kerusi itu dan ikat sekarang!" arah Hyunsuk yang masih melawan kun, Hyunsuk memandangkan dia dah tua jadi dia cepat habis tenaga, lain pulak kun,

Makin jatuh makin kuat

Tidak hairan lah kalau kun tak habis tenaga kalau dia dah jatuh di tak kan beri dirinya jatuh untuk kali kedua.

Felix menyuruh tiga kawan nye untuk menghalang abang dan kembar chenle untuk mendekati atau kacau dirinya mengikat chenle di kerusi.

"eh tak acik la diorang dah mula main, kita masih berkulat kat sini, jom felix enam lawan enam, jangan guna alatan, guna tangan" ajak jeno sambil memesan sebelum berlawan.

Abang  dan adik nye memandang jeno tak puas hati, baru nak jaga badan dah kene lawan dengan tangan kotor mereka.

"kau selepas kita main ni aku sumbat kasut tebal aku ni kat mulut besar kau pula jeno , suka hati buat cadangan, siap kau" pesan renjun sambil pasang muka dingin dan isyarat tangan di leher sebelum buat posisi untuk dirinya melawan,

Yang lain hanya memandang tajam pada jeno,

Jeno hanya memandang dengan wajah sinis pada felix yang dijadikan musuh lawan.

Chenle yang masih lemah itu mencari kesempatan memandang kan tiada siapa menjaga nye dan dia akan buka dan longgar kan tali ini.

BUK
BUK
BUK
BAK
BAK

Di ruangan penuh bunyi tumbukan tendangan dari abang dan adik kembar chenle serta sepupu nye kun, mereka tidak terluka melainkan musuh yang terluka, mereka sudah biasa melawan memandangkan dari kecil di ajar ibu mereka supaya anak nye tidak di kacau dan boleh melawan.

"ish cepat lah, cepat lah" kata chenle sambil cuba buka tali yang melilit tubuh nye di kerusi.

Tiba tiba mata nye tertangkap sesuatu di hujung sana sambil jari di mulut menanda suruh senyap, dia... Dia kenal wajah itu

DAY CHENLE Where stories live. Discover now